Iemand heeft me jou wel aangewezen, maar ik kan me niet voor de geest halen welk gezicht je hebtquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
O wacht! ik heb jou wel gezien! Maar had niet gerealiseerd dat jij dat was
Hij heeft blijkbaar indruk gemaakt op MrManuel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef Joysa het volgende:
Ik heb kanovinnie's naam 100x gehoord van MrManuel, maar nog geen idee wie het is
fotograafjes hequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar indruk gemaakt op MrManuel.
die vervelende gast met die camera voor je harses de hele tijdquote:
Ik heb geen camera gezien volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
die vervelende gast met die camera voor je harses de hele tijd
Ben jij niet op de foto geweest voor dat kartonnen beest op het einde?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen camera gezien volgens mij.
Wie wil jou nu ook fotograferen danquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Ik sta geen een keer op de foto gelukkig.
Dat denk jijquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Je weet toch wel hoe een camera er ongeveer uit ziet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen camera gezien volgens mij.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand heeft me jou wel aangewezen, maar ik kan me niet voor de geest halen welk gezicht je hebt.
Heb je me niet onthouden van de vorige meet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Myraela het volgende:
Hoi Kano.
Ik denk, ik zeg het nu maar. Gisteren wist ik niet dat jij het was.
Wedden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Nee kijken of mijn verbergingskills echt goed waren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt graag een foto van je hoofd verscholen in die popcornemmer zien?
Dan steekt er alleen een condoommuts boven uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt graag een foto van je hoofd verscholen in die popcornemmer zien?
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef Joysa het volgende:
Ik heb kanovinnie's naam 100x gehoord van MrManuel, maar nog geen idee wie het is
Heloef, excuusneger bij uitstek.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef Intronic het volgende:
Heloef is wel een leuke neger eigenlijk
JA IK GA NIET OP DE FOTO neger?quote:
Na de film? Toen moest ik wel ergens op een foto, was hij dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben jij niet op de foto geweest voor dat kartonnen beest op het einde?
Heb ik jou eerder gemeet? whut?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Heb je me niet onthouden van de vorige meet?
[..]
Wedden?
De uitzondering die de regel bevestigd!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef Intronic het volgende:
Godverquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JA IK GA NIET OP DE FOTO neger?
*klik*
Toch wel
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na de film? Toen moest ik wel ergens op een foto, was hij dat?
Ik beaam dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef Intronic het volgende:
Nadat die neger de trap op kwam, kwam ik nog eens wegduikenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JA IK GA NIET OP DE FOTO neger?
*klik*
Toch wel
ik heb naar je borsten gekeken toen je naar buiten liepquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta wel een paar keer op de foto volgens mij en misschien ook nog op FOK!tv
Fapmateriaal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef Flippiee het volgende:
je was een goeie ticketchick hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik had misschien beter eerst even van shirtje kunnen wisselen. Nu was nog minder te zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb naar je borsten gekeken toen je naar buiten liep
wat, ze zijn nog beterquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had misschien beter eerst even van shirtje kunnen wisselen. Nu was nog minder te zien
Jijquote:
Thanksquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je was een goeie ticketchick hoor.
want haar borsten zitten in haar broekquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:39 schreef Intronic het volgende:
Haha steven is single meteen in broekje van flipppiee.
Vond je? Ik zag er blijkbaar verdacht genoeg uit om ook nog m'n ID te moeten tonen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je was een goeie ticketchick hoor.
Ja zo onderhand wel toch nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
want haar borsten zitten in haar broek
dit dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik hoefde m'n ID niet eens te tonen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had misschien beter eerst even van shirtje kunnen wisselen. Nu was nog minder te zien
Hahaha ja zo waren er wel meer hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]Naast mij iemand die zich er bij jou tussendoor wilde wurmen.. "Ja, je had beter linksom kunnen gaan.."
Dat moest iedereenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:40 schreef twi het volgende:
[..]
Vond je? Ik zag er blijkbaar verdacht genoeg uit om ook nog m'n ID te moeten tonen.
Hahaquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]Naast mij iemand die zich er bij jou tussendoor wilde wurmen.. "Ja, je had beter linksom kunnen gaan.."
Dat was ik denk ik. Sorry.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja zo waren er wel meer hoor
Ja dat was kaneel toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:42 schreef JK1982 het volgende:
Zó goedkoop..quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja zo waren er wel meer hoor
[..]
Dat moest iedereen
[..]
Haha
magnetronkoffie en Intronic mochten zo doorlopen, lees ik! Misschien waren de controleurs naast je gewoon minder streng.quote:
Of ze zagen aan mijn bleke huid dat ik een fokker moest zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
magnetronkoffie en Intronic mochten zo doorlopen, lees ik! Misschien waren de controleurs naast je gewoon minder streng.
Ik mocht ook zo door, terwijl ik net subtiel vooraan de rij was gaan staan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
magnetronkoffie en Intronic mochten zo doorlopen, lees ik! Misschien waren de controleurs naast je gewoon minder streng.
Ach, Flippiee heeft mij ook eens op TC gezien geloof ik. Tegenvaller dat ze me niet herkende.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of ze zagen aan mijn bleke huid dat ik een fokker moest zijn
Ja nou precies, dat waren zo'n beetje alle mensen die om me heen in de rij stonden! Voorkeursbehandeling, dit dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mocht ook zo door, terwijl ik net subtiel vooraan de rij was gaan staan.
Komt omdat ik BN'er ben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zó goedkoop..![]()
Ik heb jou verder trouwens niet gesproken. Daten?
Ik heb overigens geen id hoeven tonen, heb ik zo'n ouwe kop..
Ja maar intronic ken ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Jij stond de kaartjes te controleren? Ik herkende je niet, je moet wat vaker op de TC komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet![]()
En zo ver ik mij bewust ben heb ik jou ook niet gesproken. En daten moet ik nog een nachtje overslapen
[..]
Ja maar intronic ken ik![]()
en waarom meneer koffie wel mocht doorlopen weet ik niet hoor haha
Ik werd wel gecontroleerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef twi het volgende:
[..]
BF'er dan toch zeker. Of ze controleren kleine mensen gewoon niet.
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij stond de kaartjes te controleren? Ik herkende je niet, je moet wat vaker op de TC komen
BF'er bij de vrouwen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef twi het volgende:
[..]
BF'er dan toch zeker. Of ze controleren kleine mensen gewoon niet.
Nee, ik moest bij je buurman wezen voor m'n stikkert..quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet![]()
En zo ver ik mij bewust ben heb ik jou ook niet gesproken. En daten moet ik nog een nachtje overslapen
[..]
Ja maar intronic ken ik![]()
en waarom meneer koffie wel mocht doorlopen weet ik niet hoor haha
Zou best kunnenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, ik moest bij je buurman wezen voor m'n stikkert..![]()
Ergens dwaalt al wel een foto rond hier. Denk dat jij op het moment dat ik voorbij liep teveel afgeleid was door Kaneel, die zich langs je probeerde te worstelen
De bleke helft waren de FOK!kers, de mensen met wat meer kleur hun introducée.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou best kunnen![]()
Ik heb zoveel mensen/ FOK!kers gezien. Het verbaasde mij echt enorm hoe divers de bezoekers waren. Van 'Hollanders' tot Chineesjes en van jaar of 12 tot jaar of 60. En van bijna stereotype metalpersoon tot gewone student.
Ja, was wel lachen inderdaad.. Ik hoop dat ik tot de doorsnee figuren gerekend wordt door de anderen, maar heb echt wel een aantal typetjes gezien zeg, klere.. Echt de stereotype zolderautist waarvan ik had verwacht dat de hele zaal er mee vol zou zitten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou best kunnen![]()
Ik heb zoveel mensen/ FOK!kers gezien. Het verbaasde mij echt enorm hoe divers de bezoekers waren. Van 'Hollanders' tot Chineesjes en van jaar of 12 tot jaar of 60. En van bijna stereotype metalpersoon tot gewone student.
Verkapte "Vond iedereen mij een beetje normaal?"-post.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, was wel lachen inderdaad.. Ik hoop dat ik tot de doorsnee figuren gerekend wordt door de anderen, maar heb echt wel een aantal typetjes gezien zeg, klere.. Echt de stereotype zolderautist waarvan ik had verwacht dat de hele zaal er mee vol zou zitten.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:01 schreef twi het volgende:
[..]
Verkapte "Vond iedereen mij een beetje normaal?"-post.
Volgende keer eis ik wel dat iedereen die deze keer zijn ID heeft moeten tonen, gewoon door mag lopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, jij had last van vriendjespolitiek
Heb ik mijn oneindige liefde voor jou al een keer uitgesproken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, jij had last van vriendjespolitiek
Dat is waar, m'n bek zat opeens onder de puistenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie wil jou nu ook fotograferen dan
Ik wil ze wel zien danquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Heb je me niet onthouden van de vorige meet?
[..]
Wedden?
Volgende keer hoopt de Crew dat er zo een app is ontwikkeld waarmee je code kan scannen en dat alleen hoeft te controlerenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Volgende keer eis ik wel dat iedereen die deze keer zijn ID heeft moeten tonen, gewoon door mag lopen.
Nu zo een beetjequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik mijn oneindige liefde voor jou al een keer uitgesproken?
Ja ik dacht op een gegeven moment wel van "hmm ik ben wel een kut jong geweest" toen ik elke keer zei "oja en die keer dat ik dit dat zus zo..." en weer met een verhaal kwamquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:08 schreef stevenmac26 het volgende:
ssb die een keertje niet heeft afgehaakt![]()
SSB die zijn jeugverhalen moet gaan verfilmen en Lars de Rat moet gaan noemen
ik ging helemaal stuk, vooral om dat bootje en bouwradioquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja ik dacht op een gegeven moment wel van "hmm ik ben wel een kut jong geweest" toen ik elke keer zei "oja en die keer dat ik dit dat zus zo..." en weer met een verhaal kwam
Gelukkig, nog minder contact met mensen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:08 schreef Flippiee het volgende:
Volgende keer hoopt de Crew dat er zo een app is ontwikkeld waarmee je code kan scannen en dat alleen hoeft te controleren
quote:
die op Amsterdam CS stoptquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe de neuk ging jij naar huis trouwens. Ik liep naar de metro, zie ik jou met Steven enz staan wachten op de trein naar Uitgeest.
Mensen die geen levende tomtom hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe de neuk ging jij naar huis trouwens. Ik liep naar de metro, zie ik jou met Steven enz staan wachten op de trein naar Uitgeest.
Dat is de trein waar ik mee aankwam...quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Gedvertering, ik ben echt blond.quote:
flippiee is met mij naar huis gegaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gedvertering, ik ben echt blond.
Maar daarna heb ik d'r ook niet meer gezien bij de bussen.
Ik heb een smartphone.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die geen levende tomtom hebben.
Pauper.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ging als een 'baas' lopen in de trein van Amsterdam cs naar Wormerveer
Toen zag ik een groepje negers en ben ik achter hun gaan staan, want die hadden ook geen kaartje
Ik heb jou gewoon gemist. Dat dit kan in Nederland.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is de trein waar ik mee aankwam...
Wij hadden Captain_Maximum.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb een smartphone. [ afbeelding ]
[..]
Pauper.
[..]
Ik heb jou gewoon gemist. Dat dit kan in Nederland.
Ik heb jou niet gemist, maar jij was dan ook niet te missen. Jij was volgens mij de eerste na SiIk en mono die ik van de bazenrij herkendequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Pauper.
[..]
Wat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Pauper.
[..]
Heb je nog gevochten naatje?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wou net in het andere topic zeggen dat ik SiIk heb gemeet
ValHallen was er nietquote:
Ah, dat verklaart.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
flippiee is met mij naar huis gegaan
Ik heb Snuf. nog half zien staan, voor de rest was het te donker voor mijn oogjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb jou niet gemist, maar jij was dan ook niet te missen. Jij was volgens mij de eerste na SiIk en mono die ik van de bazenrij herkende
Tja, wanneer betaal jij wel ergens voor hè.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat?
De hele avond was gratis, net zoals met k-dag de trein ook gratis is trouwens
Ezequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:22 schreef Intronic het volgende:
Wie was trouwens die Plastic_zak type met z'n bontkraagje en chick?
ik heb gevochten met patje, prikte zo zijn oog eruit met mijn vingerquote:
quote:
Ik zat naast Snuf. (voor zover je dat nog niet had begrepen)quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart.
[..]
Ik heb Snuf. nog half zien staan, voor de rest was het te donker voor mijn oogjes.
quote:[..]
Tja, wanneer betaal jij wel ergens voor hè.
waarom betalen als het gratis kan, defqon, mysteryland, ns, bus, films en dance valleyquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart.
[..]
Ik heb Snuf. nog half zien staan, voor de rest was het te donker voor mijn oogjes.
[..]
Tja, wanneer betaal jij wel ergens voor hè.
naatjequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
haha nee die liep naar voren, zo'n kk typische kut jong was het
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit dusquote:
Ik heb wel 20 minuten op dat tering ding moeten wachtenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gedvertering, ik ben echt blond.
Maar daarna heb ik d'r ook niet meer gezien bij de bussen.
patje9871 helaas ookquote:
quote:
Wacht maar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
patje9871 helaas ook
maar heb die dekselse kwal wel geprikt in zijn oog met mijn vinger
kom vegte danquote:
Ik heb geen idee wie jij bentquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ik voel me wel vereerd dat ik jou weer heb gezienquote:
Insgelijks.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik voel me wel vereerd dat ik jou weer heb gezien
Ik had iets fel groens aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij bent
Ik zat bij knoflookstokje
Ik jou wel, oehoehhquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:33 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb Joyca ook niet gezien, of ja misschien wel maar weet niet meer.
Oeh, ik had een groene jas aan.quote:
en overdreven bruin gezicht voor tijdstip van het jaarquote:
Ehm. nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgende keer allemaal verkleed als usericon mensen. Dat is minder verwarrend.
En nu?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik jou wel, oehoehh
[..]
Oeh, ik had een groene jas aan.
eg nie het si kk zonnig hier ;squote:Op woensdag 7 maart 2012 13:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en overdreven bruin gezicht voor tijdstip van het jaar
Hmm ja weenie, al die mensenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik jou wel, oehoehh
[..]
Oeh, ik had een groene jas aan.
nee, wel dat je klein bent en een babyface als leeell hebtquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:35 schreef naatje_1 het volgende:
Is het iemand nog opgevallen dat ik rode sokken aanhad?
Hij had hoofdpijn.quote:
Wel dat je je had geschoren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:35 schreef naatje_1 het volgende:
Is het iemand nog opgevallen dat ik rode sokken aanhad?
Ik heb jou niet gespotquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, wel dat je klein bent en een babyface als leeell hebt
ik zat naast leeell, anders mocht hij er niet in en geen bier drinkenquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zat naast leeell, anders mocht hij er niet in en geen bier drinken
Ja, die heb ik ook niet gespot.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zat naast leeell, anders mocht hij er niet in en geen bier drinken
goed voorbeeld ookquote:
Ja hoor, viel reuze meequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:05 schreef twi het volgende:
[..]
Het antwoord is ja.
Was ik ook een beetje normaal?
Hij wou nog popcorn naar je gooien maar ik hield hem tegenquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij wou nog popcorn naar je gooien maar ik hield hem tegen
Niet?quote:
ja, leeell ging gewoon roken in die kroegquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja vroeg bier leren drinken en roken zo hoort het toch.
Ja, misschien onbewust ofzo.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet?
Hij is tof. Ik heb nog een poosje met hem zitten kletsen en Dastan zitten bestuderen
mocht toch van die negerin of watquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, leeell ging gewoon roken in die kroeg
ja pas wanneer ze asbakken ging uitdelen, hij gebruikte een bordquote:
afterpartyquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:41 schreef Intronic het volgende:
Het is nu toch geen pre-meet meer of wat.
Het is nu napraten over de after-meet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:41 schreef Intronic het volgende:
Het is nu toch geen pre-meet meer of wat.
Hij wist niet wie je wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
Leeell heb ik ook nog even gesproken in die kroeg ja
Hij had mij ook nog nooit gezien.quote:
kom hate dan ik djoek je kale fokker heb je op foe list manquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
iedereen weer veilig achter zijn pc, en meteen dikke praatjes
Dat snapte ik al ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zat naast Snuf. (voor zover je dat nog niet had begrepen)
wat is foe?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
kom hate dan ik djoek je kale fokker heb je op foe list man
Mja, ik kon bijna gelijk instappen. Binnen een uur was ik thuis.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb wel 20 minuten op dat tering ding moeten wachtenDus snap het ook niet dat je mij niet gezIen heb.
nee, jij welquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
vijand, heb je nooit engels gehad ofsow kneusje xD
tv brabant?quote:
is mono zijn gedicht zo nog begonnenquote:
Haha nee man, maar ik wil dat stukje zien van fok! tvquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
is mono zijn gedicht zo nog begonnen
als ik maar niet in zijn gedicht voor kwamquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha nee man, maar ik wil dat stukje zien van fok! tv
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, wel dat je klein bent en een babyface als leeell hebt
deze manquote:
negerin gelijk boosquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, leeell ging gewoon roken in die kroeg
en gewoon stug naar haar kijken en peuk uitdrukken op dat bordquote:
ja wat een onzin man, 5 minuten later mag het opeens welquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en gewoon stug naar haar kijken en peuk uitdrukken op dat bord
ze zei een kwartier tegen jequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:03 schreef leeell het volgende:
[..]
ja wat een onzin man, 5 minuten later mag het opeens wel
kutwijfquote:
iddquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:05 schreef leeell het volgende:
[..]
kutwijf
en waar is mn maand abbo trouwens?
Jawelquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als ik maar niet in zijn gedicht voor kwam
kan niks vindenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:11 schreef So_Surreal het volgende:
Staan er al foto's, filmpjes of een review van het hele gebeuren online?
oprotten hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:12 schreef leeell het volgende:
[..]
kan niks vinden
even het fototje vinden van steven en dastan met de bril op!
Posten!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:12 schreef leeell het volgende:
[..]
kan niks vinden
even het fototje vinden van steven en dastan met de bril op!
mag niet zomaarquote:
heb ik niet, die werd van ze gemaakt bij de ingang, anders mochten ze er niet inquote:
was ook onzin ik ging een keer naar de WC en zag ik iemand aan die bar die nie van FOK! was ook gewoon roken. En die mocht wel gewoonquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:03 schreef leeell het volgende:
[..]
ja wat een onzin man, 5 minuten later mag het opeens wel
Je hebt er toestemming voor gegeven dat die foto's online worden gepubliceerd toen je de kaarten besteldequote:
ja preciesquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
was ook onzin ik ging een keer naar de WC en zag ik iemand aan die bar die nie van FOK! was ook gewoon roken. En die mocht wel gewoon
geen prive picsquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt er toestemming voor gegeven dat die foto's online worden gepubliceerd toen je de kaarten bestelde
Ja maar vanaf dat moment gingen wij ook rokenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
was ook onzin ik ging een keer naar de WC en zag ik iemand aan die bar die nie van FOK! was ook gewoon roken. En die mocht wel gewoon
Ik ben meegevraagd. Heb geen mail gekregen, enkel een sticker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt er toestemming voor gegeven dat die foto's online worden gepubliceerd toen je de kaarten bestelde
Zal je nog vies tegenvallenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben op geen enkele foto te spotten denk ik
Maakt heul niet uit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben meegevraagd. Heb geen mail gekregen, enkel een sticker.
OFFLINE HALUHHH
Ben bij binnenkomst niet op de foto gegaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal je nog vies tegenvallen
[..]
Maakt heul niet uit.
Ik welquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:23 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ben bij binnenkomst niet op de foto gegaan
Nja misschien sta ik op die zaalfoto, maar toen scheen ik met de flitser van mijn telefoon, dus niet zichtbaar
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal je nog vies tegenvallen
[..]
Maakt heul niet uit.
Gheh, wij ook niet, maar wel toen we in de rij stonden een aantal keerquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:23 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ben bij binnenkomst niet op de foto gegaan
Nja misschien sta ik op die zaalfoto, maar toen scheen ik met de flitser van mijn telefoon, dus niet zichtbaar
klopt, en nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi
Jij was die kleine met krulletjes?
hihi... ik dacht dat je 16 was ofzo
ik misschien jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef So_Surreal het volgende:
Volgende keer op een vrijdag aub
Zijn er nog mensen die er gisteren waren die ook naar die stapmeet in Amsterdam gaan ?
De watmeet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef So_Surreal het volgende:
Zijn er nog mensen die er gisteren waren die ook naar die stapmeet in Amsterdam gaan ?
Ja maybequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:41 schreef So_Surreal het volgende:
stapmeet, je kan toch lezen schelequote:
quote:
Gewoon gaan, ik ga ookquote:
Dezequote:
7 april Rebirth, maar kan wel denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:44 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
Gewoon gaan, ik ga ook
[..]
Deze[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja
Geen idee waarom het in R&P staat
Dag erna ga ik naar rebirth, boeiend ik ga gewoon meequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:44 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
Gewoon gaan, ik ga ook
[..]
Deze[Stapmeet 6 april] Ja alweer ja
Geen idee waarom het in R&P staat
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
7 april Rebirth, maar kan wel denk ik.
Als jullie gaan dan ga ik nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dag erna ga ik naar rebirth, boeiend ik ga gewoon mee
Zo vroeg in het jaar al een buitenfestivalquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
7 april Rebirth, maar kan wel denk ik.
mooi oprotten gootschepperquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Als jullie gaan dan ga ik niet
ja hoef ik niet meer onder de zonnebank.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zo vroeg in het jaar al een buitenfestival?
spraytanquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja hoef ik niet meer onder de zonnebank.
sowieso dat je lelijk bentquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
Wie zei dat gisteren ook alweer, dat ik te oud was om een mooiboy te zijn.
Toen vroeg ik hoe oud hij dacht dat ik was, zegt hij 19 terwijl ik 24 ben
ik ben ook 24 en mooiboii kan allemaalquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
QFT.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
ik ben ook 24 en mooiboii kan allemaal
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
Ja dank jequote:
Serieusquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
hij gedraagt zich ook als een kleuterquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja dank je
[..]
Serieus?
Ik had jou wel jonger geschat
Sowieso. Ik kreeg het helemaal niet opquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Mag ik dit keer iets meer popcorn uit je bakje?
zegt de 36 jarige die nog naar fok meets gaatquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hij gedraagt zich ook als een kleuter
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
zegt de 36 jarige die nog naar fok meets gaat
jij ziet er ook uit als 19quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
weeniequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:51 schreef Intronic het volgende:
[..]wanener gaan we nou eens samen met flippie naar een wedstrijd
quote:
Daarom ben je ook zo lelijk en dik.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik had die zak van mij al op voordat hij op Mars was
ik liet die van mij vallen, pakte een nieuwe en liet die ook vallenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik had die zak van mij al op voordat hij op Mars was
Hihi, hij moest laatst z'n ID laten zien toen ie sigaretten ging halenquote:
ja daarom ben ik gestopt duhquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hihi, hij moest laatst z'n ID laten zien toen ie sigaretten ging halen
Hou je bek Braboquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom ben je ook zo lelijk en dik.
Verwar je hem nou met mij?quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom ben je ook zo lelijk en dik.
hoef ik zelfs nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hihi, hij moest laatst z'n ID laten zien toen ie sigaretten ging halen
JONGE!quote:
Nee ik had hem maar half opgegetenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik liet die van mij vallen, pakte een nieuwe en liet die ook vallen
in het donker ben ik nog gehandicapter dan bij licht
ik wacht ook nog steeds op een samenvatting van de filmquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:54 schreef stefanhaan het volgende:
Ik heb niet eens meegekregen hoe die kerel überhaupt op mars kwam
[..]
JONGE!
leeell maakte er bij ons een puinzooi van, was echt een troep gewoonquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee ik had hem maar half opgegeten
Ik had hem op de grond liggen, toen wilde ik hem oppakken maar pakte ik hem beet bij de kant die nog dicht zat.
Waardoor al die zooi er uit flikkerde op de grond
haha hou je bek johquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
leeell maakte er bij ons een puinzooi van, was echt een troep gewoon
Ik hoorde mijn naam wel dacht ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef Lithia het volgende:
stefan, ik zat je te roepen, maar je zag ons (mij en The_Dean) niet.
Ik vond vanmorgen in de trein allemaal popcorn in mijn jasquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
leeell maakte er bij ons een puinzooi van, was echt een troep gewoon
Ja je was erg vervelendquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik hoorde mijn naam wel dacht ik
Maar ik was wel lichtelijk aangeschoten toen
hahaha die mongolenquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:56 schreef So_Surreal het volgende:
Haha en die neger in het begin die niet wist hoe de deur van het pannenkoekenhuis open moest
Mij wakker tikkenquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik hoorde mijn naam wel dacht ik
Maar ik was wel lichtelijk aangeschoten toen
Ja en dat jij er nog ongegeneerd hard achteraan schreeuw "Kánkerdom man ! "quote:
bij de volgende fokmeet plak ik gewoon een baard opquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja en dat jij er nog ongegeneerd hard achteraan schreeuw "Kánkerdom man ! "
Ik dacht echt "huh zo'n grote bek en taalgebruik van een 14 jarige" !
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja en dat jij er nog ongegeneerd hard achteraan schreeuw "Kánkerdom man ! "
Ik dacht echt "huh zo'n grote bek en taalgebruik van een 14 jarige" !
quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:58 schreef leeell het volgende:
[..]
bij de volgende fokmeet plak ik gewoon een baard op
Dat dacht ik voordat ik wist dat je 18 was hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:58 schreef leeell het volgende:
[..]
bij de volgende fokmeet plak ik gewoon een baard op
een boerquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Hij komt uit Eindhoven, wat verwacht je?
Oja, daar heb je een goed punt.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Hij komt uit Eindhoven, wat verwacht je?
U riep?quote:
ben jij boer dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja, daar heb je een goed punt.
[..]
U riep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |