Mag. Ik kreeg pas vet laat op de dag door waar 't nou eigenlijk over gaatquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:19 schreef Sirolf het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik me zwaar irriteer aan die KONY-spam op Twitter en YouTube...?![]()
Ga iemand anders pesten ofzo...
Jong, ga je gang! Ik heb alleen geen flauw idee waar het over gaatquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:19 schreef Sirolf het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik me zwaar irriteer aan die KONY-spam op Twitter en YouTube...?![]()
Ga iemand anders pesten ofzo...
Dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, ga je gang! Ik heb alleen geen flauw idee waar het over gaat
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Jong, ga je gang! Ik heb alleen geen flauw idee waar het over gaat
Een Christelijke buitenlander die rebelleert en voornamelijk kindsoldaten ronselt. Heel kort gezegd. Sowieso is de combi van woorden in mijn eerste zin tamelijk absurd, maar ja.quote:
Dank uquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Een Christelijke buitenlander die rebelleert en voornamelijk kindsoldaten ronselt. Heel kort gezegd. Sowieso is de combi van woorden in mijn eerste zin tamelijk absurd, maar ja.
Wat doe je dan ook op woensdagavond in de kroeg?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet eigenlijk ook slapen, kom net uit de kroeg en moet weer werken morgen
Pubquizzen en op een half puntje niet winnenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook op woensdagavond in de kroeg?
Ach, zonde! Nouja, ik kan 't beste niet op een doordeweekse avond naar de kroeg als ik de volgende dag naar school/stage/werk moet ofzo, ik weet van tevoren al dat 't niet goed komtquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pubquizzen en op een half puntje niet winnen
Daarom ga ik nu slapen, nog zeven uur te gaanquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, zonde! Nouja, ik kan 't beste niet op een doordeweekse avond naar de kroeg als ik de volgende dag naar school/stage/werk moet ofzo, ik weet van tevoren al dat 't niet goed komt
Verstandig! Welterustenquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu slapen, nog zeven uur te gaan
Slaap lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu slapen, nog zeven uur te gaan
In Zwolle?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
En ik ga morgenavond weer eens de kroeg in, tofheid
Ja, nog geen idee waar! Ik moet de toko in de avond nog draaiende houden met 2 andere collega's, de rest gaat in die tijd uit eten, wij sluiten daarna aan.quote:
Wel veel studenten overal op donderdagavond. Was vorige week eerst in een tent die 21+ is, waarbij buuf en ik nog regelmatig stonden te kijken: zijn die echt 21 of ouder joh? Maar verder prima vermaakt en een paar keer onschuldig knipperen kreeg ons ook de volgende tent binnen, ruim na 'deursluittijd'quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nog geen idee waar! Ik moet de toko in de avond nog draaiende houden met 2 andere collega's, de rest gaat in die tijd uit eten, wij sluiten daarna aan.
Mooi goeikoop
ik niet. ik moet eigenlijk naar bed.quote:
2 halfdronken chicks komen toch overal binnen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wel veel studenten overal op donderdagavond. Was vorige week eerst in een tent die 21+ is, waarbij buuf en ik nog regelmatig stonden te kijken: zijn die echt 21 of ouder joh? Maar verder prima vermaakt en een paar keer onschuldig knipperen kreeg ons ook de volgende tent binnen, ruim na 'deursluittijd'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |