Oh ik dacht al, wat doet ze raar met die lettersquote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee allebei niet
En ik zie ook niet alle letters tegelijk, da's zo kut
Ik moet constant husselen om andere letters te zien.
goeie!quote:
Ja dat kan ik dus niet met zekerheid zeggenquote:
Ja ik snap het niet, want kennelijk ben ik de enige die dat heeftquote:
staan je scherminstellingen niet raar ofzo?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik snap het niet, want kennelijk ben ik de enige die dat heeft
En gewoon Samsung en gewoon Android.
sterkte!quote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie em niet Greys![]()
Ik zie wel weer van die felgekleurde wormpjes ongeacht ik in het donker zit of m'n ogen dicht heb.
Verder voel ik me prima, maar uit voorzorg denk ik dat ik zo maar ga slapen, want ze worden steeds groter![]()
Dus oant moarn
Migrainequote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zie wel weer van die felgekleurde wormpjes ongeacht ik in het donker zit of m'n ogen dicht heb.
Verder voel ik me prima, maar uit voorzorg denk ik dat ik zo maar ga slapen, want ze worden steeds groter![]()
Dus oant moarn
Oe bahquote:Op maandag 12 maart 2012 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus oant moarn
hoeveel letters moet het zijn en wat heb je nog naast lock dan voor letters?quote:Op maandag 12 maart 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
Die van Muis was dus LADY
Zo voor de hand liggend, maar ik was teveel aan het focussen om de ring er omheen...
Ik heb nu eentje van Qwea die ik ook niet weet. Een ketting met een hangslot.
Maar iets met LOCK kan wel, maar wat voor lock? Chain lock kan niet, hang lock ook niet.
Locked is te kort...
Er stond snel + duurquote:Op maandag 12 maart 2012 23:59 schreef Qwea het volgende:
Jezus Greys, porsche??? En dan shell + duur?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stond snel + duur
Geen Shell
Dus een auto. Snel en duur.
Logisch, toch?
Yeay, mijn eerste volgert! (met een t op het eind natuurlijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Candaasje!Ik ga je topic volgen!
Tombo, eeeeuw!![]()
ik ben te ergvan slag ervanquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Yeay, mijn eerste volgert! (met een t op het eind natuurlijk)
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:18 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben hier zo slecht in heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Gelukkig zijn wij nog wakker. Voor dit he-le-maal uit de hand looptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |