Klopt ja, maar dat ben je gelukkig vergeten en nee ik verf mijn haar niet en het is ook niet grijs maar mijn leeftijd komt wel in de buurt van Tong jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Had je het niet eens gezegd in het AJax topoc lang gele?
By te way, ik heb ook haarquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dat ben je gelukkig vergeten en nee ik verf mijn haar niet en het is ook niet grijs maar mijn leeftijd komt wel in de buurt van Tong ja
En anders krijg je ze hier welquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt ja, maar dat ben je gelukkig vergeten en nee ik verf mijn haar niet en het is ook niet grijs maar mijn leeftijd komt wel in de buurt van Tong ja
Yvonne & Dannyquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is de oudste Feyenoorder hier eigenlijk?
Ajax heeft Tong en Tarado
Stokstaartquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is de oudste Feyenoorder hier eigenlijk?
Ajax heeft Tong en Tarado
Happel is ouderquote:
TR GEMAAKT JONGEquote:
Alsof je daar een ban voor krijgtquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt he.. altijd die mongols die je quoten, dat is ook snitchen.
Ik heb voor minder wel eens een ban gekregen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof je daar een ban voor krijgt
Je weet nooit, als een modje je niet mag of ze gekke regels hebben..quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof je daar een ban voor krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |