quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:36 schreef tombolafan het volgende:
Letterlijk overgetypt:Telefoon uit, licht uit, kussen over je bol en slapen jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:36 schreef tombolafan het volgende:
Letterlijk overgetypt:SubtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Kon je maar loslaten, dan kon je het negerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:38 schreef tombolafan het volgende:
Echt he, ik zie hem op verjaardagen enzo
Ja hequote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:44 schreef tombolafan het volgende:
oh kijk, laatste wat ie zei:En dat heeft vrouw/vriendin en kinderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja alsof het daar aan lagAls ie me eerder had uitgenodigd dan nou!
![]()
![]()
![]()
Truste
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ja, erg hequote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat heeft vrouw/vriendin en kinderen?
Truste
Het is ook fijn weer vandaag. Maar goed vandaag vind ik alles sjiek.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:50 schreef Oognip het volgende:
Het is zo heerlijk om naar stage te fietsen hèipv met de auto te gaan. Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen.
Het is niet de eerste keer dat ik naar stage fietsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 07:55 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Het is ook fijn weer vandaag. Maar goed vandaag vind ik alles sjiek.
^^quote:
Je zoekt op de verkeerde plek; hier stikt het van het werk. Hier, in kantoreElisaB hebben we vooral uren te kortquote:
Afkickverschijnselenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, in het vervolg maar gewoon flink aan de alcohol idd, dan voel ik me beter dan na een avondje water en thee
Ik ben gewoon te gezond bezig in 1x, m'n lichaam kan het niet handlenquote:
Als het maar geld schuiftquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:08 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb geen banen; alleen een grote berg losse klussen
Ik heb uren zat, wil je er een paar?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:56 schreef ElisaB het volgende:
Je zoekt op de verkeerde plek; hier stikt het van het werk. Hier, in kantoreElisaB hebben we vooral uren te kort
Misschein gaat het straks wel veul beterquote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te gezond bezig in 1x, m'n lichaam kan het niet handlen![]()
Maar goed, zo als hoofdje nu doet, wordt het vanavond geen Evy
Het onderzoek was hel de uitslag krijg ik pas volgende week.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Lekker stel zijn we hier zo
F_r ik loop achter ik weet het maar hoe was je maagonderzoek?
Als alles wat ik op stapel heb staan daadwerkelijk door zou gaan, dan ga ik jullie misschien nog hard genoeg nodig hebbenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het onderzoek was hel de uitslag krijg ik pas volgende week.
Ja serieus, weet ik veel wat dat isquote:
mario en luigiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijkde snorren, het rode petje, het groene petje
Ik had een keer per ongeluk luigi gekozen, toen ik nog geen groen hadquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een keer per ongeluk luigi gekozen, toen ik nog geen groen haddus ik heel moeilijk van die vraagtekenblokjes enzo tekenen, wat een hel
Ja wel geraden, had ook maar blauwe en gele stipjes gedaan en mario getekend en doorgekruisdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]was het wel geraden?
Ik had Ireland toen ik nog geen oranje had, dus ik heb maar rood en geel over elkaar geschilderd
Ja, jij had toch alle kleuren?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]was het wel geraden?
Ik had Ireland toen ik nog geen oranje had, dus ik heb maar rood en geel over elkaar geschilderd
Ja, maar DIE ken ik blijkbaar al niet!quote:
ik ga nu kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:11 schreef Muis006 het volgende:
Tombo, dit is een waar meesterwerk I tell you
Huh, heb je ook een Nederlands vast nummerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Pffff heeft de bedrijfsarts waarschijnlijk alwéér mijn NL mobieltje gebeld, terwijl in de brief met de afspraak staat dat hij naar het Duitse vaste nummer belt, en ik het NL vaste nummer ook al tig keer heb doorgegeven.
En ik heb mijn mobieltje niet gehoord want ik was eindelijk aan het werk. In de keuken.
Dus maar weer naar Achmea gebeld en het NL vaste nummer doorgegevenAnders krijg ik nog problemen omdat ik me niet aan de afspraken hou
heb ik alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 10:56 schreef Muis006 het volgende:
Oh ja Q, als je op het settings-tekentje drukt en dan account, kan je je username veranderen.
Oooh, dat scheelt. Ik dacht dat hij misschien gedreven werd door bezuinigingsdrift, maar een Nl-nummer is nog altijd goedkoper dan mobielquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik kan hem niet bellen, hij heeft spreekuur. En ik heb geen nummer van hem
En ja, wij hebben een vast NL nummer, leve internet
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:34 schreef Rewimo het volgende:
Zo, inmiddels gesproken met de bedrijfsarts
vreemd. Tombo, Greys, is mijn username bij jullie Qwea?quote:
yes!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
vreemd. Tombo, Greys, is mijn username bij jullie Qwea?
Zelf opeten; schijnt best lekker te zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Anders heeft ze maar 1,5 fles geen idee ofdat genoeg is. En wat moet ik dan met mijn pyjamapapje. Ik kan het moeilijk direct na het eten geven. Want om 18:00 ligt madame al te pitten
1,5 fles is op deze leeftijd wellicht nog iets te weinig ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Anders heeft ze maar 1,5 fles geen idee ofdat genoeg is. En wat moet ik dan met mijn pyjamapapje. Ik kan het moeilijk direct na het eten geven. Want om 18:00 ligt madame al te pitten
Is het ook wel maar niet zo gezond voor mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelf opeten; schijnt best lekker te zijn
pyjamapapje, rijstebloem enz enz.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
1,5 fles is op deze leeftijd wellicht nog iets te weinig ja.
En pyjamapapjes zijn niet verplicht hè?Suiker dingen zijn het.
Wij hadden op deze leeftijd nog 's ochtends een fles en ergens 's middags.
Na het avondeten yoghurt en slapen. Ons neefje was voorbij de één voordat hij daar genoeg aan had om door te slapen. Puck deed dat rond Ean's leeftijd er al lang mee.
Kan je niet een deel bij een eetmoment geven als vocht? Dan heeft ze er twee in totaal. Twee/drie is normaal bij deze leeftijd.
Ahw, zeker geen leuk nieuwsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo. terug van de DA met May gaat niet goed niet. Bloedarmoede is weer terug (nouja dat had ze altijd al maar nu weer heel erg ( Kat ziek> May is weer thuis *O* Te lezen in dit topic) en deze DA denkt idd wat ik toen al dacht wat het is, namelijk Auto immuun hemolytische anemie (AIHA). En dat ziektebeeld verloopt dus met stabiele periodes en crisisperiode en daar lijkt May nu weer (voor de 2e keer) in te zitten (duf, wat geler dan ze altijd is geweest na het ziek zijn, kattenbakkorrels eten).Ze heeft nu n paardenmiddel shot met corticosteroïden gehad, moet binnen 24 uur werken, en weer dexamethason geven. Tis eigenlijk met de corticosteroïden een kwestie van pappen en nat houden tot het voor haar niet leuk meer is.
En geen leuk nieuws nee. maar voel me vrij rustig, aangezien ik dit sinds toen eigenlijk wel wist, dat dit ging gebeuren. Tis nu dus de vraag hoe (en of) ze uit deze crisis komt.
Doe eens haar eetschema in de pm gooien. Dan vervuilen we het topic niet met babypraatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
pyjamapapje, rijstebloem enz enz.
Ze weigert gewoon een fles bij het eten want dat is te veel. Ze heeft wel een bloepbuik maar weegt net 8kilo ik kan het er moeilijk in stouwen. Water is wel interessant maar zoveel krijgt ze er niet van binnen want ze verslikt zich vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |