Hard bevochten kan ik me voorstellen... heb je de bijwerkingen van dat middel wel eens doorgenomen?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:55 schreef star_gazer het volgende:
Zijn mensen die kuren hier niet bang voor kaalheid?
Ik gebruik zelf finasteride om mijn haar te behouden (was behoorlijk kalende, heb aardig wat terug gekregen) en moet er niet aan denken om mijn hard bevochten haar weer te verliezen
Ik heb geen discussie op een bb'ing forum hiervoor nodig. Het enige dat je hoeft te doen is je armen in een "handen omhoog" gebaar te doen, en te kijken hoever je ze achter je hoofd kan doen. Doe het nogmaals en doe het nu voor je hoofd. Dat alleen zou al voldoende moeten zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Onzin. Andere belasting. Een oefening is niet beter dan de andere. En vooral, zoals ik al zei, niet iedereens lichaam is hetzelfde.
Hier een link naar redelijk goede discussie erover for your reading pleasure: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=128191851&page=1
Die ziet er leuk uit. Het cleanen *12 zou me zeker weten lukken, maar die press zonder legdrive wordt n uitdaging. Doe jij ze dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:38 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik weet niet of je bericht had meegekregen van vorige topic betreft Sig Klein challenge. Welke kb's wil je eigenlijk bestellen, gewicht?
Ik zat ook even te kijken dat tretinoine zou werken, zelf denk ik dat het niet diep genoeg doordringt. Spul wordt meestal voorgeschreven voor hardnekkige acne, omdat het de talgklieren lekker onder handen kan nemen + exfolierende werking heeft. In Nederland alleen op recept verkrijgbaar overigens.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:24 schreef Autobandje het volgende:
Verder over de striae, al die zalfjes zijn meer broscience e.d. Je kan ze laten laseren wat redelijk geod werkt. Heb er zelf ook wel wat last van, maar dat was meer nog van mijn groeispurt toen ik nog puberde.
Vitamine A derivaten kunnen inderdaad wel heel vernieuwend op de huid werken, maar om de een of andere rede wordt het effect weer omgekeerd zodra de behandeling stopt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zat ook even te kijken dat tretinoine zou werken, zelf denk ik dat het niet diep genoeg doordringt. Spul wordt meestal voorgeschreven voor hardnekkige acne, omdat het de talgklieren lekker onder handen kan nemen + exfolierende werking heeft. In Nederland alleen op recept verkrijgbaar overigens.
Yeah buddy, extra smeuïg.quote:
Nu snap ik hemquote:
Had vroeger veel last van acne, dus ik gebruik(te) een product met retinal (aldehydevorm van retinol) en een AHA (glycolzuur). Daar klaarde mijn huid wel van op, en een geexfolieerde huid ziet er sowieso beter uit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:57 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Vitamine A derivaten kunnen inderdaad wel heel vernieuwend op de huid werken, maar om de een of andere rede wordt het effect weer omgekeerd zodra de behandeling stopt.
Panzermaus, zit je aan de steroïden?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Panda-stack (test/dbol/deca/panda) sinds december.
[..]
Gewoon chinups tot failure, dan even rust. Dan naar boven springen en blijven hangen en forced negative reps maken, zo langzaam mogelijk helemaal tot beneden. Rinse en repeat. Als je dan geen burn + pump krijgt weet ik het ook niet meer.
Maar zit dat niet al onder de lederhuid?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:44 schreef Autobandje het volgende:
Maar striae zijn ook superoppervlakkig? Bijna letterlijk uitgescheurde huid.
Nee het is een scheuring van de lederhuid zelf (dermis).quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar zit dat niet al onder de lederhuid?
Dan weet je dat je goed bezig bentquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:47 schreef kevin_ het volgende:
[..]
bijna overgegeven bij mijn laatste set.
Echt een kut gevoelquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Dan weet je dat je goed bezig bentJe centrale zenuwsysteem is zo onder stress dat het delen van je lichaam begint af te sluiten/verslomen, je maag is daar een van de eerste van. Pure overlevingsreactie.*
*broscience included. Kan ook door lactic acidosis, overhydratie, te veel endorphin komen... men weet het eignelijk niet![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:08 schreef Zith het volgende:
[..]
Dan weet je dat je goed bezig bentJe centrale zenuwsysteem is zo onder stress dat het delen van je lichaam begint af te sluiten/verslomen, je maag is daar een van de eerste van. Pure overlevingsreactie.*
*broscience included. Kan ook door lactic acidosis, overhydratie, te veel endorphin komen... men weet het eignelijk niet![]()
Of te veel water, of de andere redenen die ik noem...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Dat komt vaak gewoon omdat vocht uit je maag onttrokken wordt door extreme inspanning, en je dus te weinig gedronken hebt.
quote:Another possible cause of exercise induced nausea is water logging, another word for overhydration.
Yep.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Of te veel water, of de andere redenen die ik noem...
[..]
en dan met van die kippen benen onder je korte broek, mooi manquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nieuw schema tot eind april. Voor de extra aesthetics.
Ma: Chest/tri
Wo: Rug/Bi
Vrij: Schouder/Chest
Geen benen come @ me
[ afbeelding ]
Wil gewoon deze tijd voor de zomer even die chest nog extra aandacht geven en daarna aan de zware cut beginnen.
of gewoon redelijk gespierde benen benen...quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:31 schreef Warsaw het volgende:
[..]
en dan met van die kippen benen onder je korte broek, mooi man
Met 3/4 maanden 3x per week squatten heb ik wel redelijke benen. Benen boeien me niets. Als het maar geen sprietjes zijn en dat zijn ze nu duidelijk niet. Ben gestopt omdat al mijn broeken nu nog nauwelijks passen. Geen zin om allemaal nieuwe broeken te kopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:31 schreef Warsaw het volgende:
[..]
en dan met van die kippen benen onder je korte broek, mooi man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |