Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Klopt, ik zit op den ipad.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Q post ze hier wel? Dan moeten wij dat toch ook wel kunnen? Of kan dat alleen met een Iphone misschien (er van uitgaande dat Muis er geen heeft).
Welke link?quote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Oognip het volgende:
Goeie TT
Ik kreeg net deze link door, geweldighoe langer het filmpje duurt hoe beter 'ie wordt.
Wel knap tekenen dan, als het letterlijk zou zijn. Knapper nog omdat je een vrouw bentquote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit op den ipad.
Niet letterlijk natuurlijk.
Oh, dan heb je ook wel een groter scherm om op te tekenen!quote:Op maandag 12 maart 2012 20:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Klopt, ik zit op den ipad.
Niet letterlijk natuurlijk.
Jezus wat ben ik ook een sukkelquote:Op maandag 12 maart 2012 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke link?
En ja, ik was even verrast door de lapo
Haha ja klopt.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dan heb je ook wel een groter scherm om op te tekenen!Ik zit soms zo te prutsen met dat kleine schermpje
![]()
Greys, ik moest zo lachen dat je 'birthday' niet kon raden vandaag!![]()
![]()
. Dat ik sheriff niet doorhad was ook wel beschamend, btw.
Succes....quote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga eens zoeken of ik een screenshot kan maken, zal wel ergens op internet staan toch?
ja ik zie een 14-stappenplan, dat vind ik ook al te ver gaanquote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes....
http://www.addictivetips.(...)s-of-android-device/
Ik ga er maar niet aan beginnen
Bang voor eenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja ik zie een 14-stappenplan, dat vind ik ook al te ver gaan
Gewandeld. Zeg maar: GGEEWWAANNDDEELLDDquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Zo, dus, heeft iemand nog iets anders gedaan afgelopen weekend, buiten het random tekeningetjes maken?
We zijn aan het behangen geweest bij Samara op haar kamer en zondag feestje dusquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Zo, dus, heeft iemand nog iets anders gedaan afgelopen weekend, buiten het random tekeningetjes maken?
En uitgeslapen (zowel zaterdag als zondag uit bed gebeld....quote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewandeld. Zeg maar: GGEEWWAANNDDEELLDD
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:19 schreef senesta het volgende:
[..]
We zijn aan het behangen geweest bij Samara op haar kamer en zondag feestje dus
Het hele weekend?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben helemaal hyperdepiep na de aerobicsles, terwijl ik daar zo ongeveer dood ging
Die driehoek met driehoeken erinquote:
Wat ook alweer?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:56 schreef Goodbye het volgende:
Greys had een hele mooie tekening voor me gemaakt!![]()
hoelahoep? maar dan in het engelsquote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ook alweer?
MUIHUISSSSSSSSSSSSSS mag ik een hint?
Meisje met rode ring er omheen?
Girl kan niet.
En verder zou ik het niet weten
Fartquote:Op maandag 12 maart 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ook alweer?
MUIHUISSSSSSSSSSSSSS mag ik een hint?
Meisje met rode ring er omheen?
Girl kan niet.
En verder zou ik het niet weten
Oh ja, dat was een pareltje al zeg ik het zelf, met die gebogen knietjes en gehurkt enzo om kracht te zettenquote:
Nee welnee, je was de eerste en enige die landscape tekent, dus dat zag ik pas later jaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
Hey Greys, had je eerst niet door dat ik de Titanic landscape tekende?
Rode zee?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee welnee, je was de eerste en enige die landscape tekent, dus dat zag ik pas later ja
@Senes, de ring staat om het complete meisje, dus ik denk het niet, maar ik ga ff kijken of dat past, hoop
Het zijn maar 4 lettersquote:
kan hoop niet dan?quote:Op maandag 12 maart 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn maar 4 letters![]()
En als ik pass moeten we weer helemaal opnieuw beginnen volgens mij
Nee allebei nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |