Ja goed dat ik met jou geen vrienden meer maak hier weet ik nu ook welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Leuk man. Sluit dan niet.
ONZ zit een paar deuren verderop. Kneus.
Ja, prima te pruimen!!quote:
Lekker!! Weekendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, prima te pruimen!!
Nog maar 3 dagen en ik heb een heel weekend vrij, ben ik aan toe
Joh, wat maakt het uit. Ik ben blij dat hij geopend heeft, ik zit mobielquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:02 schreef DjinN het volgende:
Ik hap niet...vind het gewoon grappig om te zien dat 12-jarige kindjes het nog steeds geweldig vinden om als eerste een topic te openen. Werd vroeger op de basisschool ook gedaan, dringen en met je neus voorop staan om maar als eerste te zijn met iets
Ach laat ze. Zij hebben liever een tt in de trant van "Bijna zaagmans!!!!1".quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, wat maakt het uit. Ik ben blij dat hij geopend heeft, ik zit mobiel![]()
En zullen we er een positief topic van maken? Gewoon, omdat het kan enzo
Juist!quote:
En zo'n tt is wmb ook prima, ik let er niet eens opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach laat ze. Zij hebben liever een tt in de trant van "Bijna zaagmans!!!!1".
Vandaag lekker chinees gegeten
je hebt je fucking punt toch gemaakt, ga dan verder met normaal posten, en loop niet verder te provocerenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach laat ze. Zij hebben liever een tt in de trant van "Bijna zaagmans!!!!1".
Vandaag lekker chinees gegeten
Nee, hij feliciteert mij ook niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
En heeft iemand Michiel al gefeliciteerd vandaag??
Oh nee. FF een tweet sturen dan maarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
Jammer, hij is verder uitermate sympathiek... Minpuntjequote:
Gedaan bij dezequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
Eenschquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, wat maakt het uit. Ik ben blij dat hij geopend heeft, ik zit mobiel![]()
En @iedereen; zullen we er een positief topic van maken? Gewoon, omdat het kan enzo
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
Die 3 landen willen films in 1D?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wtf is #BelgiumHollandGermanyWant1D op twitter?
Fans willen dat One Direction komt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wtf is #BelgiumHollandGermanyWant1D op twitter?
Ik zie het vaker langskomen, moet ik hits van ze kennen?quote:
quote:
I'm getting to old for this shit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef hole1988 het volgende:
zie die mooiboys http://www.youtube.com/user/OneDirectionVEVO Michiel kom er maar in
Die nep-beliebers...quote:
Ik denk dat je ook heel wat ouder bent dan zequote:
QFTquote:
Topper. Welke badwords heb je nog meer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die nep-beliebers...![]()
![]()
![]()
Inmiddels is 'one direction' een badword voor tweets op 3FM Social Radio.
Ik bedoelde dat ik daarvoor ook te oud ben, ze zien eruit alsof ik hun mama had kunnen zijn!quote:
Okee. okeequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik daarvoor ook te oud ben, ze zien eruit alsof ik hun mama had kunnen zijn!
in ieder geval deze accounts en 3FMVideo staat er zelfs ook tussenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Topper. Welke badwords heb je nog meer?
Die lopen met de laarzen vol nattigheid weer naar huisquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee. okeeIk vind het kwalitatief niet zulke beste muziek. Laat ik het daar op houden.
Ik zie die pubermeisjes al wegdrijven voor het podium.
Broekiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef Timo20 het volgende:
hey 1982, mooiste jaar ooit (mijn geboortejaar)
Het mijne ook. September 82quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef Timo20 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:56 schreef Timo20 het volgende:
quote:
Wat voel ik me altijd heerlijk jong vergeleken bij julliequote:
Guppiequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat voel ik me altijd heerlijk jong vergeleken bij jullie
*streepjescode op arm toevoegt*quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik nog jongerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hou eens op!!quote:
Mickey Mouse-pleistertje er op?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou eens op!!![]()
Ik kan mijn arm inmiddels gebruiken als cdrekje
Zeg, ik probeerde het jeugdige in je naar boven te halenquote:
Lief!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg, ik probeerde het jeugdige in je naar boven te halen
Ik las het gisteren, ben het vergeten... Mama is boos komt volgende week, toch?quote:
quote:
Ik ookquote:
Kruik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dag lieffieeehh
Uit welk jaar ben jij dan?
Kom op! Zeg het !!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Kruik.
Ik heb nog met de dino's gevochten
Mijn geboortejaar staat in mijn twitternaam, you do the math...quote:
Ooooooh. Je bent ook nog hastikke jong!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn geboortejaar staat in mijn twitternaam, you do the math...
Nu probeer je me op te beurenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ooooooh. Je bent ook nog hastikke jong!
Godsamme!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja. Want je bent pas ** jaar! Jonge godin
Ik zit te overwegen te gaan haken, of breien... Leeftijdsadequaat gedrag vertonenquote:
Hippe FOK! omaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen te gaan haken, of breien... Leeftijdsadequaat gedrag vertonen
Maar zonder gelul, ik zou dat ook best willen kunnen haken en/of breienquote:
Ik lurk wel eens in het haak-topic. Ik heb alleen niet het geduld voor dat soort dingenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar zonder gelul, ik zou dat ook best willen kunnen haken en/of breienIk bak er helemaal niks van
Het lijkt me echt super ontspannend!
Ik kan beide (quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar zonder gelul, ik zou dat ook best willen kunnen haken en/of breienIk bak er helemaal niks van
Het lijkt me echt super ontspannend!
Heb je ook wel eens een steekje los? whehwhehhwhehwhehwhehhwwhhhhwwweeehhhhwquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan beide () maar het is voor mij alles behalve rustgevend... Frustrerend, ik laat steken vallen enzo
Jazeker, maar dat moet ik ook wel, anders kan ik mijn werk niet goed doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens een steekje los? whehwhehhwhehwhehwhehhwwhhhhwwweeehhhhw
Dan kom maar door met die plek in `t bejaardenhuisquote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee joh. Dan schelen we 3 dagenik de 25e. Jij bent ouder
![]()
![]()
Oeh!! Komen jullie bij mij op de gang wonen? Gaan we gezellig Fok!en op het balkon in de zonquote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan kom maar door met die plek in `t bejaardenhuis
Met lauwe theequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh!! Komen jullie bij mij op de gang wonen? Gaan we gezellig Fok!en op het balkon in de zon
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
8 februari 82 meldt zich. dus Timo en Wolf moeten meneer tegen me zeggen
naar bed jij! kleine jochies moeten er al lang in liggen. moet ik je nog een verhaaltje voorlezen ofzo?quote:
Doet me er aan denken dat iemand op 't station mevrouw tegen me zei, alhoewel ie volgens mijn schatting toch tegen de 30 liep.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
8 februari 82 meldt zich. dus Timo en Wolf moeten meneer tegen me zeggen
ach, mij wordt nog gevraagd bij de slager of ik een plakje worst lust..... (geintjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat iemand op 't station mevrouw tegen me zei, alhoewel ie volgens mijn schatting toch tegen de 30 liep.
Ik ga het horen, want dagdienstquote:
Trustenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
zere ogen..ik ga pitten. moet beetje uitgerust zijn voor doodsaaie kalibratie morgen. tis weer de eerste woensdag van de maandmaar die van april kan ik skippen want dan bereid ik me voor op een weekendje Praag
![]()
![]()
hartelijk woensdag iedereen! en voorstraks slaap lekker
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
zere ogen..ik ga pitten. moet beetje uitgerust zijn voor doodsaaie kalibratie morgen. tis weer de eerste woensdag van de maandmaar die van april kan ik skippen want dan bereid ik me voor op een weekendje Praag
![]()
![]()
hartelijk woensdag iedereen! en voorstraks slaap lekker
Slaap lekker en een goede reis alvast!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pitten. Vanavond zit ik in het pittoresque Isles sur la Sorgue (boven Marseille)
Volgens mij is het weer daar héél lekker nu. Veel plezierquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pitten. Vanavond zit ik in het pittoresque Isles sur la Sorgue (boven Marseille)
Valt beetje tegen.. Vorige week wel 20 graden en volgende week ook. Nu graad of 12 en stormquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Volgens mij is het weer daar héél lekker nu. Veel plezier
Thnx!quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en een goede reis alvast!!
Oh, storm. Maar ik zie 10+, da's nog altijd beter dan hier. Tijd voor lentequote:Op woensdag 7 maart 2012 00:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt beetje tegen.. Vorige week wel 20 graden en volgende week ook. Nu graad of 12 en storm
Ik ga ook, m'n wekker gaat iets later maar alsnog vroeg. Trustenquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:23 schreef minthy het volgende:
Ik ga nog even bankhangen en dan naar bed, wekker gaat rond een uur of 6...
Trusten
quote:
Wat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:35 schreef minthy het volgende:
Ik kan dit nr van Madonna niet meer horen zonder te denken aan die moeder en dochter die op tv "sexy" aan het dansen waren
Was een of ander nachtprogramma van een aantal jaren geleden, kan het nu niet opzoekenquote:
Waar zit 't em dan in? Voor mij is toffe muziek één van de grootste dingen om een DJ tof te vinden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom draait hij toch altijd zulke toffe platen, maar vind ik hem zelf maar een matige DJ?
Alsof hij bepaald wat wordt gedraaid, dit is qua muziek gewoon een exacte kopie van Arbeidsvitaminen. Ik vind de 3voor12 muziek ook heel erg leuk, maarja die dj hequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom draait hij toch altijd zulke toffe platen, maar vind ik hem zelf maar een matige DJ?
Ik vind hem zo'n typische radionerdquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar zit 't em dan in? Voor mij is toffe muziek één van de grootste dingen om een DJ tof te vinden.
In de categorie "plas-, drink-, eetpauze"quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ik lees net dat Amy MacDonald op Parkpop staat dit jaarPfffffffff lekker niveautje
![]()
Etenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In de categorie "plas-, drink-, eetpauze"
Waarom nou weer ongezond eten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eten![]()
![]()
![]()
Heb er wel weer zin in, zomer, parkpop in m'n stadje, zon, lekker weer, ongezond eten, bierrrrrrrrrrr
Het is een festival. Gezond eten doe je niet op een festival.quote:
Ik las het als: ongezond eten in de zomer. Zal aan mij liggenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is een festival. Gezond eten doe je niet op een festival.
Relaxt, dat Domien er een tweet uitgooit met #212 en dat vervolgens op de radio wordt besproken, zegt nog niks.quote:
alles djs waren het er vorige week toch al over eensquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Relaxt, dat Domien er een tweet uitgooit met #212 en dat vervolgens op de radio wordt besproken, zegt nog niks.
Nja, tis toch nooit goed.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
alles djs waren het er vorige week toch al over eens
Precies wat ik afgelopen vrijdag hier al zei, wat er ook gekozen wordt, altijd gezeikquote:
Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Leg dat maar eens uit dames!
Verveel me te pletter, heb niets beters te doen dan happenquote:
I feel ya sister!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Verveel me te pletter, heb niets beters te doen dan happen
Collega komt zo als het goed is, heb ik weer aanspraakquote:
Tijd om de COSClassic er maar in e gooien danquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben wel klaar met deze week, dat is het gewoon
Maandagochtend om 8 uur was ik er eigenlijk alweer klaar mee
quote:Hakkuhdip!
Woensdag hakkuhdag en daarom weer een verse, maar knalharde hakkuhdip. Stemmen doe je hier:
Lipstick – I’m a Raver
Marusha – It Takes me Away
Party Animals – Hava Naquila
Ik ook, komend weekend lekker vrijquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben wel klaar met deze week, dat is het gewoon
Maandagochtend om 8 uur was ik er eigenlijk alweer klaar mee
Ja vind ik één van de minste nummers van de PAquote:
Goed bezig, Hermanquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig heb ik eerlijke klantenGrove fout gemaakt in een offerte, dus hij belde om te zeggen dat'ie de prijzen zo raar vond (ik had er expliciet bijgezet dat ze hetzelfde waren als in de vorige offerte), maar er stond dus heel wat anders
Had m'n baas een hoop geld kunnen kosten (en uiteindleijk zal ik dat natuurlijk te horen krijgen)
Tijd om naar huis te gaan!
quote:
Ja, iedereen wordt er sjagrijnig van en vandaag ben ik daar vatbaar voor... Normaal ben ik altijd vrolijk, ik heb vandaag even flink van achteruit de strot gebruld, was alles zatquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
Zulks een takkenweer buiten
Goedemiddaaagg
Daarom trakteer ik vandaag op Prozacquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, iedereen wordt er sjagrijnig van en vandaag ben ik daar vatbaar voor... Normaal ben ik altijd vrolijk, ik heb vandaag even flink van achteruit de strot gebruld, was alles zat
Ik mag ook niks hier...quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:45 schreef alors het volgende:
[..]
Daarom trakteer ik vandaag op Prozac
[ afbeelding ]
niet stiekem twee pakken he!
Ik zit ook de hele middag wat suf naar buiten te koekeloeren en ik moet straks nog naar Zwollequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, iedereen wordt er sjagrijnig van en vandaag ben ik daar vatbaar voor... Normaal ben ik altijd vrolijk, ik heb vandaag even flink van achteruit de strot gebruld, was alles zat
Ik word meer sjachrijnig van al die mekkerende zuurpruimen de hele dag dan van het weerquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:13 schreef 3rdRock het volgende:
chagrijnig door regen? ik heb een tip!
zet het debuutalbum van The Presidents of the USA op je mp3-speler. Doe de dopjes in je oren/zet je koptelefoon op. Druk op "play" en loop dan naar buiten. Heerlijk
kijk zoiets:
daar helpt het ook tegen! imho is dit album 1 van de leukste en fijnste feelgoodalbums ever. Als ik 10cd's mee mocht nemen zat de 10jaarjubileumuitgave van dit album er zeker bij. ja, wel de luxeversie want anders ben je binnen 40min klaarquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word meer sjachrijnig van al die mekkerende zuurpruimen de hele dag dan van het weer
WHUT???? Daar ga ik bij zijn! 2 minuten lopen naar oldehoofsterkerkhof. vet!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:28 schreef alors het volgende:
De Staat afsluiter op bevrijdingsfestival Lwd
Meh, ik reageer het even flink af, laat iedereen even schrikken en dan is het ook wel weer goed! Ben ook niet heul erg fan van die bandquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar helpt het ook tegen! imho is dit album 1 van de leukste en fijnste feelgoodalbums ever. Als ik 10cd's mee mocht nemen zat de 10jaarjubileumuitgave van dit album er zeker bij. ja, wel de luxeversie want anders ben je binnen 40min klaar
alain clark hebben wij ook!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef CindieY het volgende:
Bij ons is het hele programma al bekend. Ik presenteer u: Waylon, Alain Clark, VanVelzen, Krystl en dat op mainstageWel Heideroosjes, Normaal en Chef's Special
En op de Hedon Stage Asteroids Galaxy Tour, Blaudzun en voor de hiphoppers Typhoon. Ik ga me vermaken
oe, spannend. ik zit al met mijn iPenis klaar op mijn iCouchquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:40 schreef wolfrolf het volgende:
Nog 20 minuten tot de Apple Keynote over de nieuwe iPad
iTissues, check!quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, spannend. ik zit al met mijn iPenis klaar op mijn iCouch
quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WHUT???? Daar ga ik bij zijn! 2 minuten lopen naar oldehoofsterkerkhof. vet!
Ik ga naar Groningen, omdat Gers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef CindieY het volgende:
Bij ons is het hele programma al bekend. Ik presenteer u: Waylon, Alain Clark, VanVelzen, Krystl en dat op mainstageWel Heideroosjes, Normaal en Chef's Special
En op de Hedon Stage Asteroids Galaxy Tour, Blaudzun en voor de hiphoppers Typhoon. Ik ga me vermaken
Ik zou me best kut voelen als er alleen maar kinderen met ouders op je concerten afkomt en je probeert zelf heel credible te zijnquote:
Het zal Dr. Dre maar gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou me best kut voelen als er alleen maar kinderen met ouders op je concerten afkomt en je probeert zelf heel credible te zijn
Vriendin van me wil ook naar Grunn, terwijl we allebei praktisch OP het terrein wonenquote:
1. komt Alain Clark in Grunn?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vriendin van me wil ook naar Grunn, terwijl we allebei praktisch OP het terrein wonen
Even een verlate reactie, wantquote:
Toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Even een verlate reactie, want. Ik dacht "verrek, leuk dat ze dat liedje weer eens draaien. Lang niet meer gehoord."
Vervolgens loop ik in de pauze naar de Jumbo (hallo Jumbo!) en ik sta bij de vleeschwaeren en potverdrie, Into Temptation schalt door de Jumboliaanse speakers!
Ja tof.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef CindieY het volgende:
Chef's Special Asteroids Galaxy Tour, Blaudzun en Typhoon.
Vast.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef gerbenp het volgende:
En is het woordje Apple of iPad al gevallen op 3FM?
Daarom ben ik dus ook wat minder 3FM gaan luisteren, zet hem af en toe nog door de week aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef Pino112 het volgende:
Als je Caro een poos niet hoort zijn haar tracks best lekker
Ik heb mijn ondertitel passend aangepast.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook wat minder 3FM gaan luisteren, zet hem af en toe nog door de week aan.
Gecorrigeerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Mr. Brightside kufferen, ik vind het nogal wat kut.
Och, bij lange na niet 't beste van Killers. Dat dit topic en de 3FM-kliek nou zo geilt op Mr. Brightside vanwege een bepaalde ex-dj, tsja. Ik vind ze 't prima doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Mr. Brightside kufferen, ik vind het nogal wat.
Ik geil in de verste verte niet op die gast hoor, ik vind het gewoon een tof nummer!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, bij lange na niet 't beste van Killers. Dat dit topic en de 3FM-kliek nou zo geilt op Mr. Brightside vanwege een bepaalde ex-dj, tsja. Ik vind ze 't prima doen
Ik zeg ook niet dat het geen tof nummer isquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geil in de verste verte niet op die gast hoor, ik vind het gewoon een tof nummer!
Hij doet het leuk!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef _JdM_ het volgende:
Ramon Verkoeijen op Ned 3 bij Doe Maar Normaal
Ik voelde me aangesproken, sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geen tof nummer is
Giv me all your luvquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken, sorry![]()
Heb m'n dag niet
Mag. Ik kreeg pas vet laat op de dag door waar 't nou eigenlijk over gaatquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:19 schreef Sirolf het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik me zwaar irriteer aan die KONY-spam op Twitter en YouTube...?![]()
Ga iemand anders pesten ofzo...
Jong, ga je gang! Ik heb alleen geen flauw idee waar het over gaatquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:19 schreef Sirolf het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik me zwaar irriteer aan die KONY-spam op Twitter en YouTube...?![]()
Ga iemand anders pesten ofzo...
Dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, ga je gang! Ik heb alleen geen flauw idee waar het over gaat
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, ga je gang! Ik heb alleen geen flauw idee waar het over gaat
Een Christelijke buitenlander die rebelleert en voornamelijk kindsoldaten ronselt. Heel kort gezegd. Sowieso is de combi van woorden in mijn eerste zin tamelijk absurd, maar ja.quote:
Dank uquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Een Christelijke buitenlander die rebelleert en voornamelijk kindsoldaten ronselt. Heel kort gezegd. Sowieso is de combi van woorden in mijn eerste zin tamelijk absurd, maar ja.
Wat doe je dan ook op woensdagavond in de kroeg?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet eigenlijk ook slapen, kom net uit de kroeg en moet weer werken morgen
Pubquizzen en op een half puntje niet winnenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook op woensdagavond in de kroeg?
Ach, zonde! Nouja, ik kan 't beste niet op een doordeweekse avond naar de kroeg als ik de volgende dag naar school/stage/werk moet ofzo, ik weet van tevoren al dat 't niet goed komtquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pubquizzen en op een half puntje niet winnen
Daarom ga ik nu slapen, nog zeven uur te gaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, zonde! Nouja, ik kan 't beste niet op een doordeweekse avond naar de kroeg als ik de volgende dag naar school/stage/werk moet ofzo, ik weet van tevoren al dat 't niet goed komt
Verstandig! Welterustenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu slapen, nog zeven uur te gaan
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu slapen, nog zeven uur te gaan
In Zwolle?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
En ik ga morgenavond weer eens de kroeg in, tofheid
Ja, nog geen idee waar! Ik moet de toko in de avond nog draaiende houden met 2 andere collega's, de rest gaat in die tijd uit eten, wij sluiten daarna aan.quote:
Wel veel studenten overal op donderdagavond. Was vorige week eerst in een tent die 21+ is, waarbij buuf en ik nog regelmatig stonden te kijken: zijn die echt 21 of ouder joh? Maar verder prima vermaakt en een paar keer onschuldig knipperen kreeg ons ook de volgende tent binnen, ruim na 'deursluittijd'quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nog geen idee waar! Ik moet de toko in de avond nog draaiende houden met 2 andere collega's, de rest gaat in die tijd uit eten, wij sluiten daarna aan.
Mooi goeikoop
ik niet. ik moet eigenlijk naar bed.quote:
2 halfdronken chicks komen toch overal binnen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel veel studenten overal op donderdagavond. Was vorige week eerst in een tent die 21+ is, waarbij buuf en ik nog regelmatig stonden te kijken: zijn die echt 21 of ouder joh? Maar verder prima vermaakt en een paar keer onschuldig knipperen kreeg ons ook de volgende tent binnen, ruim na 'deursluittijd'
We waren niet halfdronken (en ook niet dronken) en hier in Zwolle zijn ze daar toch wel redelijk strikt mee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik niet. ik moet eigenlijk naar bed.
[..]
2 halfdronken chicks komen toch overal binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |