Wat?quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:35 schreef minthy het volgende:
Ik kan dit nr van Madonna niet meer horen zonder te denken aan die moeder en dochter die op tv "sexy" aan het dansen waren
Was een of ander nachtprogramma van een aantal jaren geleden, kan het nu niet opzoekenquote:
Waar zit 't em dan in? Voor mij is toffe muziek één van de grootste dingen om een DJ tof te vinden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom draait hij toch altijd zulke toffe platen, maar vind ik hem zelf maar een matige DJ?
Alsof hij bepaald wat wordt gedraaid, dit is qua muziek gewoon een exacte kopie van Arbeidsvitaminen. Ik vind de 3voor12 muziek ook heel erg leuk, maarja die dj hequote:Op woensdag 7 maart 2012 11:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom draait hij toch altijd zulke toffe platen, maar vind ik hem zelf maar een matige DJ?
Ik vind hem zo'n typische radionerdquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar zit 't em dan in? Voor mij is toffe muziek één van de grootste dingen om een DJ tof te vinden.
In de categorie "plas-, drink-, eetpauze"quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
Ik lees net dat Amy MacDonald op Parkpop staat dit jaarPfffffffff lekker niveautje
![]()
Etenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In de categorie "plas-, drink-, eetpauze"
Waarom nou weer ongezond eten?quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eten![]()
![]()
![]()
Heb er wel weer zin in, zomer, parkpop in m'n stadje, zon, lekker weer, ongezond eten, bierrrrrrrrrrr
Het is een festival. Gezond eten doe je niet op een festival.quote:
Ik las het als: ongezond eten in de zomer. Zal aan mij liggenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is een festival. Gezond eten doe je niet op een festival.
Relaxt, dat Domien er een tweet uitgooit met #212 en dat vervolgens op de radio wordt besproken, zegt nog niks.quote:
alles djs waren het er vorige week toch al over eensquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Relaxt, dat Domien er een tweet uitgooit met #212 en dat vervolgens op de radio wordt besproken, zegt nog niks.
Nja, tis toch nooit goed.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
alles djs waren het er vorige week toch al over eens
Precies wat ik afgelopen vrijdag hier al zei, wat er ook gekozen wordt, altijd gezeikquote:
Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Leg dat maar eens uit dames!
Verveel me te pletter, heb niets beters te doen dan happenquote:
I feel ya sister!quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Verveel me te pletter, heb niets beters te doen dan happen
Collega komt zo als het goed is, heb ik weer aanspraakquote:
Tijd om de COSClassic er maar in e gooien danquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben wel klaar met deze week, dat is het gewoon
Maandagochtend om 8 uur was ik er eigenlijk alweer klaar mee
quote:Hakkuhdip!
Woensdag hakkuhdag en daarom weer een verse, maar knalharde hakkuhdip. Stemmen doe je hier:
Lipstick – I’m a Raver
Marusha – It Takes me Away
Party Animals – Hava Naquila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |