oh weet ik niet..quote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is ie toch al, ik heb open nieuw deel gedaan
Nee, nog niet. Geen idee hoe dat reeksen werkt.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is ie toch al, ik heb open nieuw deel gedaan
Hihi, smart phone, smart pheno.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ah, tweede deel, smart pheno, er was nog geen reeks
Done
Ja, dat is een fout in de opzet.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:19 schreef livelink het volgende:
Ik heb vorig jaar de audities helemaal niet gezien, maar het wringt wel ontzettend hoe de laatste kandidaten nog maar kunnen strijden voor heel weinig plaatsen.
Ik vind dat ook ongemakkelijk om naar te kijken, eigenlijk.
Als man dien je dan ook Coca Cola zero te drinken, volgens Coca Cola.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef Dagonet het volgende:
Coca colq light. Als ik het al zou drinken dan zou die poppenreclame me al overhalen te stoppen.
Dat zeg ik: donequote:
Ik wilde net zeggen. Echt de ultieme vorm van tuttigheid, die reclame. Cliché op cliché op cliché. En dan met poppen.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:23 schreef Dagonet het volgende:
Coca colq light. Als ik het al zou drinken dan zou die poppenreclame me al overhalen te stoppen.
Klopt. Maar was vorig jaar de onhold-bank niet kleiner?quote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
En blijkbaar mag je ook niet alleen maar vrouwen of mannen kiezen als coach
Nogal jaquote:
Dan zijm dat hommodansers! Dat mag niet in Nederland.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
En blijkbaar mag je ook niet alleen maar vrouwen of mannen kiezen als coach
Volgens mij mocht je toen maar één iemand on hold zetten.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Maar was vorig jaar de onhold-bank niet kleiner?
Ja! Volgens mij mocht er toen maar één danser per team on hold zitten.quote:Op zondag 11 maart 2012 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Maar was vorig jaar de onhold-bank niet kleiner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |