Ik doe al een paar maanden push/pull. En op de pull dag eigenlijk alleen deadlifts, pullups, upright rows en hammer curls. Ben daar niet echt tevreden over. Wel over m'n push dagquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:23 schreef Kroc het volgende:
[..]
doe je schouders en rug gescheiden of pull push?
cable row hebben we nietquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
PENDLAY ROW
CABLE ROW
REAR DELT WORK
je mist alleen een row eigenlijk dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe al een paar maanden push/pull. En op de pull dag eigenlijk alleen deadlifts, pullups, upright rows en hammer curls. Ben daar niet echt tevreden over. Wel over m'n push dag
Ik ben bang om m'n rug op te fucken daarmee omdat ik weet dat ik de juiste form niet heb.quote:
Wat merk je ervan zowel positief als negatief?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ongeveer twee potten per week.
En huh, onderarmen krijg ik wel een pump in, maar goede chins is veel bicepswerk. Doe je wel hele beweging? Volledig naar beneden, armen helemaal gestrekt en dan weer zo hoog mogelijk.
Chinups/pullups/dips vind ik bazenoefeningen, je kunt ze overal doen, lekkere compound, functionele kracht en chins/pullups tot het bittere einde verbeteren je grip ook. Zou die niet verwaarlozen man.
chinups gecombineerd met legraises, ook cool
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:27 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik heb geen discussie op een bb'ing forum hiervoor nodig.
Zoiets wordt daar ook beschreven.quote:Het enige dat je hoeft te doen is je armen in een "handen omhoog" gebaar te doen, en te kijken hoever je ze achter je hoofd kan doen. Doe het nogmaals en doe het nu voor je hoofd. Dat alleen zou al voldoende moeten zijn.
Dat hoef je ook niet vantevoren te weten hoor. En de voordelen van beide oefeningen, mits juist uitgevoerd door personen waarvoor het geen probleem is, liggen in een net iets andere belasting, zoals ik al zei. Ook daar uitgelegd.quote:Daarnaast kunnen sommige mensen het inderdaad wel aan, en sommige niet. Weet je dat vantevoren? Nee. Wat zijn de benefits tov een normale mp? Nada. Waarom dan het risico lopen.
Dacht dat je SS deed faggot. Enne ik doe Deadlifts, pullups, cable row/t-bar rows + schrugs om het af te makenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik doe al een paar maanden push/pull. En op de pull dag eigenlijk alleen deadlifts, pullups, upright rows en hammer curls. Ben daar niet echt tevreden over. Wel over m'n push dag
Ging ook meer om de discussie op die website, waar ze o.a. proberen te beredeneren vanuit de anatomie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 04:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar hoeven we niet over te discussiėren, want dat zei ik niet.
[..].
Zie overigens:quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zat ook even te kijken dat tretinoine zou werken, zelf denk ik dat het niet diep genoeg doordringt. Spul wordt meestal voorgeschreven voor hardnekkige acne, omdat het de talgklieren lekker onder handen kan nemen + exfolierende werking heeft. In Nederland alleen op recept verkrijgbaar overigens.
hoezo stap je over?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef Panzermaus het volgende:
Goodbye low-bar, hello high-bar. Moet wel even wennen aan het gewicht, mijn glutes zijn aanzienlijk sterker (relatief) dan mijn quads dus ik leun nog te ver naar voren totdat de quads goed in actie komen. (bij mijn oude gewicht, tot een kg of 100 gaat het vlekkeloos)
Voelt wel lekker, soort van goblet squat met een barbell.
Zet hem op.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:27 schreef Snakey het volgende:
In het kader van alles voor de sport heb ik met mezelf afgesproken dat ik, zodra m“n voorraad tabak op is die ik uit Nederland heb meegenomen, stop met roken. Dat zal maandag, of heel misschien dinsdag zijn.
Eens kijken of ik echt karakter heb en het ook daadwerkelijk doe.
Succes!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 20:27 schreef Snakey het volgende:
In het kader van alles voor de sport heb ik met mezelf afgesproken dat ik, zodra m´n voorraad tabak op is die ik uit Nederland heb meegenomen, stop met roken. Dat zal maandag, of heel misschien dinsdag zijn.
Eens kijken of ik echt karakter heb en het ook daadwerkelijk doe.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:49 schreef Panzermaus het volgende:
Goodbye low-bar, hello high-bar. Moet wel even wennen aan het gewicht, mijn glutes zijn aanzienlijk sterker (relatief) dan mijn quads dus ik leun nog te ver naar voren totdat de quads goed in actie komen. (bij mijn oude gewicht, tot een kg of 100 gaat het vlekkeloos)
Voelt wel lekker, soort van goblet squat met een barbell.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 21:46 schreef Warsaw het volgende:
Bij de overhead press voor de schouders, met de ellebogen naar voren gericht.
Is het dan de bedoeling dat ik mijn bovenkant borst (waar ik de stang naartoebreng) als rustplek gebruik, of moet ik de borst niet aanraken?
Quads > glutes any day. Wil mijn glutes gewoon niet groter hebben nu.quote:
quote:
Als die hem goed zou uitvoeren dan zou ik pas respect hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net effe aantikken.
Wie zei er nou laatst dat je schouders niet te zwaar moet trainen? ^^^^
jij verwacht van een max poging goed uitgevoerde reps?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als die hem goed zou uitvoeren dan zou ik pas respect hebben.
Squattende huisvrouwen op de achtergrondquote:Op vrijdag 9 maart 2012 22:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Net effe aantikken.
Wie zei er nou laatst dat je schouders niet te zwaar moet trainen? ^^^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |