Ik heb wel vaak gehad dat ik in slaap dreigde te vallen, dan denk "Hoei! Ik val in slaap"--> adrenaline --> weer klaarwakker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
Wat nog het meest ergerlijke is trouwens, en dat heb ik ook regelmatig. Dat je heerlijk in slaap valt, en dan zo'n hele korte droom krijgt dat je van een stoel ofzo afpleurt. Ben je meteen weer klaarwakker.![]()
Soms zelfs 2,3 keer achter elkaar.
gvd, kut wouten. Zulke dingen zijn gewoon te triest man. Gewoon in beroep gaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kreeg 90 euro voor 5 seconden verkeerd parkeren. gvd.
Ik werk en studeer. Sta elke dag rond 9/10 uur op als ik moet werken en niet naar college hoef. Colleges beginnen meestal om half 9, dan sta ik dus half 8 op. Al lukt dat dan weer niet altijdquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Maar jij werkt, studeert, moet elke dag vroeg opstaan? Dat kan toch bijna niet als je zo weinig slaapt?
Je bent gewoon niet klaar om te slapen tegen de tijd dat je "moet gaan slapen" (ook zoiets). Dan kun je twee dingen doen: zorgen dat je eerder slaapt, of zorgen dat je niet meer zo vroeg "moet slapen". Maar dat is ook afhankelijk van je dagelijkse verplichtingen.
Heb je trouwens ervaring met slaapmiddelen?
Kom je niet ver meequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
gvd, kut wouten. Zulke dingen zijn gewoon te triest man. Gewoon in beroep gaan.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werk en studeer. Sta elke dag rond 9/10 uur op als ik moet werken en niet naar college hoef. Colleges beginnen meestal om half 9, dan sta ik dus half 8 op. Al lukt dat dan weer niet altijd
Sowieso de laatste tijd is m'n ritme daardoor nogal fucked. Erg wisselend rooster. Komt een vast ritme niet echt ten goede.
En ik heb 0 ervaring met slaapmiddelen. Gebruik sowieso nooit medicijnen, beetje uit principe.
En terecht, volgende keer let je wel op.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kom je niet ver meeHet was namelijk mijn fout, even snel geparkeerd zonder parkeerkaart..
Klopt, klopt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En terecht, volgende keer let je wel op.
Lekker manquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]Hier net zo. Ik neem alleen pijnstillers als ik echt verschrikkelijke pijn heb.
Beste is om hoe dan ook altijd hetzelfde ritme aan te houden. Al ben je vrij en heb je de hele dag niks te doen, in het weekend. Ritme is zo ontzettend belangrijk dat vergeten mensen weleens. Vrije dagen, vakanties wisselende diensten, uitslapen in het weekend, nachten doorhalen enz. kunnen echt funest zijn voor je nachtrust. Al zijn er natuurlijk ook genoeg mensen waarvoor het geen enkel probleem is..quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werk en studeer. Sta elke dag rond 9/10 uur op als ik moet werken en niet naar college hoef. Colleges beginnen meestal om half 9, dan sta ik dus half 8 op. Al lukt dat dan weer niet altijd
Sowieso de laatste tijd is m'n ritme daardoor nogal fucked. Erg wisselend rooster. Komt een vast ritme niet echt ten goede.
En ik heb 0 ervaring met slaapmiddelen. Gebruik sowieso nooit medicijnen, beetje uit principe.
Misschien moet ik daar maar eens mee gaan beginnen ja. Gewoon standaard half 8 opstaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Beste is om hoe dan ook altijd hetzelfde ritme aan te houden. Al ben je vrij en heb je de hele dag niks te doen, in het weekend. Ritme is zo ontzettend belangrijk dat vergeten mensen weleens. Vrije dagen, vakanties wisselende diensten, uitslapen in het weekend, nachten doorhalen enz. kunnen echt funest zijn voor je nachtrust. Al zijn er natuurlijk ook genoeg mensen waarvoor het geen enkel probleem is..
TRT ook.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Maargoed, dat melatonine trok mijn aandacht omdat het een natuurlijk middel schijnt te zijn. Een soort biologische klok hersteller.
Moet je geen wonderen van verwachten. Al kan het voor sommigen best helpen. Sowieso moet je wel enorme hoeveelheden innemen, de hoeveelheid werkzame stof die erin(bij zo'n potje uit de plaatselijke drogist) zit is namelijk heel weinig en komt niet eens in de buurt van de hoeveelheid die je lichaam nodig heeft. Op doktersrecept kun je ze overigens wel met een veel hogere dosis krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:07 schreef Caland het volgende:
Maargoed, dat melatonine trok mijn aandacht omdat het een natuurlijk middel schijnt te zijn. Een soort biologische klok hersteller.
Dus belemmert het je eigenlijk wel een beetje in je dagelijks leven, je wilt immers liever gewoon enigszins vrolijk en uitgerust de dag beginnen en doorkomenquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien moet ik daar maar eens mee gaan beginnen ja. Gewoon standaard half 8 opstaan.
En het belemmert me verder ook niet echt ofzo in het dagelijks leven, het is meer dat het 's nachts behoorlijk frustrerend is en je dat dus wel meeneemt de volgende ochtend in je humeur.
Ritme is koning, maar sommige mensen verzetten zich instinctief tegen elke vorm daarvan - waaronder ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Beste is om hoe dan ook altijd hetzelfde ritme aan te houden. Al ben je vrij en heb je de hele dag niks te doen, in het weekend. Ritme is zo ontzettend belangrijk dat vergeten mensen weleens. Vrije dagen, vakanties wisselende diensten, uitslapen in het weekend, nachten doorhalen enz. kunnen echt funest zijn voor je nachtrust. Al zijn er natuurlijk ook genoeg mensen waarvoor het geen enkel probleem is..
Have funquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
wtf?
Heb niet gekeken, weet de uitslag niet. Dit wordt een spannende samenvatting!
Dat was hij alquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Messi heeft vandaag bewezen dat hij beter is dan Maradona, als ik jullie moet geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |