Zag ik nou dat er vbl meet in Den Haag op de planning staat?quote:
Laten we gewoon Brussel doen, kan je beter uitgaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zag ik nou dat er vbl meet in Den Haag op de planning staat?
Dan volgt Brussel daarna wel
Klopt, gaan we eerst decadent naar Midi-Station en vervolgens naar Place Chatelain.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laten we gewoon Brussel doen, kan je beter uitgaan
Ik vind alles bestquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, gaan we eerst decadent naar Midi-Station en vervolgens naar Place Chatelain.
Dat doet de tandarts toch nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Stokstaart het volgende:
Zo ben ik weer. Fucking zenuw moest er uit getrokken worden![]()
Dan heb je wel pijnstillers nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Stokstaart het volgende:
Tuurlijk niet man.quote:
Hmm succes morgen danquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man.
Tandarts is een ouwe Amsterdammer want ik was in Almere. Zeg havenslaven kunnen wel tegen een stootjeMoest die wel lachen.
Dat zei die tenminste. Maar misschien bedoel jij de wortel? Zenuw is weer wat anders.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef Smoofie het volgende:
Stok, weet je zeker dat het een zenuw was? Dat doet fucking veel pijn.
Straks whisky-proeverij dus dat komt wel goed ouwequote:
Wortelkanaal? Heb ik bij 2 tanden gehad nadat ik op het achterhoofd van een medespeler had gekopt. 2 tanden dood en dus wortelkanaalbehandeling.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:46 schreef Stokstaart het volgende:
Ja dan heb je een kater ipv last van je bekquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Straks whisky-proeverij dus dat komt wel goed ouwe
Gewoon veel water erbij drinkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan heb je een kater ipv last van je bek
mietjequote:
Hij zei dat man. Ik weet er verder ook balhaar vanaf. Heeft wel flink verdoofd die shit met naalden in tandvlees, alles.quote:
Dats kut. Bij de kaakchirurg hadden ze te weinig verdoving bij het trekken van verstandskies, wat was dat kut zegquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zei dat man. Ik weet er verder ook balhaar vanaf. Heeft wel flink verdoofd die shit met naalden in tandvlees, alles.
Zo dat is helemaal kut man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wortelkanaal? Heb ik bij 2 tanden gehad nadat ik op het achterhoofd van een medespeler had gekopt. 2 tanden dood en dus wortelkanaalbehandeling.
ik had om extra gevraagd aangezien ik niet echt van de tandartsen en kaakchirurgen benquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dats kut. Bij de kaakchirurg hadden ze te weinig verdoving bij het trekken van verstandskies, wat was dat kut zeg
Pijnlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij zei dat man. Ik weet er verder ook balhaar vanaf. Heeft wel flink verdoofd die shit met naalden in tandvlees, alles.
Joh ernstig, moet je zeggen man.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dats kut. Bij de kaakchirurg hadden ze te weinig verdoving bij het trekken van verstandskies, wat was dat kut zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |