of over Adelantequote:
waag het ook niet jaquote:
Je hoeft ook geen partij te kiezen doe iki ook niet. Beiden zijn in deze net zo fout bezig.. Vind het alleen te triest voor woorden dat vrouwen altijd zoveel meer rechten hebben dan mannen als het om kinderen gaat. In Amerika is het inderdaad nog een stukkie erger maar dat is dan ook een enorm pleurisland.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal in Amerika.
Neemt niet weg dat die gast natuurlijk net zo goed fout zit. Maar ik ga echt niet meteen partij kiezen voor hem omdat zij zielig is en een vrouw is.
Psychologische oorlogsvoering is net zo goed intens gemeen. Daarbij kan ieder mens in de juiste omstandigheden een moordenaar of whatever worden. Als de omstandigheden maar goed (of slecht) genoeg zijn.
Misschien kom ik je daar wel tegen met de tijd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook het beste topic (van de topics die ik bezoek), goede sfeer.
Zeker tof, laatste paar cards waren echt goed: UFC 144, UFC142, UFC141, UFC140
Wel vet. Geweldig om te zien al lijkt het me om zelf te doen net iets te eigenlijk. Heb wel een paar maatjes die gewoon kickboksen ook een op redelijk niveau en dan heb ik weleens een traininkje 'meegelopen' dat vind ik dan nog wel lachen op zich.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast van FOK! met wie ik welles een game speel doet dat ook:
Fotoboek van Jajong
Kicke sport wel keihard
Dat is dan wel weer tof. In tegenstelling tot die worstelende mannen rotzooi.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer tof. In tegenstelling tot die worstelende mannen rotzooi.
Ja over dat soort dingen maak ik geen grapjes, maar goed is alweer een tijd geleden en is uiteindelijk door mijn kinderen zelf goed afgelopenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Echt? Klote man.Kan daar echt slecht tegen. Het ergste is ook dat vaak de kinderen er nog het meest de dupe van zijn.. Dat je als ouders niet meer met elkaar verder kunt/wilt kan gebeuren maar zorg dan in ieder geval dat je kinderen er niet het slachtoffer van zijn en dat beiden ouders het kind gewoon vaak genoeg kunnen zien is voor iedereen het beste.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja over dat soort dingen maak ik geen grapjes, maar goed is alweer een tijd geleden en is uiteindelijk door mijn kinderen zelf goed afgelopen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Happel en ik gelden als als bejaard hier namelijk
Had je het niet eens gezegd in het AJax topoc lang gele?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]Daar zwijg ik liever over maar ik ben wel oudste hier denk ik
Ouder dan Tong?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:24 schreef Tarado het volgende:
Heb je al grijze haren?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:24 schreef Tarado het volgende:
Klopt ja, maar dat ben je gelukkig vergeten en nee ik verf mijn haar niet en het is ook niet grijs maar mijn leeftijd komt wel in de buurt van Tong jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had je het niet eens gezegd in het AJax topoc lang gele?
By te way, ik heb ook haarquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dat ben je gelukkig vergeten en nee ik verf mijn haar niet en het is ook niet grijs maar mijn leeftijd komt wel in de buurt van Tong ja
En anders krijg je ze hier welquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dat ben je gelukkig vergeten en nee ik verf mijn haar niet en het is ook niet grijs maar mijn leeftijd komt wel in de buurt van Tong ja
Yvonne & Dannyquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is de oudste Feyenoorder hier eigenlijk?
Ajax heeft Tong en Tarado
Stokstaartquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is de oudste Feyenoorder hier eigenlijk?
Ajax heeft Tong en Tarado
Happel is ouderquote:
TR GEMAAKT JONGEquote:
Alsof je daar een ban voor krijgtquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt he.. altijd die mongols die je quoten, dat is ook snitchen.
Ik heb voor minder wel eens een ban gekregen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof je daar een ban voor krijgt
Je weet nooit, als een modje je niet mag of ze gekke regels hebben..quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof je daar een ban voor krijgt
Je koppijn over?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
3 dagen weg, samenvatting van deze SC:
- monky
- politics
- mma
- cartoons
- goon
Iets vergeten?
Oh ja, ik hoor ook bij de oudjes van Feyenoord...
Donrajaquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
- monky
- politics
- mma
- cartoons
- goon
Iets vergeten?
Je mag het tegenwoordig niet meer hebben over de badkamer he?quote:
UVT.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
- monky
- politics
- mma
- cartoons
- goon
Iets vergeten?
Ben jij die vriend van Barbie of zo? Anabalole Sjenkiequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
UVT.
En wat een dictatuur hier, er mag niet eens gepraat worden over badkamers en lichaamsdelen?
Drugs.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
- monky
- politics
- mma
- cartoons
- goon
Iets vergeten?
Dat je naar dat soort shit kijkt. Ik verdenk Barbie er trouwens gewoon van dat ze alsof doet, een soort tweede Britt. Die is nu echt allang binnen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij die vriend van Barbie of zo? Anabalole Sjenkie
Ja man. Maar moet nu naar de tandartsquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey gast, wel lief gespeeld hier toch?
Ik kijk alleen voor Ons kent Onsquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:47 schreef De_kromme het volgende:
Mooiste tv-programma ooit komt zo weer. Allemaal kijken naar NL2 he kinders.
Man bijt Hond ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:47 schreef De_kromme het volgende:
Mooiste tv-programma ooit komt zo weer. Allemaal kijken naar NL2 he kinders.
Twilight is pas om half 9quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo die behoefte om naar al die downies te kijken.
Is toch mooi man. Blijft elke keer weer genieten bij welke dorpsidioot ze nu weer terechtkomen. En dan dat stukje dat mensen kunnen reageren voor de camera op een vraag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo die behoefte om naar al die downies te kijken.
Babbelboksquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is toch mooi man. Blijft elke keer weer genieten bij welke dorpsidioot ze nu weer terechtkomen. En dan dat stukje dat mensen kunnen reageren voor de camera op een vraag.![]()
Ik ken de meeste niet. Hoe heet de minister van Verkeer & Waterstaat in China? Om Lei Ding.quote:
Hanry & Patrick willen beroemd worden. Dit was een van de twee die acteerlessen neemt. What the.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
Waar gaat dit nu over? Zapte ff weggek toneel spel..
Gluipaapquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie ook nu pas dat op die foto een negert staat.![]()
Foto al zo vaak gezien.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga naar baas Sheencuz he is #winning at life.
Fey: aan het rouwen om Wlodiquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fey: aan het rouwen om Wlodi
Ajax: aan het rouwen om Miki
PSV: aan het rouwen om PSV
Zag ik nou dat er vbl meet in Den Haag op de planning staat?quote:
Laten we gewoon Brussel doen, kan je beter uitgaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zag ik nou dat er vbl meet in Den Haag op de planning staat?
Dan volgt Brussel daarna wel
Klopt, gaan we eerst decadent naar Midi-Station en vervolgens naar Place Chatelain.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laten we gewoon Brussel doen, kan je beter uitgaan
Ik vind alles bestquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, gaan we eerst decadent naar Midi-Station en vervolgens naar Place Chatelain.
Dat doet de tandarts toch nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Stokstaart het volgende:
Zo ben ik weer. Fucking zenuw moest er uit getrokken worden![]()
Dan heb je wel pijnstillers nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Stokstaart het volgende:
Tuurlijk niet man.quote:
Hmm succes morgen danquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man.
Tandarts is een ouwe Amsterdammer want ik was in Almere. Zeg havenslaven kunnen wel tegen een stootjeMoest die wel lachen.
Dat zei die tenminste. Maar misschien bedoel jij de wortel? Zenuw is weer wat anders.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef Smoofie het volgende:
Stok, weet je zeker dat het een zenuw was? Dat doet fucking veel pijn.
Straks whisky-proeverij dus dat komt wel goed ouwequote:
Wortelkanaal? Heb ik bij 2 tanden gehad nadat ik op het achterhoofd van een medespeler had gekopt. 2 tanden dood en dus wortelkanaalbehandeling.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Stokstaart het volgende:
Ja dan heb je een kater ipv last van je bekquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Straks whisky-proeverij dus dat komt wel goed ouwe
Gewoon veel water erbij drinkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan heb je een kater ipv last van je bek
mietjequote:
Hij zei dat man. Ik weet er verder ook balhaar vanaf. Heeft wel flink verdoofd die shit met naalden in tandvlees, alles.quote:
Dats kut. Bij de kaakchirurg hadden ze te weinig verdoving bij het trekken van verstandskies, wat was dat kut zegquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zei dat man. Ik weet er verder ook balhaar vanaf. Heeft wel flink verdoofd die shit met naalden in tandvlees, alles.
Zo dat is helemaal kut man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wortelkanaal? Heb ik bij 2 tanden gehad nadat ik op het achterhoofd van een medespeler had gekopt. 2 tanden dood en dus wortelkanaalbehandeling.
ik had om extra gevraagd aangezien ik niet echt van de tandartsen en kaakchirurgen benquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dats kut. Bij de kaakchirurg hadden ze te weinig verdoving bij het trekken van verstandskies, wat was dat kut zeg
Pijnlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zei dat man. Ik weet er verder ook balhaar vanaf. Heeft wel flink verdoofd die shit met naalden in tandvlees, alles.
Joh ernstig, moet je zeggen man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dats kut. Bij de kaakchirurg hadden ze te weinig verdoving bij het trekken van verstandskies, wat was dat kut zeg
Moest 2x, 4 weken later weer. Toen was het weer zo, heb ik wel extra verdoving gevraagd, toen was mn bek een halve dag lamquote:
Liever dat dan pijn manquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moest 2x, 4 weken later weer. Toen was het weer zo, heb ik wel extra verdoving gevraagd, toen was mn bek een halve dag lam
Hoerenpizza?quote:
Klopt voel je niks van, is volgens mij maar goed ook... Een gaatje in je tand maken en met een ijzeren haakje de resten zenuw eruit vissen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo dat is helemaal kut man.
Maar zenuw er uit betekent toch dat je daar überhaupt geen pijn meer voelt? Off zie ik dat verkeerd?
Laat maar weer, ik las pizza prostitutiequote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt voel je niks van, is volgens mij maar goed ook... Een gaatje in je tand maken en met een ijzeren haakje de resten zenuw eruit vissen.
Dan hoef je ze niet te trekkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Ik moet al een jaar m'n verstandskiezen laten trekken. Maar krijg er maar geen last van.
Ham natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat maar weer, ik las pizza prostitutieWat had je er op dan?
Same here, aantal maanden alweer..quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Ik moet al een jaar m'n verstandskiezen laten trekken. Maar krijg er maar geen last van.
Ik ook niet. Heb ze allemaal nog. Kan ook gewoon goed gaan hoor. Zolang ze je gebit maar niet verdrukken of gaan rotten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Ik moest destijds nog wel een keer terug, om er zeker van te zijn dat hij alles had weggehaald. Anders verkleurd de tand namelijk. Daarna vullen ze het op.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Dat heeft die gedaan dus. Wel ff flink lopen slijpen
Tegen mij zeiden ze 10 jaar geleden al dat ze er uit moesten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same here, aantal maanden alweer..heb er geen last van dus waarom zou ik denk ik dan..
Ik hoor regelmatig dat ik een veel te grote bek heb, dus dat zit wel snor dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:05 schreef Smoofie het volgende:
Sommige mensen hebben ook gwn genoeg ruimte ervoor, dan hoeft het niet.
Heb nu een noodvulling man. Volgende week komt de definitieve.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moest destijds nog wel een keer terug, om er zeker van te zijn dat hij alles had weggehaald. Anders verkleurd de tand namelijk. Daarna vullen ze het op.
Vulling kost 80 euro ofso..quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb nu een noodvulling man. Volgende week komt de definitieve.
Die gasten verdienen volgens mij best aardig
Mijn god.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig dat ik een veel te grote bek heb, dus dat zit wel snor dan.
Dat is een zekerheid, ze verdienen goed. En bij iedereen maar verstandskiezen blijven trekkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb nu een noodvulling man. Volgende week komt de definitieve.
Die gasten verdienen volgens mij best aardig
Per vlak ja. Deze is 3-vlaks dus reken maar uit.quote:
Ja, problemen mee?quote:
Want je hebt geen tanden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Ik kan daar niet over meepraten.
Geen tanden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja. Ik kan daar niet over meepraten.
Wel van een zwartje iddquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er een mocca d'or-tje uitkomt. Is altijd even afwachten.
the fuck is dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel van een zwartje iddMoet ook wel als je die booty ziet:
[ afbeelding ]
wtf is zij dik gewordenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja en nu zonder fatsuite.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1e keer werkte het bij mij wel, daarna niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
Als we toch in het medische hoekje zitten, iemand ervaring met melatonine?
Soort slaapmiddel.
https://www.google.nl/web(...)osb&biw=1440&bih=785
Dat is volgens mij real man.quote:
Ja, sowieso zitten in die drogisterijzooi bijna geen actieve bestandsdelen. Kan het echter ook krijgen op doktersrecept.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1e keer werkte het bij mij wel, daarna niet meer
Gewoon seroquel nemen man. Die natuurlijke shit werkt voor geen meter.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
Soort slaapmiddel.
Oke ik heb er weer vertrouwen inquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is volgens mij real man.
Ok andere foto:
[ afbeelding ]
Dan nog zou ik het niet nemen, maar iets anders vragenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, sowieso zitten in die drogisterijzooi bijna geen actieve bestandsdelen. Kan het echter ook krijgen op doktersrecept.
Je moet toch op controle?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Geen problemen iig met m'n tanden.
Heb je slaapproblemen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
Soort slaapmiddel.
Serieus Calland, vraag Promethazinequote:Op woensdag 7 maart 2012 21:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, sowieso zitten in die drogisterijzooi bijna geen actieve bestandsdelen. Kan het echter ook krijgen op doktersrecept.
Dat is een natuurlijk slaaphormoon.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
Soort slaapmiddel.
Hij heeft je Tamagotchi ge-reset?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef inZanity het volgende:
Pffff die GMGM is echt vermoeiend, triesterd
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef inZanity het volgende:
Doet dat nare jong nu weer?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:21 schreef inZanity het volgende:
Is al 1,5 jaar geleden ofzo als 't niet langer is. Zit nog bij de tandarts van m'n ouders. Moet het een keer over laten schrijven.quote:
Meer inslaapproblemen, al jaren eigenlijk. Als ik eenmaal slaap gaat het wel.quote:
Ik heb ook bijna altijd inslaap problemen, en als ik wakker word lijkt het net alsof ik duizelig benquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer inslaapproblemen, al jaren eigenlijk. Als ik eenmaal slaap gaat het wel.
Maar die inslaapproblemen zorgen ervoor dat ik meestal zo'n 4-5 uurtjes op een nacht slaap, en ik daardoor altijd ergens in de week wel een soort vermoeidheidsklap krijg waardoor ik op één nacht weer heel veel slaap.
Opzich niet zo heel erg storend, maar wil er wel een keer wat aan gaan doen.
Heb het zelf ook hoor. Regelmaat is de oplossing. Nu ik 4 a 5 keer in de week om 8 uur aangekleed en wel moet zijn heb ik daar steeds minder problemen mee. Goed...ik blijf een avond-/nachtmens, maar ik kruip er toch al om 12 uur in tegenwoordig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar die inslaapproblemen zorgen ervoor dat ik meestal zo'n 4-5 uurtjes op een nacht slaap, en ik daardoor altijd ergens in de week wel een soort vermoeidheidsklap krijg waardoor ik op één nacht weer heel veel slaap.
Wijze dokters zeggen dan: ga eerst maar eens een maand om 23:00 in en om 07:00 uit bed. Sommige mensen hebben ook maar 6 uur per nacht nodig. Je kunt allerlei slaaponderzoeken laten doen, met enge apparaten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat als je 2 controles mist eventuele herstellingzn niet meer verzekerd zijn. Maar ik ben al een tijdje weg uit NLquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is al 1,5 jaar geleden ofzo als 't niet langer is. Zit nog bij de tandarts van m'n ouders. Moet het een keer over laten schrijven.
Dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wijze dokters zeggen dan: ga eerst maar eens een maand om 23:00 in en 07:00 uit bed. Sommige mensen hebben ook maar 6 uur per nacht nodig. Je kunt allerlei slaaponderzoeken laten doen, met enge apparaten.
Ik zou niet direct naar een slaapmiddel grijpen, eerst kijken naar o.a. leef en eetgewoonten, koffie, alcohol etc.
Zou best kunnen. Dan ga ik over 1,5 maand en is er zoals de afgelopen 23 jaar weer niks aan de hand en kan ik weer aansluiten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat als je 2 controles mist eventuele herstellingzn niet meer verzekerd zijn. Maar ik ben al een tijdje weg uit NL
Die gozer verwijderd alle reacties die hem niet aanstaan. Zit ik een beetje voor jan lul te typenquote:
Daar ligt het niet aan, als ik in vakanties of nog voor mijn studie vast werk had de hele week was dat precies hetzelfde.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wijze dokters zeggen dan: ga eerst maar eens een maand om 23:00 in en om 07:00 uit bed. Sommige mensen hebben ook maar 6 uur per nacht nodig. Je kunt allerlei slaaponderzoeken laten doen, met enge apparaten.
Ik zou niet direct naar een slaapmiddel grijpen, eerst kijken naar o.a. leef en eetgewoonten, koffie, alcohol etc.
En waarom kun je voor je gevoel niet inslapen? Ben je gewoon niet moe of spelen er andere dingen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan, als ik in vakanties of nog voor mijn studie vast werk had de hele week was dat precies hetzelfde.
Eerst blowde ik dagelijks, toen sliep ik altijd wel uiteraard. Toen ik ben gestopt met blowen heb ik het een tijdje vervangen met bier zuipen. Ook dat werkte wel prima. Maar een paar jaar terug daarmee gestopt (doordeweeks) en toen is het gezeik begonnen.
Vaak niet moe, of soms dan ben ik kapot ga ik liggen en ben ik opeens weer klaarwakker. Reteirritant is dat. En als je dan eenmaal aan het draaien gaat ga je ook nog eens malen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En waarom kun je voor je gevoel niet inslapen? Ben je gewoon niet moe of spelen er andere dingen?
Ik heb zelf ook moeite met slapen, maar misschien moet je eens proberen om gewoon je natuurlijke vermoeidheidsmoment niet te negeren. Ik heb bijvoorbeeld vaak dat ik rond een uur of 11 achter m'n laptop zit en dat ik ineens als een gek aan het indoezelen ben. Normale mensen gaan dan slapen, maar wij blijven nog 1,5 uur op Fok! hangen (een beeldscherm verstoort je natuurlijke melatonine-aanmaak ook). Dan ben je al over je slaap heen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak niet moe, of soms dan ben ik kapot ga ik liggen en ben ik opeens weer klaarwakker. Reteirritant is dat. En als je dan eenmaal aan het draaien gaat ga je ook nog eens malen.
Maar eenmaal in slaap blijf ik ook gewoon slapen, dus daar zit het probleem niet echt.
watquote:
Ah, dat verklaart een hoop. Ik wilde je bijna "a joint a day" aanraden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan, als ik in vakanties of nog voor mijn studie vast werk had de hele week was dat precies hetzelfde.
Eerst blowde ik dagelijks, toen sliep ik altijd wel uiteraard. Toen ik ben gestopt met blowen heb ik het een tijdje vervangen met bier zuipen. Ook dat werkte wel prima. Maar een paar jaar terug daarmee gestopt (doordeweeks) en toen is het gezeik begonnen.
Nee die jonge gast man, leek echt om hemquote:
ik dacht alquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee die jonge gast man, leek echt om hem
geen tv tot beschikkingquote:
Mono zat toen toch ook een reclame, met Lee Towers of zoquote:
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
Haha hij heeft een thaihoertje gescoort
Jij kunt rustig 12, 14 uur pakken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak niet moe, of soms dan ben ik kapot ga ik liggen en ben ik opeens weer klaarwakker. Reteirritant is dat. En als je dan eenmaal aan het draaien gaat ga je ook nog eens malen.
Maar eenmaal in slaap blijf ik ook gewoon slapen, dus daar zit het probleem niet echt.
Klopt jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mono zat toen toch ook een reclame, met Lee Towers of zo
Ik begon op m'n 15e met blowen ofzo, tot m'n 20e gedaan waarvan de laatste 2 jaar wel dagelijks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Ik wilde je bijna "a joint a day" aanraden.![]()
Ik denk je slaapritme en manier van inslapen zich dan scheef heeft ontwikkeld. Misschien wacht je lichaam nog steeds op "iets" om te kunnen slapen.
Ben je jong begonnen met blowen?
Het zou ook kunnen zijn dat je je te druk maakt in de uren voordat je in bed gaat liggen. Ik zorg meestal dat ik de laatste 2 uur voordat ik ga slapen geen tv kijk of achter de pc zit. Dat helpt mij, heb zelf ook bij vlagen last van insomnia.
Ook tientallen nachten doorgehaald, dat is behoorlijk trippy soms. Zo stond ik eens om 9 uur 's ochtend - na twee wakkere nachten - in de supermarkt te staren naar pakken koffie. Dat duurde ongeveer twintig minuten. Toen ik thuis kwam had ik vijf pakken koffie gekocht - van de allerduurste tot de allergoedkoopste én Max Havelaar. Geen idee waarom.
Zoveel nou ook weer nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij kunt rustig 12, 14 uur pakken?
Dan ligt je ritme waarschijnlijk gewoon scheef. 4 uur wakker liggen is dus ongeveer om 5 uur 's ochtends slapen, (lichamelijk) wakker worden om een uur of 3 's middags. Plus inhalen.
Ik denk dat je geest liever gewoon de hele dag slaapt, daarom is je lichaam moeilijk in staat het ritme te verschuiven.![]()
Als je dat wilt veranderen zul je érg streng moeten zijn voor jezelf. Harde schema's maken, ook qua eten: vaste tijden en een rigoureus dieet - geen druppel alcohol en koffie bijvoorbeeld.![]()
Dat is inderdaad vervelend. "De Trein Missen"...quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook moeite met slapen, maar misschien moet je eens proberen om gewoon je natuurlijke vermoeidheidsmoment niet te negeren. Ik heb bijvoorbeeld vaak dat ik rond een uur of 11 achter m'n laptop zit en dat ik ineens als een gek aan het indoezelen ben. Normale mensen gaan dan slapen, maar wij blijven nog 1,5 uur op Fok! hangen (een beeldscherm verstoort je natuurlijke melatonine-aanmaak ook). Dan ben je al over je slaap heen.
Anyway ben nu weg. Succes met slapen straks.
ciao
Had ik vroeger ook, maar de kunst is om dan toch gewoon proberen te slapen en niet weer uit bed te gaan. Komen meerdere van zulke momentjes voorbij namelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vervelend. "De Trein Missen"...
Monoquote:
Kreeg 90 euro voor 5 seconden op beeld komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Monodie film ja, met de geniale Lee Towers
Ik heb vaak dat ik droom dat ik word aangereden en dan schrik ik wakkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
Wat nog het meest ergerlijke is trouwens, en dat heb ik ook regelmatig. Dat je heerlijk in slaap valt, en dan zo'n hele korte droom krijgt dat je van een stoel ofzo afpleurt. Ben je meteen weer klaarwakker.![]()
Soms zelfs 2,3 keer achter elkaar.
0:29 rechts met die helm tochquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kreeg 90 euro voor 5 seconden op beeld komen
Of dat je door een hoertje gepijpt wordt en met je broek vol wakker word.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ik droom dat ik word aangereden en dan schrik ik wakker
In slaap vallen met beelden en drukte op je snufferd is nooit een goed idee - alhoewel dit voor veel mensen anders lijkt. Het valt me op hoeveel mensen tv kijken of laptoppen/tobben (spelling?) in bed. Mensen die in slaap vallen met Faceboek op hun telefoon... Nog even kijken of de ex van... nog...Zzzzzzzzzzzquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begon op m'n 15e met blowen ofzo, tot m'n 20e gedaan waarvan de laatste 2 jaar wel dagelijks.
Wat doe je dan eigenlijk die laatste 2 uur?Ik heb juist altijd het gevoel dat ik tijdens TV kijken of een serietje op de laptop in slaap moet vallen. Zonder lukt me al helemaal niet. Meestal voel ik dan op tijd wanneer ik echt in slaap val en weet hem dan nog uit te drukken. Al herinner ik me daar de volgende ochtend dan weer niks van.
Wel een bizar verhaal trouwens.
[..]
Zoveel nou ook weer nietMaar inderdaad, omdat ik bijna alle nachten weinig slaap heb ik meestal één nacht (meestal de vrijdag op zaterdag) dat ik wel eens 10-12 uur pak ja.
Op zich natuurlijk niet heel gek dat dat slaapproblemen met zich mee brengt natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kreeg 90 euro voor 5 seconden verkeerd parkeren. gvd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kreeg 90 euro voor 5 seconden op beeld komen
Ik heb wel vaak gehad dat ik in slaap dreigde te vallen, dan denk "Hoei! Ik val in slaap"--> adrenaline --> weer klaarwakker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
Wat nog het meest ergerlijke is trouwens, en dat heb ik ook regelmatig. Dat je heerlijk in slaap valt, en dan zo'n hele korte droom krijgt dat je van een stoel ofzo afpleurt. Ben je meteen weer klaarwakker.![]()
Soms zelfs 2,3 keer achter elkaar.
gvd, kut wouten. Zulke dingen zijn gewoon te triest man. Gewoon in beroep gaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kreeg 90 euro voor 5 seconden verkeerd parkeren. gvd.
Ik werk en studeer. Sta elke dag rond 9/10 uur op als ik moet werken en niet naar college hoef. Colleges beginnen meestal om half 9, dan sta ik dus half 8 op. Al lukt dat dan weer niet altijdquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Maar jij werkt, studeert, moet elke dag vroeg opstaan? Dat kan toch bijna niet als je zo weinig slaapt?
Je bent gewoon niet klaar om te slapen tegen de tijd dat je "moet gaan slapen" (ook zoiets). Dan kun je twee dingen doen: zorgen dat je eerder slaapt, of zorgen dat je niet meer zo vroeg "moet slapen". Maar dat is ook afhankelijk van je dagelijkse verplichtingen.
Heb je trouwens ervaring met slaapmiddelen?
Kom je niet ver meequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
gvd, kut wouten. Zulke dingen zijn gewoon te triest man. Gewoon in beroep gaan.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werk en studeer. Sta elke dag rond 9/10 uur op als ik moet werken en niet naar college hoef. Colleges beginnen meestal om half 9, dan sta ik dus half 8 op. Al lukt dat dan weer niet altijd
Sowieso de laatste tijd is m'n ritme daardoor nogal fucked. Erg wisselend rooster. Komt een vast ritme niet echt ten goede.
En ik heb 0 ervaring met slaapmiddelen. Gebruik sowieso nooit medicijnen, beetje uit principe.
En terecht, volgende keer let je wel op.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kom je niet ver meeHet was namelijk mijn fout, even snel geparkeerd zonder parkeerkaart..
Klopt, klopt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En terecht, volgende keer let je wel op.
Lekker manquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]Hier net zo. Ik neem alleen pijnstillers als ik echt verschrikkelijke pijn heb.
Beste is om hoe dan ook altijd hetzelfde ritme aan te houden. Al ben je vrij en heb je de hele dag niks te doen, in het weekend. Ritme is zo ontzettend belangrijk dat vergeten mensen weleens. Vrije dagen, vakanties wisselende diensten, uitslapen in het weekend, nachten doorhalen enz. kunnen echt funest zijn voor je nachtrust. Al zijn er natuurlijk ook genoeg mensen waarvoor het geen enkel probleem is..quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werk en studeer. Sta elke dag rond 9/10 uur op als ik moet werken en niet naar college hoef. Colleges beginnen meestal om half 9, dan sta ik dus half 8 op. Al lukt dat dan weer niet altijd
Sowieso de laatste tijd is m'n ritme daardoor nogal fucked. Erg wisselend rooster. Komt een vast ritme niet echt ten goede.
En ik heb 0 ervaring met slaapmiddelen. Gebruik sowieso nooit medicijnen, beetje uit principe.
Misschien moet ik daar maar eens mee gaan beginnen ja. Gewoon standaard half 8 opstaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Beste is om hoe dan ook altijd hetzelfde ritme aan te houden. Al ben je vrij en heb je de hele dag niks te doen, in het weekend. Ritme is zo ontzettend belangrijk dat vergeten mensen weleens. Vrije dagen, vakanties wisselende diensten, uitslapen in het weekend, nachten doorhalen enz. kunnen echt funest zijn voor je nachtrust. Al zijn er natuurlijk ook genoeg mensen waarvoor het geen enkel probleem is..
TRT ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Maargoed, dat melatonine trok mijn aandacht omdat het een natuurlijk middel schijnt te zijn. Een soort biologische klok hersteller.
Moet je geen wonderen van verwachten. Al kan het voor sommigen best helpen. Sowieso moet je wel enorme hoeveelheden innemen, de hoeveelheid werkzame stof die erin(bij zo'n potje uit de plaatselijke drogist) zit is namelijk heel weinig en komt niet eens in de buurt van de hoeveelheid die je lichaam nodig heeft. Op doktersrecept kun je ze overigens wel met een veel hogere dosis krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Maargoed, dat melatonine trok mijn aandacht omdat het een natuurlijk middel schijnt te zijn. Een soort biologische klok hersteller.
Dus belemmert het je eigenlijk wel een beetje in je dagelijks leven, je wilt immers liever gewoon enigszins vrolijk en uitgerust de dag beginnen en doorkomenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar maar eens mee gaan beginnen ja. Gewoon standaard half 8 opstaan.
En het belemmert me verder ook niet echt ofzo in het dagelijks leven, het is meer dat het 's nachts behoorlijk frustrerend is en je dat dus wel meeneemt de volgende ochtend in je humeur.
Ritme is koning, maar sommige mensen verzetten zich instinctief tegen elke vorm daarvan - waaronder ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Beste is om hoe dan ook altijd hetzelfde ritme aan te houden. Al ben je vrij en heb je de hele dag niks te doen, in het weekend. Ritme is zo ontzettend belangrijk dat vergeten mensen weleens. Vrije dagen, vakanties wisselende diensten, uitslapen in het weekend, nachten doorhalen enz. kunnen echt funest zijn voor je nachtrust. Al zijn er natuurlijk ook genoeg mensen waarvoor het geen enkel probleem is..
Have funquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
wtf?
Heb niet gekeken, weet de uitslag niet. Dit wordt een spannende samenvatting!
Dat was hij alquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Messi heeft vandaag bewezen dat hij beter is dan Maradona, als ik jullie moet geloven.
Voor mij was hij dat. Maar volgens anderen moest hij het WK winnen. Dit kunnen ze vanaf vandaag laten gaan.quote:
twitter:aad300 twitterde op woensdag 07-03-2012 om 22:39:46Messi messi messi messi messi twexit. reageer retweet
twitter:WayneRooney twitterde op woensdag 07-03-2012 om 22:09:29Messi is a joke. For me the best ever. reageer retweet
Mooi.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
MessiBeter dan Maradona.
twitter:WayneRooney twitterde op woensdag 07-03-2012 om 22:09:29Messi is a joke. For me the best ever. reageer retweet
Ligt er aan of je gunstig loot. Maar die joden hadden wel gewonnen van die Cypriotenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
Als een clubje als APOEL of Basel zo ver komt in de CL moet dat voor. NL clubs toch ook snel weer mogelijk zijn?
Ik weet niet of ze een beetje zwart bij betalen maar er staan toch aardige spelers inquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
Als een clubje als APOEL of Basel zo ver komt in de CL moet dat voor. NL clubs toch ook snel weer mogelijk zijn?
Gewoon omgekocht man. Net als met ajax toenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een beetje zwart bij betalen maar er staan toch aardige spelers in
Kijk eens welke clubs zij uitgeschakeld hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
Volgens belgische commentator heeft Apoel een begroting van 10 miljoen, Lyon 110 miljoen ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een beetje zwart bij betalen maar er staan toch aardige spelers in
Klopt ja. Loting best essentieel...quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt er aan of je gunstig loot. Maar die joden hadden wel gewonnen van die Cyprioten
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens belgische commentator heeft Apoel een begroting van 10 miljoen, Lyon 110 miljoen ofzo
Zal niet veel verschillen.. misschien net een miljoen meer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
NEC en Roda hebben een hogere begroting.
Moet je dus nagaan hoe slecht ajax is he. Met zijn begroting van 60 miljoen. Echt een schande.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:32 schreef Typisch het volgende:
10 miljoen. Dat is een beetje van het kaliber NEC/Roda ?
Best wel ja.. en Feyenoord, die niet eens de voorronde van de EL doorkomt...quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je dus nagaan hoe slecht ajax is he. Met zijn begroting van 60 miljoen. Echt een schande.
Dont go therequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je dus nagaan hoe slecht ajax is he. Met zijn begroting van 60 miljoen. Echt een schande.
Omzet vorig jaar van 100 miljoenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was onder Mario Been. Die is allang ontslagenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Best wel ja.. en Feyenoord, die niet eens de voorronde van de EL doorkomt...![]()
Nederlands voetbal
Hij doet het prima. Niemand kan op tegen omkoping.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat was onder Mario Been. Die is allang ontslagen
Misschien ook goed voor ajax om Frenk eens te evalueren?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij doet het prima. Niemand kan op tegen omkoping.
...quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij doet het prima. Niemand kan op tegen omkoping.
als ajax gewoon gewoon zelf had gewonnen was er vrij weinig aan de hand geweestquote:
Ajax, begroting 60 miljoen. Real Madrid, begroting 8000000 miljoen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
als ajax gewoon gewoon zelf had gewonnen was er vrij weinig aan de hand geweest
Thuis hadden we moeten winnen ja, uit stond de A1 op het veld.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
als ajax gewoon gewoon zelf had gewonnen was er vrij weinig aan de hand geweest
Ze hadden kunnen beginnen met thuis gewoon winnen van Olympique Lyon. Dan was er niets aan de hand geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax, begroting 60 miljoen. Real Madrid, begroting 8000000 miljoen.
Daar kan je van verliezen als je teveel blessures hebt.
Mocht niet van Platini.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze hadden kunnen beginnen met thuis gewoon winnen van Olympique Lyon. Dan was er niets aan de hand geweest.
Nee. Want Apoel had maar met 1-0 verloren, dus de kans was groot dat ze doorgingen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
Oke en even.... Stel dat Lyon die wedstrijd had omgekocht tegen die Russen, dan hadden ze deze toch zeker ook omgekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |