Ja hoor, SHIRTJES. Jakko is de Issuebelle.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:35 schreef Cee het volgende:
Degene die als eerste speciale Team-t-shirts uitdeelt zal de Issuebelle van dit seizoen zijn.
Its not a fight. Its a battle!!!quote:
Waar komen die shirtjes van Min Hee dan vandaan? Dat zijn ook dezelfdequote:Op zondag 18 maart 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hoor, SHIRTJES. Jakko is de Issuebelle.
Rory is na een nacht stappen een keer terug naar huis gegaan, huissleutel kwijt geraakt, is in de tuin gaan slapen en hij sliep zo vast dat hij niet doorhad dat de tuinman om 8 uur 's ochtends al met de grasmaaier langs was geweest!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Vechten jullie maar... ik neem Rory ondertussen
En die broek van Jaakko leidt nogal af
Jij bent in de war met Raoulquote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Rory is na een nacht stappen een keer terug naar huis gegaan, huissleutel kwijt geraakt, is in de tuin gaan slapen en hij sliep zo vast dat hij niet doorhad dat de tuinman om 8 uur 's ochtends al met de grasmaaier langs was geweest!
Het was niet mijn bedoeling. Misschien kan hij de vloek ongedaan maken!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef livelink het volgende:
Jaakko is juist degene met de minste issues. Gewoon een leuk, ongecompliceerd groepje. En nu heeft Cee het onheil over hem afgeroepen.
Lag ie daar met Raoul?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Rory is na een nacht stappen een keer terug naar huis gegaan, huissleutel kwijt geraakt, is in de tuin gaan slapen en hij sliep zo vast dat hij niet doorhad dat de tuinman om 8 uur 's ochtends al met de grasmaaier langs was geweest!
twitter:JuniorVanKeulen twitterde op zondag 18-03-2012 om 20:36:29Ok, het is officieel! Vincent is de nieuwe Isabelle.. Geen cola of suiker, een zielig verhaal in de choreo! #tudb reageer retweet
Ja maar dat was daarna pasquote:Op zondag 18 maart 2012 21:03 schreef Ang3l het volgende:
Hij zei toch Ik heb liever niet dat je mee traint?
Eensch.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:08 schreef TheVulture het volgende:
Wat een held dat hij gewoon doordanst zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |