Ik weet niet of 'ie slecht is hoor, want in medische zin deed hij precies wat nodig was, maar ik voelde me er helemaal niet fijn bij.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
omg
nou ja, in principe opzich geen slechte DA hier, althans, hij is de beste, want de rest in DH is ronduit kut. Maar voor een castratie, voedselallergie of zoals nu beer zijn artrose, ga ik liever naar hipo. En als het niet snel beter wordt kan ik binnenkort bij ing gaan zwaaien want dan ga ik naar wilhelminaoord.
Bij mensen is in ieder geval artrose niet te behandelen meen ik. Dan richt men zich op het bestrijden van de symptomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'ie slecht is hoor, want in medische zin deed hij precies wat nodig was, maar ik voelde me er helemaal niet fijn bij.
Is er iets te doen aan artrose dan?
Artrose is wel te behandelen maar niet te genezenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij mensen is in ieder geval artrose niet te behandelen meen ik. Dan richt men zich op het bestrijden van de symptomen.
En waar bestaat die behandeling uit? Bij Daartje is vorig jaar slijtage/artrose aan haar achterpootjes geconstateerd, dus ik ben wel benieuwd. Zij zit nu aan de glucosaminesnoepjes (want poeder hoeft ze niet, verwend mormelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Artrose is wel te behandelen maar niet te genezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goffer.
Edit: toch maar even in spoiler en svp niet quoten.
[ Bericht 3% gewijzigd door Cat-astrophe op 13-03-2012 18:40:34 ]Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vind het ook vrij ongeloofwaardig. Ik zou het (denk ik) laten voorkomenquote:
Je hebt al bezwaar gemaakt, die is ongegrond verklaard en nu wil je daar weer tegen bezwaar maken? Aan wie moet je dat bezwaar dan weer richten?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben zo ontzettend BOOS!![]()
In juni vorig jaar beging ik een overtreding (doorrijden na stopteken). Mijn verweer was dat het stopteken hartstikke onduidelijk gegeven werd. Boete gekregen, bezwaar aangetekend en nu zijn we 9 maanden verder en heeft het de OvJ behaagd een reactie te geven.
Het moge duidelijk zijn dat mijn bezwaar ongegrond is verklaard.![]()
[...] En ik heb geen idee of een bezwaar überhaupt zin heeft, het is haar woord tegen het mijne en dan ben ik bang dat ik aan het kortste eind trek en nog meer mag gaan betalen.
Goffer.
Ik wacht eerst maar eens de nieuwe acceptgiro af.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij ongeloofwaardig. Ik zou het (denk ik) laten voorkomen
OvJ waarschijnlijk, maar die brief krijg ik nog.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt al bezwaar gemaakt, die is ongegrond verklaard en nu wil je daar weer tegen bezwaar maken? Aan wie moet je dat bezwaar dan weer richten?
Bestrijding van de symptomen. Niet te genezen. Glucosamine voeren, in beweging houden, pijnstilling... en eventueel anabolen injecties. Dat laatste moet ik maar eens gaan proberen als het met Boe niet beter gaat. En zijn pijnstilling omhoog gooien.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'ie slecht is hoor, want in medische zin deed hij precies wat nodig was, maar ik voelde me er helemaal niet fijn bij.
Is er iets te doen aan artrose dan?
Wij gaan hier met de honden en katten altijd naar de dierenkliniek in Roden, wel drie kwartier rijden, maar altijd zulke goede zorg daar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En da's het gevoel dat je moet hebben![]()
Wij hebben een dierenarts op 20 minuten rijden, veel mensen verklaren ons voor gek, maar wij voelen ons er fijn bij.
Google zegt de rechtbank.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OvJ waarschijnlijk, maar die brief krijg ik nog.
Ik wacht wel op de brief, die vertrouw ik ietsjes meer dan google.quote:
Nou ja mijn moeder heeft artrose in haar knieen en ruggenwervels. Bij haar knieen was het kraakbeen helemaal verpulverd en dat zorgde voor pijn. Die kleine stukjes kraakbeen zijn operatief weggehaald.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waar bestaat die behandeling uit? Bij Daartje is vorig jaar slijtage/artrose aan haar achterpootjes geconstateerd, dus ik ben wel benieuwd. Zij zit nu aan de glucosaminesnoepjes (want poeder hoeft ze niet, verwend mormel![]()
)
http://www.anwb.nl/rechts(...)rsovertredingen.htmlquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de brief, die vertrouw ik ietsjes meer dan google.
Kun je een foto/filmpje maken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:48 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zo de neiging om de politie te bellenVoor ons huis is een hangplek met heul stoere jongeren die een prullenbak mishandelen
ze schoppen hem helemaal kapot.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Wij gaan hier met de honden en katten altijd naar de dierenkliniek in Roden, wel drie kwartier rijden, maar altijd zulke goede zorg daar.
Oh, sorry, ik dacht dat je het over dieren hadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou ja mijn moeder heeft artrose in haar knieen en ruggenwervels. Bij haar knieen was het kraakbeen helemaal verpulverd en dat zorgde voor pijn. Die kleine stukjes kraakbeen zijn operatief weggehaald.
Ah oke. Da's wel heftig voor Boequote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bestrijding van de symptomen. Niet te genezen. Glucosamine voeren, in beweging houden, pijnstilling... en eventueel anabolen injecties. Dat laatste moet ik maar eens gaan proberen als het met Boe niet beter gaat. En zijn pijnstilling omhoog gooien.
valt wel mee hoor, Boe heeft het wel eens eerder gehadquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je een foto/filmpje maken?
[..]Da's nog wel een stukkie verder dan wij moeten! Je kan daar ook 's nachts gewoon terecht, toch? Dat vind ik wel fijn bij deze dierenarts, altijd dienst.
[..]
Oh, sorry, ik dacht dat je het over dieren hadHeeft ze er baat bij?
[..]
Ah oke. Da's wel heftig voor Boe
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kun je een foto/filmpje maken?
Nee, want donker
Sorry ik was niet duidelijk. Aan die knieoperatie heeft ze niet veel gehad, ze heeft daarom ook maar 1 knie laten opereren. Nu heeft ze meer last van de slijtage van haar tussenwervels, die overheersen de pijn op dit moment vreselijk.quote:Oh, sorry, ik dacht dat je het over dieren hadHeeft ze er baat bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |