quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Pak jij de hooivork, haal ik de fakkels.
Mannen met kinderen pik je er toch altijd zo uit.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Mannen met kinderen pik je er toch altijd zo uit.
No offense Bet
Ja maar het eerste politieke dat ik me kan herinneren was "Bestek '81" daar maakte ik tekeningen over met Van Agt met bestek in z'n handenquote:
Zie je em staan, die Bettie! Met zn hoed.quote:
momentje....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie je em staan, die Bettie! Met zn hoed.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
Het gaat mij meer om het principe. Overigens vind ik bezuinigen op ontwikkelingshulp vooral erg laf. Kijk, het helpt geen reet, maar het gaat om het idee. Beetje van de mensen die hun bijdrage aan Oxfam Novib als eerste schrappen als het een keertje tegen zit.
Vind het een beetje sloebergedrag.quote:
Nou en. Geld is geld. Snap dat taboe niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het een beetje sloebergedrag.
Het leven, nou komt het, draait niet alleen om geld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou en. Geld is geld. Snap dat taboe niet.
Daarom een extra belastingschijf, geld is geld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou en. Geld is geld. Snap dat taboe niet.
Een speciale schijf voor juristen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Daarom een extra belastingschijf, geld is geld.
No shit. Lekker relevante opmerking ook als het gaat om noodzakelijke bezuinigingen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het leven, nou komt het, draait niet alleen om geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |