Ja goed dat ik met jou geen vrienden meer maak hier weet ik nu ook welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Leuk man. Sluit dan niet.
ONZ zit een paar deuren verderop. Kneus.
Ja, prima te pruimen!!quote:
Lekker!! Weekendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, prima te pruimen!!
Nog maar 3 dagen en ik heb een heel weekend vrij, ben ik aan toe
Joh, wat maakt het uit. Ik ben blij dat hij geopend heeft, ik zit mobielquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:02 schreef DjinN het volgende:
Ik hap niet...vind het gewoon grappig om te zien dat 12-jarige kindjes het nog steeds geweldig vinden om als eerste een topic te openen. Werd vroeger op de basisschool ook gedaan, dringen en met je neus voorop staan om maar als eerste te zijn met iets
Ach laat ze. Zij hebben liever een tt in de trant van "Bijna zaagmans!!!!1".quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, wat maakt het uit. Ik ben blij dat hij geopend heeft, ik zit mobiel![]()
En zullen we er een positief topic van maken? Gewoon, omdat het kan enzo
Juist!quote:
En zo'n tt is wmb ook prima, ik let er niet eens opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach laat ze. Zij hebben liever een tt in de trant van "Bijna zaagmans!!!!1".
Vandaag lekker chinees gegeten
je hebt je fucking punt toch gemaakt, ga dan verder met normaal posten, en loop niet verder te provocerenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ach laat ze. Zij hebben liever een tt in de trant van "Bijna zaagmans!!!!1".
Vandaag lekker chinees gegeten
Nee, hij feliciteert mij ook niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
En heeft iemand Michiel al gefeliciteerd vandaag??
Oh nee. FF een tweet sturen dan maarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
Jammer, hij is verder uitermate sympathiek... Minpuntjequote:
Gedaan bij dezequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:09 schreef minthy het volgende:
Eenschquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, wat maakt het uit. Ik ben blij dat hij geopend heeft, ik zit mobiel![]()
En @iedereen; zullen we er een positief topic van maken? Gewoon, omdat het kan enzo
eejjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
Die 3 landen willen films in 1D?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wtf is #BelgiumHollandGermanyWant1D op twitter?
Fans willen dat One Direction komt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:26 schreef Evertjan het volgende:
wtf is #BelgiumHollandGermanyWant1D op twitter?
Ik zie het vaker langskomen, moet ik hits van ze kennen?quote:
quote:
I'm getting to old for this shit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef hole1988 het volgende:
zie die mooiboys http://www.youtube.com/user/OneDirectionVEVO Michiel kom er maar in
Die nep-beliebers...quote:
Ik denk dat je ook heel wat ouder bent dan zequote:
QFTquote:
Topper. Welke badwords heb je nog meer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die nep-beliebers...![]()
![]()
![]()
Inmiddels is 'one direction' een badword voor tweets op 3FM Social Radio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |