Iemand heeft me jou wel aangewezen, maar ik kan me niet voor de geest halen welk gezicht je hebtquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
O wacht! ik heb jou wel gezien! Maar had niet gerealiseerd dat jij dat was
Hij heeft blijkbaar indruk gemaakt op MrManuel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef Joysa het volgende:
Ik heb kanovinnie's naam 100x gehoord van MrManuel, maar nog geen idee wie het is
fotograafjes hequote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar indruk gemaakt op MrManuel.
die vervelende gast met die camera voor je harses de hele tijdquote:
Ik heb geen camera gezien volgens mij.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
die vervelende gast met die camera voor je harses de hele tijd
Ben jij niet op de foto geweest voor dat kartonnen beest op het einde?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen camera gezien volgens mij.
Wie wil jou nu ook fotograferen danquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Ik sta geen een keer op de foto gelukkig.
Dat denk jijquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Je weet toch wel hoe een camera er ongeveer uit ziet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen camera gezien volgens mij.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand heeft me jou wel aangewezen, maar ik kan me niet voor de geest halen welk gezicht je hebt.
Heb je me niet onthouden van de vorige meet?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:24 schreef Myraela het volgende:
Hoi Kano.
Ik denk, ik zeg het nu maar. Gisteren wist ik niet dat jij het was.
Wedden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef So_Surreal het volgende:
Nee kijken of mijn verbergingskills echt goed waren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt graag een foto van je hoofd verscholen in die popcornemmer zien?
Dan steekt er alleen een condoommuts boven uitquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef twi het volgende:
[..]
Jij wilt graag een foto van je hoofd verscholen in die popcornemmer zien?
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:25 schreef Joysa het volgende:
Ik heb kanovinnie's naam 100x gehoord van MrManuel, maar nog geen idee wie het is
Heloef, excuusneger bij uitstek.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef Intronic het volgende:
Heloef is wel een leuke neger eigenlijk
JA IK GA NIET OP DE FOTO neger?quote:
Na de film? Toen moest ik wel ergens op een foto, was hij dat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben jij niet op de foto geweest voor dat kartonnen beest op het einde?
Heb ik jou eerder gemeet? whut?quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Heb je me niet onthouden van de vorige meet?
[..]
Wedden?
De uitzondering die de regel bevestigd!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef Intronic het volgende:
Godverquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JA IK GA NIET OP DE FOTO neger?
*klik*
Toch wel
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na de film? Toen moest ik wel ergens op een foto, was hij dat?
Ik beaam dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:30 schreef Intronic het volgende:
Nadat die neger de trap op kwam, kwam ik nog eens wegduikenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
JA IK GA NIET OP DE FOTO neger?
*klik*
Toch wel
ik heb naar je borsten gekeken toen je naar buiten liepquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik sta wel een paar keer op de foto volgens mij en misschien ook nog op FOK!tv
Fapmateriaal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef Flippiee het volgende:
je was een goeie ticketchick hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:36 schreef Flippiee het volgende:
Ik had misschien beter eerst even van shirtje kunnen wisselen. Nu was nog minder te zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb naar je borsten gekeken toen je naar buiten liep
wat, ze zijn nog beterquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had misschien beter eerst even van shirtje kunnen wisselen. Nu was nog minder te zien
Jijquote:
Thanksquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je was een goeie ticketchick hoor.
want haar borsten zitten in haar broekquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:39 schreef Intronic het volgende:
Haha steven is single meteen in broekje van flipppiee.
Vond je? Ik zag er blijkbaar verdacht genoeg uit om ook nog m'n ID te moeten tonen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je was een goeie ticketchick hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |