Je koppijn over?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
3 dagen weg, samenvatting van deze SC:
- monky
- politics
- mma
- cartoons
- goon
Iets vergeten?
Oh ja, ik hoor ook bij de oudjes van Feyenoord...
Donrajaquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
- monky
- politics
- mma
- cartoons
- goon
Iets vergeten?
Je mag het tegenwoordig niet meer hebben over de badkamer he?quote:
UVT.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
- monky
- politics
- mma
- cartoons
- goon
Iets vergeten?
Ben jij die vriend van Barbie of zo? Anabalole Sjenkiequote:Op woensdag 7 maart 2012 18:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
UVT.
En wat een dictatuur hier, er mag niet eens gepraat worden over badkamers en lichaamsdelen?
Drugs.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:40 schreef DonRaja het volgende:
- monky
- politics
- mma
- cartoons
- goon
Iets vergeten?
Dat je naar dat soort shit kijkt. Ik verdenk Barbie er trouwens gewoon van dat ze alsof doet, een soort tweede Britt. Die is nu echt allang binnen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij die vriend van Barbie of zo? Anabalole Sjenkie
Ja man. Maar moet nu naar de tandartsquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey gast, wel lief gespeeld hier toch?
Ik kijk alleen voor Ons kent Onsquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:47 schreef De_kromme het volgende:
Mooiste tv-programma ooit komt zo weer. Allemaal kijken naar NL2 he kinders.
Man bijt Hond ?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:47 schreef De_kromme het volgende:
Mooiste tv-programma ooit komt zo weer. Allemaal kijken naar NL2 he kinders.
Twilight is pas om half 9quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo die behoefte om naar al die downies te kijken.
Is toch mooi man. Blijft elke keer weer genieten bij welke dorpsidioot ze nu weer terechtkomen. En dan dat stukje dat mensen kunnen reageren voor de camera op een vraag.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo die behoefte om naar al die downies te kijken.
Babbelboksquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:51 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Is toch mooi man. Blijft elke keer weer genieten bij welke dorpsidioot ze nu weer terechtkomen. En dan dat stukje dat mensen kunnen reageren voor de camera op een vraag.![]()
Ik ken de meeste niet. Hoe heet de minister van Verkeer & Waterstaat in China? Om Lei Ding.quote:
Hanry & Patrick willen beroemd worden. Dit was een van de twee die acteerlessen neemt. What the.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
Waar gaat dit nu over? Zapte ff weggek toneel spel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |