Gooi jij je boeken Nederlands van de middelbare school maar weer open.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:30 schreef GSbrder het volgende:
Mijn chinese cafetariaman wilt graag de grenzen dicht gooien.
Wishful thinking.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, zowel de PVV als de SP zijn over hun top heen.
Wees er blij om, sinds het overlijden van mijn grootvaders is mijn familie aan beide kanten uit elkaar gevallen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
Een goede hechte familie zelfs. Oké er zijn een paar (aangetrouwde) ooms die wat vreemd doen, maar voor de rest die dichtbij staan:![]()
En gooi jij je muil nu maar weer eens open, zodat men erin kan schijten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gooi jij je boeken Nederlands van de middelbare school maar weer open.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, ik sta sowieso helemaal alleen in het leven en moet alles zelf maar zien uit te vinden.
LOLquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mitleid bekommt man geschenkt, Neid muß man sich verdienen.
Dan hoeven ze je gezicht iig niet te zien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
Zo nu en dan kom ik een romantisch feestje verpesten, want ik ben één van de beste met standje negenenzestig.
Nee, maar voelen doen ze m´n gezicht wél, als m´n neus inhaakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hoeven ze je gezicht iig niet te zien.
Remi?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
Maar goed, ik sta sowieso helemaal alleen in het leven en moet alles zelf maar zien uit te vinden.
Pak jij de hooivork, haal ik de fakkels.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Remi?
GVD, een straatgenoot in Barbie's bruiloft......![]()
![]()
![]()
Haar dochtertje zit zelfs bij ons dochtertje op de creche....
Uiteraard was ik bloedserieus op dat moment, gevolgd door voor VS een impressie van een verstandelijk gehandicapte te doen en van een andere scholier de opmerking te krijgen: `hij is jullie nu echt zat`.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Breng je het dan ook dat je erbij kijkt alsof het volkomen vanzelfsprekend is, om daarna te gniffelen?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hoeven ze je gezicht iig niet te zien.
Ow ja, sorry.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Fijn voor hun, moet ik ze nu gaan haten ofzo?
Daarvoor moet je bij simpel rechts zijn.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pak jij de hooivork, haal ik de fakkels.
Mannen met kinderen pik je er toch altijd zo uit.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Mannen met kinderen pik je er toch altijd zo uit.
No offense Bet
Ja maar het eerste politieke dat ik me kan herinneren was "Bestek '81" daar maakte ik tekeningen over met Van Agt met bestek in z'n handenquote:
Zie je em staan, die Bettie! Met zn hoed.quote:
momentje....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie je em staan, die Bettie! Met zn hoed.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
Het gaat mij meer om het principe. Overigens vind ik bezuinigen op ontwikkelingshulp vooral erg laf. Kijk, het helpt geen reet, maar het gaat om het idee. Beetje van de mensen die hun bijdrage aan Oxfam Novib als eerste schrappen als het een keertje tegen zit.
Vind het een beetje sloebergedrag.quote:
Nou en. Geld is geld. Snap dat taboe niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het een beetje sloebergedrag.
Het leven, nou komt het, draait niet alleen om geld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou en. Geld is geld. Snap dat taboe niet.
Daarom een extra belastingschijf, geld is geld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou en. Geld is geld. Snap dat taboe niet.
Een speciale schijf voor juristen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Daarom een extra belastingschijf, geld is geld.
No shit. Lekker relevante opmerking ook als het gaat om noodzakelijke bezuinigingen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het leven, nou komt het, draait niet alleen om geld.
En mensen met een zwarte bril.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een speciale schijf voor juristen.
Klopt. Mijn auto rijdt op goeie wil en ik eet dagelijks gebakken lucht met liefdessaus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het leven, nou komt het, draait niet alleen om geld.
Ik zeg al niks meer hoor, fucking bitterbal.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
No shit. Lekker relevante opmerking ook als het gaat om noodzakelijke bezuinigingen.
Zeg dan niets.
Koos, het bezuinigen op ontwikkelingshulp staat voor Nederlanders die zelf de begroting mogen maken op nummer 1. Voor de volledigheid; op nummer 2 staat Kunst & Cultuur, op nummer 3 staat immigratie & asiel, op nummer 4 staat de ambtenarij en op nummer 5 staat defensie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer hoor, fucking bitterbal.
Nu noem je mij dus een pauperiaans tokkie.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos, het bezuinigen op ontwikkelingshulp staat voor Nederlanders die zelf de begroting mogen maken op nummer 1. Voor de volledigheid; op nummer 2 staat Kunst & Cultuur, op nummer 3 staat immigratie & asiel, op nummer 4 staat de ambtenarij en op nummer 5 staat defensie.
Nederlanders zijn pauperiaanse tokkies. Leer dat nou eens man
Is dat jouw nummer 1 tot 5?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nu noem je mij dus een pauperiaans tokkie.
Kunst en cultuur zou ik op 5 zetten.quote:
Je hebt gelijk. Fucking pauperiaanse tokkies.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Koos, het bezuinigen op ontwikkelingshulp staat voor Nederlanders die zelf de begroting mogen maken op nummer 1. Voor de volledigheid; op nummer 2 staat Kunst & Cultuur, op nummer 3 staat immigratie & asiel, op nummer 4 staat de ambtenarij en op nummer 5 staat defensie.
Nederlanders zijn pauperiaanse tokkies. Leer dat nou eens man
Joh, ga je nu ook nog de open deur intrappen dat mensen met een laag inkomen behoorlijk egoistisch zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:00 schreef remlof het volgende:
Ow en bezuinigen op ontwikkelingshulp: tokkies die willen bezuinigen op hulp aan tokkielanden
Het is veel fijner om elitarist te zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Fucking pauperiaanse tokkies.
Nee, maar over het algemeen zijn die niet in staat tot langetermijndenken. Er moet morgen brood op de plank komen immers.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Joh, ga je nu ook nog de open deur intrappen dat mensen met een laag inkomen behoorlijk egoistisch zijn?
Ik niet. Ik ben gewoon ignorant.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
God, wat haat ik de sociaal-economische onderlaag.
En ontwikkelingshulp draagt daar iet aan bijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar over het algemeen zijn die niet in staat tot langetermijndenken. Er moet morgen brood op de plank komen immers.
pissen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
Ah, Wouter in P&W. Over Fortuyn.
Wat nu Remlof?
Op de lange termijn wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ontwikkelingshulp draagt daar iet aan bij.
De heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lange termijn. Misschien.quote:
De houding van de VVD moet je dan een doorn in het oog zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is veel fijner om elitarist te zijn.
Ik bezuinig graag op dingen waar ik een halve alinea voor nodig heb om uit te leggen waarom daar geld bij weg moet. Past precies bij het hautaine gedrag van de D66 dus.
Heb je er bewijs voor dat ook maar 10% van het geld dat wij nu aan ontwikkelingshulp besteden terecht komt bij de onderlaag van de Nederlandse bevolking?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |