Moest 2x, 4 weken later weer. Toen was het weer zo, heb ik wel extra verdoving gevraagd, toen was mn bek een halve dag lamquote:
Liever dat dan pijn manquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moest 2x, 4 weken later weer. Toen was het weer zo, heb ik wel extra verdoving gevraagd, toen was mn bek een halve dag lam
Hoerenpizza?quote:
Klopt voel je niks van, is volgens mij maar goed ook... Een gaatje in je tand maken en met een ijzeren haakje de resten zenuw eruit vissen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo dat is helemaal kut man.
Maar zenuw er uit betekent toch dat je daar überhaupt geen pijn meer voelt? Off zie ik dat verkeerd?
Laat maar weer, ik las pizza prostitutiequote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt voel je niks van, is volgens mij maar goed ook... Een gaatje in je tand maken en met een ijzeren haakje de resten zenuw eruit vissen.
Dan hoef je ze niet te trekkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Ik moet al een jaar m'n verstandskiezen laten trekken. Maar krijg er maar geen last van.
Ham natuurlijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat maar weer, ik las pizza prostitutieWat had je er op dan?
Same here, aantal maanden alweer..quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Ik moet al een jaar m'n verstandskiezen laten trekken. Maar krijg er maar geen last van.
Ik ook niet. Heb ze allemaal nog. Kan ook gewoon goed gaan hoor. Zolang ze je gebit maar niet verdrukken of gaan rotten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Ik moest destijds nog wel een keer terug, om er zeker van te zijn dat hij alles had weggehaald. Anders verkleurd de tand namelijk. Daarna vullen ze het op.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Dat heeft die gedaan dus. Wel ff flink lopen slijpen
Tegen mij zeiden ze 10 jaar geleden al dat ze er uit moesten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Same here, aantal maanden alweer..heb er geen last van dus waarom zou ik denk ik dan..
Ik hoor regelmatig dat ik een veel te grote bek heb, dus dat zit wel snor dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:05 schreef Smoofie het volgende:
Sommige mensen hebben ook gwn genoeg ruimte ervoor, dan hoeft het niet.
Heb nu een noodvulling man. Volgende week komt de definitieve.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik moest destijds nog wel een keer terug, om er zeker van te zijn dat hij alles had weggehaald. Anders verkleurd de tand namelijk. Daarna vullen ze het op.
Vulling kost 80 euro ofso..quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb nu een noodvulling man. Volgende week komt de definitieve.
Die gasten verdienen volgens mij best aardig
Mijn god.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor regelmatig dat ik een veel te grote bek heb, dus dat zit wel snor dan.
Dat is een zekerheid, ze verdienen goed. En bij iedereen maar verstandskiezen blijven trekkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb nu een noodvulling man. Volgende week komt de definitieve.
Die gasten verdienen volgens mij best aardig
Per vlak ja. Deze is 3-vlaks dus reken maar uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |