quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:36 schreef tombolafan het volgende:
Letterlijk overgetypt:Telefoon uit, licht uit, kussen over je bol en slapen jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:36 schreef tombolafan het volgende:
Letterlijk overgetypt:SubtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Kon je maar loslaten, dan kon je het negerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:38 schreef tombolafan het volgende:
Echt he, ik zie hem op verjaardagen enzo
Ja hequote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:44 schreef tombolafan het volgende:
oh kijk, laatste wat ie zei:En dat heeft vrouw/vriendin en kinderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja alsof het daar aan lagAls ie me eerder had uitgenodigd dan nou!
![]()
![]()
![]()
Truste
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ja, erg hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat heeft vrouw/vriendin en kinderen?
Truste
Het is ook fijn weer vandaag. Maar goed vandaag vind ik alles sjiek.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:50 schreef Oognip het volgende:
Het is zo heerlijk om naar stage te fietsen hèipv met de auto te gaan. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.
Het is niet de eerste keer dat ik naar stage fietsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:55 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Het is ook fijn weer vandaag. Maar goed vandaag vind ik alles sjiek.
^^quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |