Het is nu napraten over de after-meet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:41 schreef Intronic het volgende:
Het is nu toch geen pre-meet meer of wat.
Hij wist niet wie je wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
Leeell heb ik ook nog even gesproken in die kroeg ja
Hij had mij ook nog nooit gezien.quote:
kom hate dan ik djoek je kale fokker heb je op foe list manquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
iedereen weer veilig achter zijn pc, en meteen dikke praatjes
Dat snapte ik al ja.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zat naast Snuf. (voor zover je dat nog niet had begrepen)
wat is foe?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:42 schreef Intronic het volgende:
[..]
kom hate dan ik djoek je kale fokker heb je op foe list man
Mja, ik kon bijna gelijk instappen. Binnen een uur was ik thuis.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb wel 20 minuten op dat tering ding moeten wachtenDus snap het ook niet dat je mij niet gezIen heb.
nee, jij welquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
vijand, heb je nooit engels gehad ofsow kneusje xD
tv brabant?quote:
is mono zijn gedicht zo nog begonnenquote:
Haha nee man, maar ik wil dat stukje zien van fok! tvquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
is mono zijn gedicht zo nog begonnen
als ik maar niet in zijn gedicht voor kwamquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
Haha nee man, maar ik wil dat stukje zien van fok! tv
quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee, wel dat je klein bent en een babyface als leeell hebt
deze manquote:
negerin gelijk boosquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja, leeell ging gewoon roken in die kroeg
en gewoon stug naar haar kijken en peuk uitdrukken op dat bordquote:
ja wat een onzin man, 5 minuten later mag het opeens welquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
en gewoon stug naar haar kijken en peuk uitdrukken op dat bord
ze zei een kwartier tegen jequote:Op woensdag 7 maart 2012 14:03 schreef leeell het volgende:
[..]
ja wat een onzin man, 5 minuten later mag het opeens wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |