Twitter eens naar die debielen! Ik twitter nooit.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
Ah leuk, alles wordt al vertoond en verteld, ik hoef niet meer te kijken.
Dat doen ze de laatste tijd bij meer programma's. Ik kan niet half uitleggen hoe achterlijk ik het vind.quote:
Aah sorry, nog niet ontkatert geloof ikquote:Op zondag 25 maart 2012 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Op de site staat dit bij muziek voor aflevering 3, vanavond is aflevering 4.
Je kunt nu weer uitschakelen en volgende week rond de zelfde tijd weer overschakelen. Dan heb je nog steeds niks gemist.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:03 schreef jcdragon het volgende:
Ik schakel net in. Ik mis gelukkig niks.
quote:Op zondag 25 maart 2012 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kunt nu weer uitschakelen en volgende week rond de zelfde tijd weer overschakelen. Dan heb je nog steeds niks gemist.
waarom?quote:Op zondag 25 maart 2012 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik haak denk ik gewoon af bij dit programma
Nee, dit is andere aanstelleritus.quote:
Ik weet het niet... het doet me allemaal niks... ik vind de choreografen niet leuk, ik vind Dan vervelend en de dansers vind ik niet boeiendquote:
Ik kijk gewoon al de hele tijd niet van m'n laptop op. Dat opgelegde drama, om te spugen.quote:Op zondag 25 maart 2012 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik haak denk ik gewoon af bij dit programma
Molensteen, rivier. Klaar.quote:
De winnaar van The Voice USAquote:Op zondag 25 maart 2012 20:11 schreef Pheno het volgende:
Welke rasmongool heeft Time after Time gecovered
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Nee, da's Vincent.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |