Voor mij was hij dat. Maar volgens anderen moest hij het WK winnen. Dit kunnen ze vanaf vandaag laten gaan.quote:
twitter:aad300 twitterde op woensdag 07-03-2012 om 22:39:46Messi messi messi messi messi twexit. reageer retweet
twitter:WayneRooney twitterde op woensdag 07-03-2012 om 22:09:29Messi is a joke. For me the best ever. reageer retweet
Mooi.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
MessiBeter dan Maradona.
twitter:WayneRooney twitterde op woensdag 07-03-2012 om 22:09:29Messi is a joke. For me the best ever. reageer retweet
Ligt er aan of je gunstig loot. Maar die joden hadden wel gewonnen van die Cypriotenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
Als een clubje als APOEL of Basel zo ver komt in de CL moet dat voor. NL clubs toch ook snel weer mogelijk zijn?
Ik weet niet of ze een beetje zwart bij betalen maar er staan toch aardige spelers inquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
Als een clubje als APOEL of Basel zo ver komt in de CL moet dat voor. NL clubs toch ook snel weer mogelijk zijn?
Gewoon omgekocht man. Net als met ajax toenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een beetje zwart bij betalen maar er staan toch aardige spelers in
Kijk eens welke clubs zij uitgeschakeld hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:25 schreef Helpmefok het volgende:
Volgens belgische commentator heeft Apoel een begroting van 10 miljoen, Lyon 110 miljoen ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze een beetje zwart bij betalen maar er staan toch aardige spelers in
Klopt ja. Loting best essentieel...quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt er aan of je gunstig loot. Maar die joden hadden wel gewonnen van die Cyprioten
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens belgische commentator heeft Apoel een begroting van 10 miljoen, Lyon 110 miljoen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |