Iemand heeft me jou wel aangewezen, maar ik kan me niet voor de geest halen welk gezicht je hebtquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
O wacht! ik heb jou wel gezien! Maar had niet gerealiseerd dat jij dat was
Hij heeft blijkbaar indruk gemaakt op MrManuel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef Joysa het volgende:
Ik heb kanovinnie's naam 100x gehoord van MrManuel, maar nog geen idee wie het is
fotograafjes hequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar indruk gemaakt op MrManuel.
die vervelende gast met die camera voor je harses de hele tijdquote:
Ik heb geen camera gezien volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
die vervelende gast met die camera voor je harses de hele tijd
Ben jij niet op de foto geweest voor dat kartonnen beest op het einde?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen camera gezien volgens mij.
Wie wil jou nu ook fotograferen danquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Ik sta geen een keer op de foto gelukkig.
Dat denk jijquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Je weet toch wel hoe een camera er ongeveer uit ziet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen camera gezien volgens mij.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand heeft me jou wel aangewezen, maar ik kan me niet voor de geest halen welk gezicht je hebt.
Heb je me niet onthouden van de vorige meet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Myraela het volgende:
Hoi Kano.
Ik denk, ik zeg het nu maar. Gisteren wist ik niet dat jij het was.
Wedden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Nee kijken of mijn verbergingskills echt goed waren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt graag een foto van je hoofd verscholen in die popcornemmer zien?
Dan steekt er alleen een condoommuts boven uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt graag een foto van je hoofd verscholen in die popcornemmer zien?
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef Joysa het volgende:
Ik heb kanovinnie's naam 100x gehoord van MrManuel, maar nog geen idee wie het is
Heloef, excuusneger bij uitstek.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef Intronic het volgende:
Heloef is wel een leuke neger eigenlijk
JA IK GA NIET OP DE FOTO neger?quote:
Na de film? Toen moest ik wel ergens op een foto, was hij dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben jij niet op de foto geweest voor dat kartonnen beest op het einde?
Heb ik jou eerder gemeet? whut?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Heb je me niet onthouden van de vorige meet?
[..]
Wedden?
De uitzondering die de regel bevestigd!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef Intronic het volgende:
Godverquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JA IK GA NIET OP DE FOTO neger?
*klik*
Toch wel
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na de film? Toen moest ik wel ergens op een foto, was hij dat?
Ik beaam dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef Intronic het volgende:
Nadat die neger de trap op kwam, kwam ik nog eens wegduikenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JA IK GA NIET OP DE FOTO neger?
*klik*
Toch wel
ik heb naar je borsten gekeken toen je naar buiten liepquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta wel een paar keer op de foto volgens mij en misschien ook nog op FOK!tv
Fapmateriaal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef Flippiee het volgende:
je was een goeie ticketchick hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik had misschien beter eerst even van shirtje kunnen wisselen. Nu was nog minder te zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb naar je borsten gekeken toen je naar buiten liep
wat, ze zijn nog beterquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had misschien beter eerst even van shirtje kunnen wisselen. Nu was nog minder te zien
Jijquote:
Thanksquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je was een goeie ticketchick hoor.
want haar borsten zitten in haar broekquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:39 schreef Intronic het volgende:
Haha steven is single meteen in broekje van flipppiee.
Vond je? Ik zag er blijkbaar verdacht genoeg uit om ook nog m'n ID te moeten tonen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je was een goeie ticketchick hoor.
Ja zo onderhand wel toch nuquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
want haar borsten zitten in haar broek
dit dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik hoefde m'n ID niet eens te tonen
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had misschien beter eerst even van shirtje kunnen wisselen. Nu was nog minder te zien
Hahaha ja zo waren er wel meer hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]Naast mij iemand die zich er bij jou tussendoor wilde wurmen.. "Ja, je had beter linksom kunnen gaan.."
Dat moest iedereenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:40 schreef twi het volgende:
[..]
Vond je? Ik zag er blijkbaar verdacht genoeg uit om ook nog m'n ID te moeten tonen.
Hahaquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]Naast mij iemand die zich er bij jou tussendoor wilde wurmen.. "Ja, je had beter linksom kunnen gaan.."
Dat was ik denk ik. Sorry.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja zo waren er wel meer hoor
Ja dat was kaneel toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:42 schreef JK1982 het volgende:
Zó goedkoop..quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha ja zo waren er wel meer hoor
[..]
Dat moest iedereen
[..]
Haha
magnetronkoffie en Intronic mochten zo doorlopen, lees ik! Misschien waren de controleurs naast je gewoon minder streng.quote:
Of ze zagen aan mijn bleke huid dat ik een fokker moest zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
magnetronkoffie en Intronic mochten zo doorlopen, lees ik! Misschien waren de controleurs naast je gewoon minder streng.
Ik mocht ook zo door, terwijl ik net subtiel vooraan de rij was gaan staan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
magnetronkoffie en Intronic mochten zo doorlopen, lees ik! Misschien waren de controleurs naast je gewoon minder streng.
Ach, Flippiee heeft mij ook eens op TC gezien geloof ik. Tegenvaller dat ze me niet herkende.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of ze zagen aan mijn bleke huid dat ik een fokker moest zijn
Ja nou precies, dat waren zo'n beetje alle mensen die om me heen in de rij stonden! Voorkeursbehandeling, dit dat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mocht ook zo door, terwijl ik net subtiel vooraan de rij was gaan staan.
Komt omdat ik BN'er ben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zó goedkoop..![]()
Ik heb jou verder trouwens niet gesproken. Daten?
Ik heb overigens geen id hoeven tonen, heb ik zo'n ouwe kop..
Ja maar intronic ken ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
Jij stond de kaartjes te controleren? Ik herkende je niet, je moet wat vaker op de TC komenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet![]()
En zo ver ik mij bewust ben heb ik jou ook niet gesproken. En daten moet ik nog een nachtje overslapen
[..]
Ja maar intronic ken ik![]()
en waarom meneer koffie wel mocht doorlopen weet ik niet hoor haha
Ik werd wel gecontroleerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef twi het volgende:
[..]
BF'er dan toch zeker. Of ze controleren kleine mensen gewoon niet.
Jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij stond de kaartjes te controleren? Ik herkende je niet, je moet wat vaker op de TC komen
BF'er bij de vrouwen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef twi het volgende:
[..]
BF'er dan toch zeker. Of ze controleren kleine mensen gewoon niet.
Nee, ik moest bij je buurman wezen voor m'n stikkert..quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet![]()
En zo ver ik mij bewust ben heb ik jou ook niet gesproken. En daten moet ik nog een nachtje overslapen
[..]
Ja maar intronic ken ik![]()
en waarom meneer koffie wel mocht doorlopen weet ik niet hoor haha
Zou best kunnenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, ik moest bij je buurman wezen voor m'n stikkert..![]()
Ergens dwaalt al wel een foto rond hier. Denk dat jij op het moment dat ik voorbij liep teveel afgeleid was door Kaneel, die zich langs je probeerde te worstelen
De bleke helft waren de FOK!kers, de mensen met wat meer kleur hun introducée.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou best kunnen![]()
Ik heb zoveel mensen/ FOK!kers gezien. Het verbaasde mij echt enorm hoe divers de bezoekers waren. Van 'Hollanders' tot Chineesjes en van jaar of 12 tot jaar of 60. En van bijna stereotype metalpersoon tot gewone student.
Ja, was wel lachen inderdaad.. Ik hoop dat ik tot de doorsnee figuren gerekend wordt door de anderen, maar heb echt wel een aantal typetjes gezien zeg, klere.. Echt de stereotype zolderautist waarvan ik had verwacht dat de hele zaal er mee vol zou zitten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou best kunnen![]()
Ik heb zoveel mensen/ FOK!kers gezien. Het verbaasde mij echt enorm hoe divers de bezoekers waren. Van 'Hollanders' tot Chineesjes en van jaar of 12 tot jaar of 60. En van bijna stereotype metalpersoon tot gewone student.
Verkapte "Vond iedereen mij een beetje normaal?"-post.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:00 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, was wel lachen inderdaad.. Ik hoop dat ik tot de doorsnee figuren gerekend wordt door de anderen, maar heb echt wel een aantal typetjes gezien zeg, klere.. Echt de stereotype zolderautist waarvan ik had verwacht dat de hele zaal er mee vol zou zitten.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:01 schreef twi het volgende:
[..]
Verkapte "Vond iedereen mij een beetje normaal?"-post.
Volgende keer eis ik wel dat iedereen die deze keer zijn ID heeft moeten tonen, gewoon door mag lopen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, jij had last van vriendjespolitiek
Heb ik mijn oneindige liefde voor jou al een keer uitgesproken?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, jij had last van vriendjespolitiek
Dat is waar, m'n bek zat opeens onder de puistenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie wil jou nu ook fotograferen dan
Ik wil ze wel zien danquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Heb je me niet onthouden van de vorige meet?
[..]
Wedden?
Volgende keer hoopt de Crew dat er zo een app is ontwikkeld waarmee je code kan scannen en dat alleen hoeft te controlerenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Volgende keer eis ik wel dat iedereen die deze keer zijn ID heeft moeten tonen, gewoon door mag lopen.
Nu zo een beetjequote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik mijn oneindige liefde voor jou al een keer uitgesproken?
Ja ik dacht op een gegeven moment wel van "hmm ik ben wel een kut jong geweest" toen ik elke keer zei "oja en die keer dat ik dit dat zus zo..." en weer met een verhaal kwamquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:08 schreef stevenmac26 het volgende:
ssb die een keertje niet heeft afgehaakt![]()
SSB die zijn jeugverhalen moet gaan verfilmen en Lars de Rat moet gaan noemen
ik ging helemaal stuk, vooral om dat bootje en bouwradioquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja ik dacht op een gegeven moment wel van "hmm ik ben wel een kut jong geweest" toen ik elke keer zei "oja en die keer dat ik dit dat zus zo..." en weer met een verhaal kwam
Gelukkig, nog minder contact met mensen!quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:08 schreef Flippiee het volgende:
Volgende keer hoopt de Crew dat er zo een app is ontwikkeld waarmee je code kan scannen en dat alleen hoeft te controleren
quote:
die op Amsterdam CS stoptquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe de neuk ging jij naar huis trouwens. Ik liep naar de metro, zie ik jou met Steven enz staan wachten op de trein naar Uitgeest.
Mensen die geen levende tomtom hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe de neuk ging jij naar huis trouwens. Ik liep naar de metro, zie ik jou met Steven enz staan wachten op de trein naar Uitgeest.
Dat is de trein waar ik mee aankwam...quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]![]()
![]()
Gedvertering, ik ben echt blond.quote:
flippiee is met mij naar huis gegaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gedvertering, ik ben echt blond.
Maar daarna heb ik d'r ook niet meer gezien bij de bussen.
Ik heb een smartphone.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die geen levende tomtom hebben.

Pauper.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ging als een 'baas' lopen in de trein van Amsterdam cs naar Wormerveer
Toen zag ik een groepje negers en ben ik achter hun gaan staan, want die hadden ook geen kaartje
Ik heb jou gewoon gemist. Dat dit kan in Nederland.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is de trein waar ik mee aankwam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |