Ja tof.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef CindieY het volgende:
Chef's Special Asteroids Galaxy Tour, Blaudzun en Typhoon.
Vast.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef gerbenp het volgende:
En is het woordje Apple of iPad al gevallen op 3FM?
Daarom ben ik dus ook wat minder 3FM gaan luisteren, zet hem af en toe nog door de week aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef Pino112 het volgende:
Als je Caro een poos niet hoort zijn haar tracks best lekker
Ik heb mijn ondertitel passend aangepast.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook wat minder 3FM gaan luisteren, zet hem af en toe nog door de week aan.
Gecorrigeerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Mr. Brightside kufferen, ik vind het nogal wat kut.
Och, bij lange na niet 't beste van Killers. Dat dit topic en de 3FM-kliek nou zo geilt op Mr. Brightside vanwege een bepaalde ex-dj, tsja. Ik vind ze 't prima doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Mr. Brightside kufferen, ik vind het nogal wat.
Ik geil in de verste verte niet op die gast hoor, ik vind het gewoon een tof nummer!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, bij lange na niet 't beste van Killers. Dat dit topic en de 3FM-kliek nou zo geilt op Mr. Brightside vanwege een bepaalde ex-dj, tsja. Ik vind ze 't prima doen
Ik zeg ook niet dat het geen tof nummer isquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geil in de verste verte niet op die gast hoor, ik vind het gewoon een tof nummer!
Hij doet het leuk!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef _JdM_ het volgende:
Ramon Verkoeijen op Ned 3 bij Doe Maar Normaal
Ik voelde me aangesproken, sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geen tof nummer is
Giv me all your luvquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken, sorry![]()
Heb m'n dag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |