SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aangezien iedereen verslaafd is aan BF3
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Wat een aansteller, echtquote:
En weer weg, collegequote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nu is daadwerkelijk de gezelligheid terug
Wat een levenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:22 schreef PierreTT het volgende:
Nee, helemaal niet, ik heb me een uur vergist in de tijdHoef pas 12.45 er te zijn
Heb je al man. Jij roert wat in vage pruttelende potjes, gooit een snufje kraaiensnavelextract ergens bij, tien kilo gemalen spinnenpoten en een mespuntje gif van de Zuid-Bredase breedgebekte golfplaatkikker en je hebt weer brandstof uitgevonden. Daar kan je om 12.45 ook wel mee beginnen in plaats van 8/9 uurquote:
Komkom, iedereen mag toch nu wel onderdehand weten dat jouw motor feitelijk gewoon een bezemsteel is?quote:
ja was ik gister nog ff online ben jij net weg, nog wel ff alle stuff voor tesla en bloody mary modje gefixed! Alleen geen wapens voor dus die gaan we vanaaf zoeken rossquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:54 schreef Rossdale het volgende:
Wel bevredigend trouwens, als je met een basseball bat + nail mod de kop van een zombie in één klap uit elkaar ziet spattenHeb me kapot gelachen gister
Ja even kijken, denk dat ik wel online ben vanavond. Anders wordt het morgenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja was ik gister nog ff online ben jij net weg, nog wel ff alle stuff voor tesla en bloody mary modje gefixed! Alleen geen wapens voor dus die gaan we vanaaf zoeken ross
Dude, stfu. Ik kijk zeker wel mee hoe het hier gaat qua sfeer/gezelligheid en dat is zeker nog fucked up.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat een aansteller, echt![]()
Beetje de grote man uithangen, maar zodra er enige info over zijn echte persoonlijkheid naar buiten komt gaat hij huilen en durft hij zich niet meer te vertonen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dude, stfu. Ik kijk zeker wel mee hoe het hier gaat qua sfeer/gezelligheid en dat is zeker nog fucked up.
Shoutout naar me homie Tauch.
Prima, bye byequote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dude, stfu. Ik kijk zeker wel mee hoe het hier gaat qua sfeer/gezelligheid en dat is zeker nog fucked up.
Wtf is dit nu weer voor een sneue bedoeling? Wel Tauch begroeten? Sad, ik heb mijn excuus aangeboden get over it.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
u heeft wel gevormde borstdingen, is voor sommige intimiderendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer voor een sneue bedoeling? Wel Tauch begroeten? Sad, ik heb mijn excuus aangeboden get over it.
Huh, waar ben jij nou weer mad om? Ik heb niks tegen jou hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf is dit nu weer voor een sneue bedoeling? Wel Tauch begroeten? Sad, ik heb mijn excuus aangeboden get over it.
rightquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Why? Ik ben toch niet diegene die zeik over de gezelligheid? oh verrek, dat was jijquote:
Dat weet ik, en sorry dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar vind het jammer dat je hier niet meer post door dat gedoe met je naam. Ik heb mijn excuses aangeboden, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Huh, waar ben jij nou weer mad om? Ik heb niks tegen jou hoor.![]()
Die shoutout was gewoon voor de lol omdat hij toevallig daarvoor hallo zei.
Ja duhquote:
FS, na 2 jaar moet je wel weten dat het Pringles is.quote:
Als ie nou echt zon pimp is, speelt ie dit slim uitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden, wat wil je nog meer?
Graag, het is niet leuk maar gewoon erg vervelend. Geld ook voor Tauch en Nick uiteraard.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zal ook wat minder gaan trollen hier over voetbal, merk dat sommige mensen daar niet zo heel best mee om kunnen gaan en dat komt de gezelligheid zeker niet ten goede.
Die linker, want dat is een negerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Als je nou eens gewoon stopt met onzin te verkopenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zal ook wat minder gaan trollen hier over voetbal, merk dat sommige mensen daar niet zo heel best mee om kunnen gaan en dat komt de gezelligheid zeker niet ten goede.
Net alsof er zondag anders veel gepost word? Maar je moet dus nu voortaan vragen wat je mag posten of wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Graag, het is niet leuk maar gewoon erg vervelend. Geld ook voor Tauch en Nick uiteraard.
Nah vind ik niet boeiend genoeg, is ook gewoon niet leuk meer maar erg vervelendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:55 schreef Bozz187 het volgende:
Mag ik hier nog wel over mijn motor avonturen posten?
Rappers Jay-Z en Kanye West komen naar Nederland. De twee staan met het project Watch the Throne op 15 juni in het Gelredome in Arnhem.quote:
Las het net ja, wel bruutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rappers Jay-Z en Kanye West komen naar Nederland. De twee staan met het project Watch the Throne op 15 juni in het Gelredome in Arnhem.
I know, ik heb alleen al kaartjes voor het concert in Antwerpenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rappers Jay-Z en Kanye West komen naar Nederland. De twee staan met het project Watch the Throne op 15 juni in het Gelredome in Arnhem.
Ik ga naar Antwerpenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die onderste heb ik echt helemaal grijs gedraaid.quote:
Onderste is ook bruutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die onderste heb ik echt helemaal grijs gedraaid.
Bwoah ik ook! Volgende week de stad in! Biertjes drinken en niet naar rapperts luisterenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Duidelijk dat wij daar even een pilsner gaan drinken.
Hehe die onderste ken ik van Entourage, wanneer Ari met een paintball geweer het kantoor van Lloyd inlooptquote:
Wel Salah Edin vroegerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Luisteren jullie echt naar die Amerikaanse rap shit. Opgezwolle, Winne, Fresku, Fakkelbrigade en Steen zijn de manier om te rollen niggahs.
Duhquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een lid van de Hofstadgroep
Mich kun je mij een linkje PM'en naar het laatste seizoen van Spartacus?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
I know, ik heb alleen al kaartjes voor het concert in Antwerpen
Wel zin in
Nu je er toch bent, nieuwe Spartacus seizoen al gecheckt?
Ja dat zijn sowieso oude nummers, uit 2007 ofzo. Weet niet eens of ie al iets nieuws heeftquote:
Haha, volgens mij hebben ze ooit een foto van hem gebruikt ipv Mohammed Bquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een lid van de Hofstadgroep
Krant verwisselt rapper met Mohammed B.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha, volgens mij hebben ze ooit een foto van hem gebruikt ipv Mohammed B
Snap ik, maar dat is toch niet vroeger man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat zijn sowieso oude nummers, uit 2007 ofzo. Weet niet eens of ie al iets nieuws heeft
[..]
Kraantje Pappie van een paar jaar terug wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef Bozz187 het volgende:
Geen kraantje pappie noemen -1 voor deze topic
mohammed b had laatst bijna veel geld verdiend, hij faalde alleen om jessy R dood te slaan. Dus iemand baalt nu heeel ergquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat zijn sowieso oude nummers, uit 2007 ofzo. Weet niet eens of ie al iets nieuws heeft
[..]
Dat nummer is zo intens kutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef Bozz187 het volgende:
Geen kraantje pappie noemen -1 voor deze topic
Nja vroeger, meer dat ik het nu niet meer checkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is toch niet vroeger man.Ik luisterde altijd veel naar Jiggy Djé enz.
en huidig ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kraantje Pappie van een paar jaar terug wel.
Trey is gewoon pure eyecandyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja vroeger, meer dat ik het nu niet meer check
Die was ook zo
Heb jij zijn eerdere nummers wel eens gehoord dan? Zo veel beter.quote:
Ja deze 2 helemaalquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is toch niet vroeger man.Ik luisterde altijd veel naar Jiggy Djé enz.
Well duh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, nieuwe Spartacus seizoen al gecheckt?
quote:
Waarom verkopen ze Pringles Salt & Vinegar niet meerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:56 schreef tliciouz het volgende:
Pringles blijf je? Pleaseeee.
[ afbeelding ]
Doe ik als ik thuis ben, half uurtjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mich kun je mij een linkje PM'en naar het laatste seizoen van Spartacus?
Ik heb eerst seizoen 1 en 2 weer gekeken, vanavond laatste aflevering van seizoen 2 kijken en dan: Vengeancequote:
Je had ooit grijze Pringles met pizzasmaak, die shit was de bomquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze Pringles Salt & Vinegar niet meer
Deze shit is de bom in combinatie met bier:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je had ooit grijze Pringles met pizzasmaak, die shit was de bom
Dan moet je is een joint rokenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Deze shit is de bom in combinatie met bier:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Bitch pleasequote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Daar heb ik inderdaad niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh deze is zoooo lekker.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dan wil ik eerlijk gezegd alleen maar zo snel mogelijk slapenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan moet je is een joint rokenDan is alles wat voer is de bom!
That shit cray.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb eerst seizoen 1 en 2 weer gekeken, vanavond laatste aflevering van seizoen 2 kijken en dan: Vengeance
Is hij vet?
deze ja :quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Thanks bromeoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gedownload via nieuwsgroepen, maar ik ga even voor je zoeken brosef
Die zijn ook goed te pruimen jaquote:
Ook zonder bierquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bitch please
[ afbeelding ]
Ouwequote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ouwe![]()
Ik vandaag kneuren met die Vespa, word ik bij het stoplicht uitgescholden en uitgelachen door een stel tokkies![]()
Ik heb ze nog wel vriendelijk een fijne dag gewenst en succes gewenst met werken bij de plantsoenendienst, maar dat werd ook niet op prijs gesteldquote:
Wat gebeurde er danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel vriendelijk een fijne dag gewenst en succes gewenst met werken bij de plantsoenendienst, maar dat werd ook niet op prijs gesteld
Niks, want het stoplicht ging op groen en deze jongen laveerde prachtig mooi zijn brommer via het fietspad verder rechtdoor, terwijl de gewone weg linksaf ging en zij mij dus niet konden volgenquote:
Maar waarom gingen ze scheldenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks, want het stoplicht ging op groen en deze jongen laveerde prachtig mooi zijn brommer via het fietspad verder rechtdoor, terwijl de gewone weg linksaf ging en zij mij dus niet konden volgen
Hoho, we praten niet over zo'n Vespa he!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of niet, Pietertje op een vespa. Zo fly
Gekocht voor 25 euro en een kratje bier, is een oude pizzabrommer geweest. Zelf gereviseerd voor 100 euro, loopt 1 op 40 en kost 3,80 verzekering per maand. Goedkoper ga ik geen motorisch vervoer vindenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Haha, zag 'm laatst nog bij P staan, wat een ding
Kunnen ze beter mijn tv jatten, die staat dichterbijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kunnen ze beter mijn tv jatten, die staat dichterbij
En brengt waarschijnlijk meer plezier op dan die afgetrapte brommerquote:
Lange lokken, watquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd om eens naar de kapper te gaan, weg met de lange lokken
coup libanon?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd om eens naar de kapper te gaan, weg met de lange lokken
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:18 schreef PierreTT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo rollen ze daar in Boxtel vriend
quote:
Ik had lang haarquote:
Mietje!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had lang haar, misschien had ik het woord lokken niet moeten gebruiken
.
Maar gvd nu is het echt koud op de fiets
Ik heb alleen mijn onderkant weggeschoren en dan een staart in. Raveteefquote:
Lang haar? Pics?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had lang haar, misschien had ik het woord lokken niet moeten gebruiken
.
Maar gvd nu is het echt koud op de fiets
Oldskool!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn onderkant weggeschoren en dan een staart in. Raveteef
wow wow wow take it easy, niet zo'n lang haar als fsmxi want dat moet ik nietquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wow wow wow take it easy, niet zo'n lang haar als fsmxi want dat moet ik niet
Dan nog, pics.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wow wow wow take it easy, niet zo'n lang haar als fsmxi want dat moet ik niet
Hier dan :quote:
Ja dat wou ik eigenlijk welquote:
Nick wat doe je, zondequote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier dan :
[ afbeelding ]
naar :
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat wou ik eigenlijk wel![]()
Op die onderste foto heeft hij zijn hoofd gedraaid dus zie je zijn onderkin minder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Haha true, maar met dat lange kon ik niet zo veelquote:
Juist meer nuquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op die onderste foto heeft hij zijn hoofd gedraaid dus zie je zijn onderkin minder.JajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar goed dat komt ook wel weer door de baard
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Haha maar die waren wel goed lekker, en baard moet er nog ff afquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:47 schreef tliciouz het volgende:
Moet je ook niet al die cupcakes eten die Gwen voor je maakt.
Ik kom er mee wegquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe dat haar van Vinny ziet er echt niet uit nu.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:56 schreef tliciouz het volgende:
Zo weer sporten.
Inb4 gifje van dikke negerin.
Ik had dat gelukkig nog niet gezien, en ben eigenlijk ook niet van plan om die foto nog beter te gaan inspecterenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Die haren bij haar kut op de eerste foto
Dat bush.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Dit taalgebruikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net 11 uur achter elkaar Mass Effect 3 gedaan. Deze is niet zo saai en lineair als de eerste twee. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef KoningStoma het volgende:
Die vezels bij haar vagoo op die eerste fotografische afbeelding
Het verhaal van deel 2 sloeg ook nergens op. Vooral dat einde. Tot nu toe is het weer als deel 1, maar dan veel beter en de kwaliteit is ook overal gelijk. Het ziet er echt goed uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus?
Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik ME1 nooit eerder heb gespeeldMaar ik ben er wel behoorlijk van onder de indruk, het verhaal is echt zo fucking goed. Als ik deel 1 dan vergelijk met 2, stelt 2 eigenlijk niet zoveel voor
Maar we zullen donderdag/vrijdag zien wat deel 3 brengt, ik heb hoge verwachtingen
hehe nicequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net 11 uur achter elkaar Mass Effect 3 gedaan. Deze is niet zo saai en lineair als de eerste twee. [ afbeelding ]
Heb 2 dan nog niet uit, maar meerdere reviews zeggen dat 1 beter wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus?
Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik ME1 nooit eerder heb gespeeldMaar ik ben er wel behoorlijk van onder de indruk, het verhaal is echt zo fucking goed. Als ik deel 1 dan vergelijk met 2, stelt 2 eigenlijk niet zoveel voor
Maar we zullen donderdag/vrijdag zien wat deel 3 brengt, ik heb hoge verwachtingen
Natuurlijkquote:
rld-me3dlc gebruiken dan, al zal je die ook wel binnen hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel hem op mijn laptop. Alles op hoog, alles aan en het speelt gewoon nog soepel op mijn 5 jaar oude laptop.
Dat zegt meer over het spel dan over mijn laptop.
Haha dan mag je hopen dat alles goed werktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef Michhas het volgende:
Sowieso begin ik in ME3 wel met een nieuw character. En dan over een jaartje ofzo alle drie de delen eens achter elkaar uitspelen met dezelfde characterChar uit 1 importeren naar 2, en dan importeren naar 3
Is ook nog eens een normale clubquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:30 schreef SoldMayor het volgende:
Dat stadion, het publiek, Arsenal.![]()
Ik ga in London wonen.
Compatible with all Xbox 360, both Fat and Slim (except Xenon)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw stoma, je kan die xbox juist wel voorzien van RGH, alleen zijn er een paar bij, die dan geen output meer geven via hdmi
Codenamed RGH 2.0, new features introduced:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Compatible with all Xbox 360, both Fat and Slim (except Xenon)
Xenon is het eerste mobo, zonder hdmi.
Als je die ook om gaat bouwen dan kom ik je nu nog tegen je kop aan slaan okquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twijfel ik mijn jasper xbox elite moet RGH'en, aangezien ik al een jtag heb
oke okequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je die ook om gaat bouwen dan kom ik je nu nog tegen je kop aan slaan ok
Ik snap werkelijk geen kut van wat je zojuist allemaal hebt gezegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twijfel ik mijn jasper xbox elite moet RGH'en, aangezien ik al een jtag heb
FIFA?quote:
3-0quote:
En Black Ops 2 missen? Don't think so.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Xbox maar weg doen denk ik, gamen is het niet meer
http://portforward.com/quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:06 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik eindelijk een xbox, kan ik niemand joinen in een party enzo. Krijg hem niet van strict af.
Wel tof hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:02 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet dat hier weinig hockeyers zitten, maar toch ff mijn nieuwe stickje posten, vers uit Pakistan
Ja, maatje van me (zit ook bij mij in het team) komt uit pakistan, of nouja zn ouders... en die hebben een bedrijfje opgezet in dit spul !quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel tof hoor!! Maar dacht dat het een maat van je was die hem had gemaakt?
Ja dacht al dat het zoiets wasquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ja, maatje van me (zit ook bij mij in het team) komt uit pakistan, of nouja zn ouders... en die hebben een bedrijfje opgezet in dit spul !
Hij was voor een bruiloft daar + vakantie, dus heeft hem meegenomen
Oh, ook maar ff op 9gag gezet voor de lol, btje gratis publiciteit voor zijn merk![]()
http://9gag.com/gag/3186036
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:06 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik eindelijk een xbox, kan ik niemand joinen in een party enzo. Krijg hem niet van strict af.
http://support.xbox.com/e(...)ports-used-xbox-livequote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://portforward.com/
daar ff kijken?
Ja,maar zeer beschaafd. Weinig gedronken,sowieso van de sterke drank afgebleven. En mijn god,wat is uitgaan met niets tot weinig drank absurd saai,ik vraag me echt af hoe mensen dat doen en wat ze er leuk aan aan vindenquote:
Sorry maar veel drank nodig hebben om plezier te maken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 06:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja,maar zeer beschaafd. Weinig gedronken,sowieso van de sterke drank afgebleven. En mijn god,wat is uitgaan met niets tot weinig drank absurd saai,ik vraag me echt af hoe mensen dat doen en wat ze er leuk aan aan vinden
Terechte sorryquote:Op woensdag 7 maart 2012 07:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry maar veel drank nodig hebben om plezier te maken.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik kan niet eens me bed uitkomen zonder drank. Laat staan plezier makenquote:Op woensdag 7 maart 2012 07:35 schreef tliciouz het volgende:
Dus om even duidelijk te zijn, jullie kunnen geen plezier maken tijdens het uitgaan met je vrienden als je maar een paar biertjes op hebt?
Dit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik kan niet eens me bed uitkomen zonder drank. Laat staan plezier maken
Counter-Strike 31 maart al? EPIC!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Counter-Strike: Global Offensive Mar 31, 2012
Trials Evolution Mar 31, 2012
![]()
Al wil ik morgen toch wel ff de trial van I Am Alive proberen
Ik hoorde gister juist dat deel 2 weer beter was, die moet ik nog snel spelen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus?
ik vond alleen 2 een iets fijnere gameplay hebben, maar 1 had wel een beter verhaal.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoorde gister juist dat deel 2 weer beter was, die moet ik nog snel spelen.
En de lokale gameboer zegt dat ze deeltje 3 vandaag hebben...
Zou me niks verbazen als het 2 dagen eerder in de winkel ligtquote:Op woensdag 7 maart 2012 10:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoorde gister juist dat deel 2 weer beter was, die moet ik nog snel spelen.
En de lokale gameboer zegt dat ze deeltje 3 vandaag hebben...
ligt aan ziggo, of miss zelfs aan facebook. Want die had ook een dns probleem vannochtendquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:16 schreef Pixell het volgende:
Blijkbaar kan ik geen verbinding maken met mijn dns server, heeft dat met ziggo te maken of zit hier iets fout?
Nooit geen last van gehad :/
Nja wat dan wel kut is, dat je dan niks meer van de avond af weet, nja dat kan ook positief zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:08 schreef Pixell het volgende:
Een vd redenen waarom ik nog nauwelijks uit ga, omdat alles en iedereen compleet dronken is en als nuchter persoon is er dan toch weinig aan.
IGN, maar ik denk dat er geen kut van kloptquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Counter-Strike 31 maart al? EPIC!
-edit- Waar haal jij die info vandaan Nick? Kan het nergens vinden
Nee alles ligt eruit bij mij...kut ziggo weer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ligt aan ziggo, of miss zelfs aan facebook. Want die had ook een dns probleem vannochtend
Ik heb het niet over "veel" en daarbij is het ook niet nodig,getuige het feit dat ik de hele dag lachend rondloop zonder drank,maar broodnuchter tussen bezopen mensen lopen is gewoon zwaar irritant. Dan kan je net zo goed niet gaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik kan niet eens me bed uitkomen zonder drank. Laat staan plezier maken
Dit bedoelde ik,vooral omdat iedereen als een mongool in je oor loopt te schreeuwen,je ondergooit met bier en in je gezicht spuugt als ze pratenquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:08 schreef Pixell het volgende:
Een vd redenen waarom ik nog nauwelijks uit ga, omdat alles en iedereen compleet dronken is en als nuchter persoon is er dan toch weinig aan.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef Pixell het volgende:
Ze hebben ook altijd de domste humor, dat totaal niet grappig is zonder drank op
Oh en ziggo heeft besloten t/m 9mrt werkzaamheden te hebben in de buurt
Ja had ik hier ook van de week, 13.00 tot 18.00 , maar ik heb er niks van gemerktquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef Pixell het volgende:
Ze hebben ook altijd de domste humor, dat totaal niet grappig is zonder drank op
Oh en ziggo heeft besloten t/m 9mrt werkzaamheden te hebben in de buurt
ehehh hou je kaak manquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
hoe is het mte je
gr bert
[ afbeelding ]
hoi yosef volgens mij heb je hulp nodigquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ehehh hou je kaak man
gr youssef
[ afbeelding ]
Zeker als ze een 5-liter pul ophebben na een vreemde wedstrijd, toch Stefquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou je op café gaan en weinig drinken weet je hoe vervelend mensen dan zijn
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
hoi yosef volgens mij heb je hulp nodig
je mag ons altjid bellen voor advies en dat soort dingen, ik en mijn team staan altijd voor jeklaar
[ afbeelding ]
spirutiele groet
medium mirjam
Donderdag ga ik het record onder het kwartier zettenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker als ze een 5-liter pul ophebben na een vreemde wedstrijd, toch Stef
Op de officiële website van Valve staat niets, dus zal wel een richtdatum zijn ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja wat dan wel kut is, dat je dan niks meer van de avond af weet, nja dat kan ook positief zijn
[..]
IGN, maar ik denk dat er geen kut van klopt. Al zeggen veel sites early 2012
Datum van Valve was altijd summer 2012quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de officiële website van Valve staat niets, dus zal wel een richtdatum zijn ofzo
Veel plezier met je watervergiftiging.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Donderdag ga ik het record onder het kwartier zetten
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Datum van Valve was altijd summer 2012
Nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Veel plezier met je watervergiftiging.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Beter dat dan dood gemaakt worden door een blije mus
Komt er nog 1 : This fall will also bring the expansion pack Battlefield 3: Armored Killquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef dreamzk het volgende:
Nieuwe DLC van BF3
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters
Helaas pas in juni
vertaling sucks maar goed, copy / paste gedaan en verder niet naar gekekenquote:Own servers for console gamers
In addition to new DLC packs announced EA DICE also said that it will give console gamers the chance to own (Ranked) server to rent. This is possible on the PC since Battlefield 2, players had to play always been hosted on servers from EA and DICE or waive the option ranking official in private matches. This allows game modes, map rotation, and probably also rules (possibly limit sniper rules against spawn camping, etc.) set - the latter is only a guess on our part, it was announced only that you can make settings such as on a PC. For console gamers would be a real novelty, just the map rotation is on Xbox 360 and PS3 sometimes very own.
Dedicated servers zijn er nu ook al, maar die worden beheerd door de uitgever en Dice.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:17 schreef Pixell het volgende:
Oftewel dedicated servers, echt een must voor elke fps!
Metro, Tehran highway en Seine crossing. En Grand bazaar natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef SoldMayor het volgende:
Welke zijn de campmaps dan?
Ik heb eigenlijk alleen een hekel aan damavand peak en karkand.
Het had al veel eerder in games moeten zitten. Natuurlijk heb je wel kans dat mensen het voor boosten gebruiken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dedicated servers zijn er nu ook al, maar die worden beheerd door de uitgever en Dice.
[..]
Metro, Tehran highway en Seine crossing. En Grand bazaar natuurlijk.
Ik denk dat ze met dat rent-a-server gebeuren, multiplayer games op de consoles gaan revolutioneren.
Ik denk dat veel mensen dat gaan doen en dat ze er veel geld mee kunnen verdienen. Als andere uitgevers dat in gaan zien, dan gaan meer games het ook doen. Dan zijn we eindelijk af van dat idiote matchmaking en die idioot slecht werkende multiplayer games.![]()
Ik trap er niet meer in, afgelopen met die kletsquote:
Maps en een password hopelijk. Of in ieder geval een paar private slots.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het had al veel eerder in games moeten zitten. Natuurlijk heb je wel kans dat mensen het voor boosten gebruiken.
Al zal er op de consoles er alleen een optie zijn voor de maps, het is iig al iets
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef SoldMayor het volgende:
Boeiend allemaal.. HALO 4 komt er aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |