HUUUUUUUUUUUUUUquote:
quote:
Die komt zo met zijn knie binnenvallenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:13 schreef Dagonet het volgende:
Weer een seizoen liphoplaaf..
Komt Lorenzo ook nog?
Paul? Neuh.quote:
Was dat niet Virgil?quote:
Echt boeiend was het niet.quote:
Nee, die had geen knieën, of in ieder geval niet herkenbaar.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die had geen knieën, of in ieder geval niet herkenbaar.
Paste wel, hij had ook geen nek.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die had geen knieën, of in ieder geval niet herkenbaar.
Is ie toch al, ik heb open nieuw deel gedaanquote:
oh weet ik niet..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is ie toch al, ik heb open nieuw deel gedaan
Nee, nog niet. Geen idee hoe dat reeksen werkt.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is ie toch al, ik heb open nieuw deel gedaan
Hihi, smart phone, smart pheno.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ah, tweede deel, smart pheno, er was nog geen reeks
Done
Ja, dat is een fout in de opzet.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:19 schreef livelink het volgende:
Ik heb vorig jaar de audities helemaal niet gezien, maar het wringt wel ontzettend hoe de laatste kandidaten nog maar kunnen strijden voor heel weinig plaatsen.
Ik vind dat ook ongemakkelijk om naar te kijken, eigenlijk.
Als man dien je dan ook Coca Cola zero te drinken, volgens Coca Cola.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef Dagonet het volgende:
Coca colq light. Als ik het al zou drinken dan zou die poppenreclame me al overhalen te stoppen.
Dat zeg ik: donequote:
Ik wilde net zeggen. Echt de ultieme vorm van tuttigheid, die reclame. Cliché op cliché op cliché. En dan met poppen.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef Dagonet het volgende:
Coca colq light. Als ik het al zou drinken dan zou die poppenreclame me al overhalen te stoppen.
Klopt. Maar was vorig jaar de onhold-bank niet kleiner?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
En blijkbaar mag je ook niet alleen maar vrouwen of mannen kiezen als coach
Nogal jaquote:
Dan zijm dat hommodansers! Dat mag niet in Nederland.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
En blijkbaar mag je ook niet alleen maar vrouwen of mannen kiezen als coach
Volgens mij mocht je toen maar één iemand on hold zetten.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Maar was vorig jaar de onhold-bank niet kleiner?
Ja! Volgens mij mocht er toen maar één danser per team on hold zitten.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Maar was vorig jaar de onhold-bank niet kleiner?
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 11-03-2012 om 21:28:19De dansende Geitenwollentent. Zonde van dat kostuum Freya reageer retweet
nee ceeke, oe komde gij daor nou bij?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:30 schreef Cee het volgende:
Die jury wist natuurlijk he-le-maal zijn verhaal niet van tevoren.
quote:
Ja, flaw in the matrix.quote:
quote:
Oh ik was bijna mijn:quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef WillemijnB het volgende:
Zie die Dan nasty zitten grijnzen dan.
Ik zou gewoon naar huis gaanquote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vind ik zo stom, dat ze als ze vol zitten niets meer kunnen..
Dat zeg ik, als jurylid gewoon wachtn tot de laatste 30 dansers.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Ach ik snap gewoon niet dat Dan al die goeie dansers voor het laatst bewaard... en dat die juryleden dat niet gewoon weten
Thanks to Zwabberquote:
De rust die er nu is.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorig jaar pakte Isabelle dit toch dramatischer aan.
Vince kan ook huilenquote:Op zondag 11 maart 2012 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorig jaar pakte Isabelle dit toch dramatischer aan.
twitter:JuniorVanKeulen twitterde op zondag 11-03-2012 om 21:32:15Isabelle all over again! Adele, check! Tranen, check! Nu nog 'n hond,'n Cola verbod & emancipatie issues! Gegarandeerd 'n winnaar dan! #tudb reageer retweet
Toch nog Virgilquote:Op zondag 11 maart 2012 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Oh gelukkig raken er 6 geblesseerd volgende week... dus kunnen er nog wat mensen invallen
quote:Op zondag 11 maart 2012 21:38 schreef WillemijnB het volgende:
twitter:JuniorVanKeulen twitterde op zondag 11-03-2012 om 21:32:15Isabelle all over again! Adele, check! Tranen, check! Nu nog 'n hond,'n Cola verbod & emancipatie issues! Gegarandeerd 'n winnaar dan! #tudb reageer retweet
Hebben we al een belgische hommo?quote:
Zit in team Vincent. Donker haar. Breed.quote:
Ik doe er RPM opquote:Op zondag 18 maart 2012 20:15 schreef Cee het volgende:
Hey, daar heb ik vanochtend nog op geZumba'd.
Je kan zijn naam hier opzoekenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:19 schreef AlexanderC het volgende:
hoe heet die hiphop gast met half geschoren kop dat in de ballet team zit?
ik wil zijn auditie opzoeken op youtube.
Raoulquote:Op zondag 18 maart 2012 20:19 schreef AlexanderC het volgende:
hoe heet die hiphop gast met half geschoren kop dat in de ballet team zit?
ik wil zijn auditie opzoeken op youtube.
We dachten dat het Min Hee zou zijn maar ik vrees dat we er twee hebben nu.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:30 schreef WillemijnB het volgende:
Wtf, is Vincent de nieuwe Issuebelle ofzo?!
Nou inderdaad!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
We dachten dat het Min Hee zou zijn maar ik vrees dat we er twee hebben nu.
Als er maar niet over de grond gerold gaat wordenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:30 schreef WillemijnB het volgende:
Wtf, is Vincent de nieuwe Issuebelle ofzo?!
Inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 20:40 schreef Cee het volgende:
"Haar vader is er niet meer. Mijn ouders zijn er ook niet meer. Of ja die zijn er nog wel maar op een andere plek."
wtf?
Ja hoor, SHIRTJES. Jakko is de Issuebelle.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
Degene die als eerste speciale Team-t-shirts uitdeelt zal de Issuebelle van dit seizoen zijn.
Its not a fight. Its a battle!!!quote:
Waar komen die shirtjes van Min Hee dan vandaan? Dat zijn ook dezelfdequote:Op zondag 18 maart 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hoor, SHIRTJES. Jakko is de Issuebelle.
Rory is na een nacht stappen een keer terug naar huis gegaan, huissleutel kwijt geraakt, is in de tuin gaan slapen en hij sliep zo vast dat hij niet doorhad dat de tuinman om 8 uur 's ochtends al met de grasmaaier langs was geweest!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Vechten jullie maar... ik neem Rory ondertussen
En die broek van Jaakko leidt nogal af
Jij bent in de war met Raoulquote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Rory is na een nacht stappen een keer terug naar huis gegaan, huissleutel kwijt geraakt, is in de tuin gaan slapen en hij sliep zo vast dat hij niet doorhad dat de tuinman om 8 uur 's ochtends al met de grasmaaier langs was geweest!
Het was niet mijn bedoeling. Misschien kan hij de vloek ongedaan maken!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef livelink het volgende:
Jaakko is juist degene met de minste issues. Gewoon een leuk, ongecompliceerd groepje. En nu heeft Cee het onheil over hem afgeroepen.
Lag ie daar met Raoul?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Rory is na een nacht stappen een keer terug naar huis gegaan, huissleutel kwijt geraakt, is in de tuin gaan slapen en hij sliep zo vast dat hij niet doorhad dat de tuinman om 8 uur 's ochtends al met de grasmaaier langs was geweest!
twitter:JuniorVanKeulen twitterde op zondag 18-03-2012 om 20:36:29Ok, het is officieel! Vincent is de nieuwe Isabelle.. Geen cola of suiker, een zielig verhaal in de choreo! #tudb reageer retweet
Ja maar dat was daarna pasquote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef Ang3l het volgende:
Hij zei toch Ik heb liever niet dat je mee traint?
Eensch.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat een held dat hij gewoon doordanst zeg
Eigenwijs, onverstandig, maar wel doorgaanquote:Op zondag 18 maart 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat een held dat hij gewoon doordanst zeg
Dat was ik al, want jaakko is een blije gupquote:
Birdy en Adele,beide mogen kinderen werpen en met pensioenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:10 schreef TheVulture het volgende:
En ik ben het onderhand echt KOTSBEU dat die verdomde Birdie onder elk emo-momentje in TV-programma's wordt gezet als muziekje
Haatsterquote:Op zondag 18 maart 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
Ik zat in een ESF topic te gluren en heb de hele dans niet meegekregen.
Serieus?quote:
Ik vond het mooi hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus?
De eerste van Rinus vorig jaar vond ik prachtig. Dit vond ik slapjes.
Oeh, die in wordfeudquote:
Oke dat op een lijn 1 voor 1 schokkerig bewegen vond ik wel leuk. Maar de rest vond ik niet bijzonder. En Raoul was echt bagger. Draaien. Lopen. Nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het mooi hoor.Ik hou wel van die opeenvolgende bewegingen, als ze in zo'n chorus line staan en dan daar weer mee eindigen. Je zou het een choruslineeenvooreendansbewegingfetish kunnen noemen.
Children. Robert Miles. Jaren 90quote:Op zondag 18 maart 2012 21:18 schreef WillemijnB het volgende:
Ik vond de muziek ook niet echt een positief effect hebben.
Op je bolle ogenquote:
En dramatische hiphop ?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef TheVulture het volgende:
ik ben ook wel een beetje klaar met al die dramatische moderne dansen eigenlijk
gangsterquote:
Dat gevoel heb ik ook, en helaas voor jaakko, maar dit was het slechst.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:32 schreef livelink het volgende:
Latin als groepschoreografie vind ik heel moeilijk. Dat voelt niet goed.
De choreografen kiezenquote:Op zondag 18 maart 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
Nou, Dan, we zijn het niet met elkaar eens, vrind.
Sorry, ik zit maar half op te letten.Ik zat naar een naakte psychotische man te kijken op tmz.com.quote:
helemaal met je eens!quote:Op zondag 18 maart 2012 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Leukere show dan de audities, maar pfff ik ben nog niet echt onder de indruk. Vooral het niveau van de dansers valt me tegen. En ik voel eigenlijk nog maar weinig bij de choreografen, behalve Jaakko, die vind ik wel tof en relax.
Vervelende dwerg, die zelf niet echt heel erg vernieuwende dingen maakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik irriteer me teveel... ook het alwetende toontje van Dan continue
Als ik Thom was, zou ik extreem pissig zijn. Niet dat je er wat mee opschiet, maar goed... de ene danser verzwijgt dat hij een gebroken voet heeft gehad, de andere zegt 'basisniveau' van alles te hebben, terwijl recht oversteken zelfs een probleem is! Dat lopen en hoe je je armen moet houden leer je bij de eerste lessen van klassiek ballet! (zelfs ik heb dat gehad tijdens mijn balletlessen als kind vroeger). Kortom: die jongen zal zeker nergens de basis van hebben..quote:Op maandag 19 maart 2012 01:49 schreef megamandy het volgende:
Was dit topic helemaal kwijt![]()
Vond het wel een leuke aflevering, ze lieten voldoende zien van het proces van het maken van de choreo.
Alleen waarom zou de choreo van Michael te moeilijk zijn?zo moeilijk leek het toch ook weer niet. De punten waar ik de dans juist slecht vond gaan waren op momenten van timing, bam bam bam! Dat kwam er niet uit, de dansers zaten er dan net naast of "hingen" in de telling ipv erop te zitten.
Kan het niet goed uitleggen via internet
En wat is die Raoul erg zegik zou echt pissig zijn als ik Tom was, hij kan niet eens de diagonaal fatsoenlijk lopend oversteken
En erg jammer dat de dansers uit Jaako's groep best snel werden afgeleid. Die eerste keer snap ik wel als iemand uit je groep toch wel een flinke tijd blijft liggen maar de tweede keer toen het misging (iemand moest op de kop in de lucht hangen en die viel naar de zijkant) zaten de meiden er nog een flink aantal tellen naast
dat vraag ik me ook af... en zoiets als houding, postuur, hoe je je armen en voeten moet houden, dat is echt basics van de basics... dat leren kindjes van 4 of 5 jaar tijdens de eerste balletklasjes.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:02 schreef megamandy het volgende:
Wat ik mij ook altijd afvraag, wat zijn die "opleidingen" wat die hiphoppers volgen? Doe Raoul bijvoorbeeld, hij zou op zijn opleiding de basis van de andere stijlen geleers hebben. Sorry maar welke opleiding geeft geen enkele balletles?
Precies, het is niet zo dat die posities van de armen en benen alleen met klassiek ballet gebruikt worden, nee in modern en jazz komen die posities ook voor.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:59 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook af... en zoiets als houding, postuur, hoe je je armen en voeten moet houden, dat is echt basics van de basics... dat leren kindjes van 4 of 5 jaar tijdens de balletklasjes.
Opleidingen die niet officieel zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 12:02 schreef megamandy het volgende:
Wat ik mij ook altijd afvraag, wat zijn die "opleidingen" wat die hiphoppers volgen? Doe Raoul bijvoorbeeld, hij zou op zijn opleiding de basis van de andere stijlen geleers hebben. Sorry maar welke opleiding geeft geen enkele balletles?
En bij hiphop dus niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Precies, het is niet zo dat die posities van de armen en benen alleen met klassiek ballet gebruikt worden, nee in modern en jazz komen die posities ook voor.
maar.. dan moet die jongen dus niet zeggen dat hij 'overal de basis van heeft'. Dat is dus dan niet waarquote:Op maandag 19 maart 2012 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En bij hiphop dus niet.
Bij Latin ook niet.
Ja dat snap ik en daarom noemde ik die stijlen ook niet. Maar als je een "beetje de basis van alles" hebt dan hebben we het niet alleen over hiphop en latin, toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En bij hiphop dus niet.
Bij Latin ook niet.
Zit mobiel dus even twee quotesquote:Op maandag 19 maart 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Opleidingen die niet officieel zijnHet hoeft geen opleiding te zijn om er les in te hebben hoor. Ik heb al 10 jaar hiphop les bij een dansschool... maar geen ballet. Dus het is maar wat je als "opleiding" ziet.
Zit nu bij het Centrum voor de Kunsten en daar geven ze het wel. maar ook dat is geen "opleiding". Een opleiding is echt een studie, maar ik vraag me heeeeeeeeeeeel erg af of die Raoul dat wel gedaan heeft. Volgens mij is er geen "opleiding" hiphop. Hooguit een dansstijl/vak bij de dans-academie misschien.
Veel hiphop is van de straat. En een hiphpop houding is echt totaal tegengesteld aan de houding in ballrt, modern of jazz. Dus nee, al zou er een hiphop-opleiding bestaan, dan nog leer je daar niet de hoduingen en basis-pasjes van ballet.
Nee dus dat was ook overduidelijk een leugentje om bestwilquote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik en daarom noemde ik die stijlen ook niet. Maar als je een "beetje de basis van alles" hebt dan hebben we het niet alleen over hiphop en latin, toch?
Rihannaquote:Op zondag 25 maart 2012 18:52 schreef roos85 het volgende:
Muziek voor vanavond:
Choreografie team Vincent
- Drake ft. Rihanna – Take Care
Choreografie team Jaakko
Don Omar ft Pitbull - Danza Kuduro
Choreografie team Min Hee
Sia - Breathe Me
Choreografie team Thom
Escala – Children
Choreografie team Michel
Michael Bublé – Cry Me A River
Dit is toch de muziek van vorige week?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:52 schreef roos85 het volgende:
Muziek voor vanavond:
Choreografie team Vincent
- Drake ft. Rihanna – Take Care
Choreografie team Jaakko
Don Omar ft Pitbull - Danza Kuduro
Choreografie team Min Hee
Sia - Breathe Me
Choreografie team Thom
Escala – Children
Choreografie team Michel
Michael Bublé – Cry Me A River
Ik heb geen ideequote:Op zondag 25 maart 2012 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is toch de muziek van vorige week?
Twitter eens naar die debielen! Ik twitter nooit.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
Ah leuk, alles wordt al vertoond en verteld, ik hoef niet meer te kijken.
Dat doen ze de laatste tijd bij meer programma's. Ik kan niet half uitleggen hoe achterlijk ik het vind.quote:
Aah sorry, nog niet ontkatert geloof ikquote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Op de site staat dit bij muziek voor aflevering 3, vanavond is aflevering 4.
Je kunt nu weer uitschakelen en volgende week rond de zelfde tijd weer overschakelen. Dan heb je nog steeds niks gemist.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef jcdragon het volgende:
Ik schakel net in. Ik mis gelukkig niks.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kunt nu weer uitschakelen en volgende week rond de zelfde tijd weer overschakelen. Dan heb je nog steeds niks gemist.
waarom?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik haak denk ik gewoon af bij dit programma
Nee, dit is andere aanstelleritus.quote:
Ik weet het niet... het doet me allemaal niks... ik vind de choreografen niet leuk, ik vind Dan vervelend en de dansers vind ik niet boeiendquote:
Ik kijk gewoon al de hele tijd niet van m'n laptop op. Dat opgelegde drama, om te spugen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik haak denk ik gewoon af bij dit programma
Molensteen, rivier. Klaar.quote:
De winnaar van The Voice USAquote:Op zondag 25 maart 2012 20:11 schreef Pheno het volgende:
Welke rasmongool heeft Time after Time gecovered
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nee, da's Vincent.quote:
Alsof ze het niet van te voren wisten jaquote:Op zondag 25 maart 2012 20:15 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind de dansers wel enorm miepen hoor, doen mee aan TUTDB en dan zeiken dat ze dingen buiten hun stijl moeten doen.
Ik denk dat ze er daarom nu wat naakt ingooien.quote:
en dus extra dramaquote:Op zondag 25 maart 2012 20:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er daarom nu wat naakt ingooien.
Ik voel me nog niet geroepen wel te kijkenquote:Op zondag 25 maart 2012 20:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er daarom nu wat naakt ingooien.
Het mag wat kosten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |