Door Beatrix.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jaja, kan nog iets meer uitweiden? Waar en door wie ben ik op het matje geroepen? Heb het namelijk gemist vrees ik
De relevantie van een dergelijk experiment lijkt me zeer beperkt in deze.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik wil wel een mini experiment doen; jij geeft mij 10 euro, en dan vertel je me daarna of dat geld over de balk is gesmeten, oke?
De grens die van ons verwacht wordt is 1,7% van ons BNP aan ontwikkelingssamenwerking besteden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kweek internationale goodwill dan op een efficiente wijze. Miljarden in een lekkende kraan pompen gaat ons echt geen goodwill bezorgen, heb je de keuze tussen het nakomen van contracten of het jezelf houden aan een grens die niemand van je verwacht, zie ik waar de goodwill te halen valt.
Steeds meer NWS/POL-ers lopen over. Het is ook wel onvermijdbaar volg jij het nieuws niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
Is iemand vergeten de deur van BNW dicht te doen?
Ik ben het oneens met je stelling. Ik vind die 10 euro zeer relevant voor mijn portomonneequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
De relevantie van een dergelijk experiment lijkt me zeer beperkt in deze.
Het heeft niets met neoconservatisme te maken. Als je niet weet wat 'goodwill' nou echt betekent kun je achteraf nooit bepalen of jouw strategie de juiste was. Dan hoef je niet te verwachten dat we het wederom op die manier gaan doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat idee is nou net het foute aan neoconservatisme.
Wie verwacht dat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De grens die van ons verwacht wordt is 1,7% van ons BNP aan ontwikkelingssamenwerking besteden.
En miljarden in een lekkende kraan(?) pompen doen we al jaren niet meer.
Ik volg liever het echte nieuws dan wat hersenspinsels van halve junkies.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Steeds meer NWS/POL-ers lopen over. Het is ook wel onvermijdbaar volg jij het nieuws niet?
Er lopen ook niet heel veel mensen met meer dan drie hersencellen rond in POL.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Steeds meer NWS/POL-ers lopen over. Het is ook wel onvermijdbaar volg jij het nieuws niet?
Ik geen enkele POL'er die is 'overgelopen'. En dat NWS-posters zich bekeren tot het BNW-geloof verbaast mij geenszins.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Steeds meer NWS/POL-ers lopen over.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er lopen ook niet heel veel mensen met meer dan drie hersencellen rond in POL.
Oh, noem eens wat bronnen die jij volgt dan voor het zogenaamde "echte nieuws".quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik volg liever het echte nieuws dan wat hersenspinsels van halve junkies.
Mwoah, in Afrika is de economische situatie nog niet dermate verbeterd dat men kan zeggen dat onze miljarden steun in de afgelopen jaren enig effect hebben gesorteerd. Komt ook deels door corruptie, overhead, verkeerde vorm van steun etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En miljarden in een lekkende kraan(?) pompen doen we al jaren niet meer.
Prison Planet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh, noem eens wat bronnen die jij volgt dan voor het zogenaamde "echte nieuws".
Praat jij in het dagelijks leven veel over het nieuws en politiek?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waar ik het over heb is deze wereld als geheel beter maken, niet alleen het gebied tot aan de horizon. En dat laatste is het gebied dat centraal staat in het neoconservatisme. Ook Wilders is een neocon, maar wel een hele extreme.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:39 schreef waht het volgende:
[..]
Het heeft niets met neoconservatisme te maken. Als je niet weet wat 'goodwill' nou echt betekent kun je achteraf nooit bepalen of jouw strategie de juiste was. Dan hoef je niet te verwachten dat we het wederom op die manier gaan doen.
Met vage termen smijten kan iedereen, vooral types als Wilders. Definiëren waar je het over hebt is lastiger.
De schaamte zit er nog wel dik in. Zij maken een kloontje aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geen enkele POL'er die is 'overgelopen'. En dat NWS-posters zich bekeren tot het BNW-geloof verbaast mij geenszins.
Het YouTube-kanaal van Noord Korea.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Alle media met een bias uiteraard.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh, is dat het? Dat riekt naar een complot!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De schaamte zit er nog wel dik in. Zij maken een kloontje aan.
Nee maar ik denk en lees er wel veel over.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Praat jij in het dagelijks leven veel over het nieuws en politiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |