rightquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dude, stfu. Ik kijk zeker wel mee hoe het hier gaat qua sfeer/gezelligheid en dat is zeker nog fucked up.
Shoutout naar me homie Tauch.
Why? Ik ben toch niet diegene die zeik over de gezelligheid? oh verrek, dat was jijquote:
Dat weet ik, en sorry dan heb ik dat verkeerd begrepen. Maar vind het jammer dat je hier niet meer post door dat gedoe met je naam. Ik heb mijn excuses aangeboden, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Huh, waar ben jij nou weer mad om? Ik heb niks tegen jou hoor.![]()
Die shoutout was gewoon voor de lol omdat hij toevallig daarvoor hallo zei.
Ja duhquote:
FS, na 2 jaar moet je wel weten dat het Pringles is.quote:
Als ie nou echt zon pimp is, speelt ie dit slim uitquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden, wat wil je nog meer?
Graag, het is niet leuk maar gewoon erg vervelend. Geld ook voor Tauch en Nick uiteraard.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zal ook wat minder gaan trollen hier over voetbal, merk dat sommige mensen daar niet zo heel best mee om kunnen gaan en dat komt de gezelligheid zeker niet ten goede.
Die linker, want dat is een negerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Als je nou eens gewoon stopt met onzin te verkopenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zal ook wat minder gaan trollen hier over voetbal, merk dat sommige mensen daar niet zo heel best mee om kunnen gaan en dat komt de gezelligheid zeker niet ten goede.
Net alsof er zondag anders veel gepost word? Maar je moet dus nu voortaan vragen wat je mag posten of wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Graag, het is niet leuk maar gewoon erg vervelend. Geld ook voor Tauch en Nick uiteraard.
Nah vind ik niet boeiend genoeg, is ook gewoon niet leuk meer maar erg vervelendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:55 schreef Bozz187 het volgende:
Mag ik hier nog wel over mijn motor avonturen posten?
Rappers Jay-Z en Kanye West komen naar Nederland. De twee staan met het project Watch the Throne op 15 juni in het Gelredome in Arnhem.quote:
Las het net ja, wel bruutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rappers Jay-Z en Kanye West komen naar Nederland. De twee staan met het project Watch the Throne op 15 juni in het Gelredome in Arnhem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |