Wat een rottig nieuws.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens ik was hier (Maastricht) nog nooit naar de DA geweest, en geloof zijn verhaal 100% maar de kliniek en die man vind ik ergens niet fijn, is het raar als ik indien er dus geen verbetering is binnen 24uur dat ik dan naar een andere DA ga? (twijfelde sowieso tussen een paar)
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:21 schreef Partingglass het volgende:
Ik zou na mijn werk nog eens mailtjes kunnen sturen naar wat kattenhouders voor misschien een advies voor een goede DA bij jouw in de buurt. Van die twee weet ik heel zeker dat ze de kennis hebben om daar erg kritisch in te zijn.
dat dacht ik ook iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Je moet je prettig voelen bij de DA, M-M, al is de diagnose nog zo juist, dan nog moet je je wel prettig voelen bij de geboden zorg. Sterkte
omg, nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga m'n rollator pimpen, ik heb een hele berg reflecterende zilveren en blauwe sterren besteld
En da's het gevoel dat je moet hebbenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dacht ik ook iddin utrecht had ik meteen zoiets van, ja professioneel, netjes etc etc
Ik heb hier in DH een dierenarts waar ik geen ga met kleine dingen. Voor grotere dingen ga ik ook 25 min verder rijden hoor. Belde die DA hier op met de vraag wat ik met Baloe aan moet met zijn stram gehink, ja geef maar extra pijnstillingquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En da's het gevoel dat je moet hebben![]()
Wij hebben een dierenarts op 20 minuten rijden, veel mensen verklaren ons voor gek, maar wij voelen ons er fijn bij.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 15:30 schreef Muis006 het volgende:
MM![]()
Om je te laten lachen:
Ik was de Backstreet Boys aan het zingen (jaja) en toen ik was aanbeland bij "I'll never breeeeaaaaaaak youuuuur heeeeeaaaaaart" vulde de meneer aan met "I'll never smell your fart"
Wij gaan overal mee naar dezelfde dierenarts (nu hebben ze hier ook niet echt kleine dingetjes verder... vlooienmiddel, glucosamine en wormenmiddel bestel ik online). We hebben een straat verderop een dierenarts zitten, maar daar kwam ik ooit met de kat van een kennis die zelf ziek was en niet kon gaan, leg uit dat het beestje een beetje bang is en dan fel kan zijn en hij pakt zo zijn motorhandschoenen erbij en schudt dat beest uit zijn mandje i.p.v. te wachten tot ik de bovenkant eraf haalquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hier in DH een dierenarts waar ik geen ga met kleine dingen. Voor grotere dingen ga ik ook 25 min verder rijden hoor. Belde die DA hier op met de vraag wat ik met Baloe aan moet met zijn stram gehink, ja geef maar extra pijnstilling
omgquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wij gaan overal mee naar de dierenarts verderop (nu hebben ze hier ook niet echt kleine dingetjes verder... vlooienmiddel, glucosamine en wormenmiddel bestel ik online). We hebben een straat verderop een dierenarts zitten, maar daar kwam ik ooit met de kat van een kennis die zelf ziek was en niet kon gaan, leg uit dat het beestje een beetje bang is en dan fel kan zijn en hij pakt zo zijn motorhandschoenen erbij en schudt dat beest uit zijn mandje i.p.v. te wachten tot ik de bovenkant eraf haalEn dan ook nog: 'Heb je zelf ook dieren?' uhu en die zijn reeds voorzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |