quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WHUT???? Daar ga ik bij zijn! 2 minuten lopen naar oldehoofsterkerkhof. vet!
Ik ga naar Groningen, omdat Gers.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef CindieY het volgende:
Bij ons is het hele programma al bekend. Ik presenteer u: Waylon, Alain Clark, VanVelzen, Krystl en dat op mainstageWel Heideroosjes, Normaal en Chef's Special
En op de Hedon Stage Asteroids Galaxy Tour, Blaudzun en voor de hiphoppers Typhoon. Ik ga me vermaken
Ik zou me best kut voelen als er alleen maar kinderen met ouders op je concerten afkomt en je probeert zelf heel credible te zijnquote:
Het zal Dr. Dre maar gebeuren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou me best kut voelen als er alleen maar kinderen met ouders op je concerten afkomt en je probeert zelf heel credible te zijn
Vriendin van me wil ook naar Grunn, terwijl we allebei praktisch OP het terrein wonenquote:
1. komt Alain Clark in Grunn?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vriendin van me wil ook naar Grunn, terwijl we allebei praktisch OP het terrein wonen
Even een verlate reactie, wantquote:
Toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Even een verlate reactie, want. Ik dacht "verrek, leuk dat ze dat liedje weer eens draaien. Lang niet meer gehoord."
Vervolgens loop ik in de pauze naar de Jumbo (hallo Jumbo!) en ik sta bij de vleeschwaeren en potverdrie, Into Temptation schalt door de Jumboliaanse speakers!
Ja tof.quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:33 schreef CindieY het volgende:
Chef's Special Asteroids Galaxy Tour, Blaudzun en Typhoon.
Vast.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef gerbenp het volgende:
En is het woordje Apple of iPad al gevallen op 3FM?
Daarom ben ik dus ook wat minder 3FM gaan luisteren, zet hem af en toe nog door de week aan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:19 schreef Pino112 het volgende:
Als je Caro een poos niet hoort zijn haar tracks best lekker
Ik heb mijn ondertitel passend aangepast.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus ook wat minder 3FM gaan luisteren, zet hem af en toe nog door de week aan.
Gecorrigeerd.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Mr. Brightside kufferen, ik vind het nogal wat kut.
Och, bij lange na niet 't beste van Killers. Dat dit topic en de 3FM-kliek nou zo geilt op Mr. Brightside vanwege een bepaalde ex-dj, tsja. Ik vind ze 't prima doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Mr. Brightside kufferen, ik vind het nogal wat.
Ik geil in de verste verte niet op die gast hoor, ik vind het gewoon een tof nummer!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, bij lange na niet 't beste van Killers. Dat dit topic en de 3FM-kliek nou zo geilt op Mr. Brightside vanwege een bepaalde ex-dj, tsja. Ik vind ze 't prima doen
Ik zeg ook niet dat het geen tof nummer isquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik geil in de verste verte niet op die gast hoor, ik vind het gewoon een tof nummer!
Hij doet het leuk!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:43 schreef _JdM_ het volgende:
Ramon Verkoeijen op Ned 3 bij Doe Maar Normaal
Ik voelde me aangesproken, sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geen tof nummer is
Giv me all your luvquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken, sorry![]()
Heb m'n dag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |