Nee alles ligt eruit bij mij...kut ziggo weer.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ligt aan ziggo, of miss zelfs aan facebook. Want die had ook een dns probleem vannochtend
Ik heb het niet over "veel" en daarbij is het ook niet nodig,getuige het feit dat ik de hele dag lachend rondloop zonder drank,maar broodnuchter tussen bezopen mensen lopen is gewoon zwaar irritant. Dan kan je net zo goed niet gaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry maar veel drank nodig hebben om plezier te maken.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik kan niet eens me bed uitkomen zonder drank. Laat staan plezier maken
Dit bedoelde ik,vooral omdat iedereen als een mongool in je oor loopt te schreeuwen,je ondergooit met bier en in je gezicht spuugt als ze pratenquote:Op woensdag 7 maart 2012 08:08 schreef Pixell het volgende:
Een vd redenen waarom ik nog nauwelijks uit ga, omdat alles en iedereen compleet dronken is en als nuchter persoon is er dan toch weinig aan.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef Pixell het volgende:
Ze hebben ook altijd de domste humor, dat totaal niet grappig is zonder drank op
Oh en ziggo heeft besloten t/m 9mrt werkzaamheden te hebben in de buurt
Ja had ik hier ook van de week, 13.00 tot 18.00 , maar ik heb er niks van gemerktquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:51 schreef Pixell het volgende:
Ze hebben ook altijd de domste humor, dat totaal niet grappig is zonder drank op
Oh en ziggo heeft besloten t/m 9mrt werkzaamheden te hebben in de buurt
ehehh hou je kaak manquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
hoe is het mte je
gr bert
[ afbeelding ]
hoi yosef volgens mij heb je hulp nodigquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ehehh hou je kaak man
gr youssef
[ afbeelding ]
Zeker als ze een 5-liter pul ophebben na een vreemde wedstrijd, toch Stefquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou je op café gaan en weinig drinken weet je hoe vervelend mensen dan zijn
quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
hoi yosef volgens mij heb je hulp nodig
je mag ons altjid bellen voor advies en dat soort dingen, ik en mijn team staan altijd voor jeklaar
[ afbeelding ]
spirutiele groet
medium mirjam
Donderdag ga ik het record onder het kwartier zettenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zeker als ze een 5-liter pul ophebben na een vreemde wedstrijd, toch Stef
Op de officiële website van Valve staat niets, dus zal wel een richtdatum zijn ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2012 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja wat dan wel kut is, dat je dan niks meer van de avond af weet, nja dat kan ook positief zijn
[..]
IGN, maar ik denk dat er geen kut van klopt. Al zeggen veel sites early 2012
Datum van Valve was altijd summer 2012quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de officiële website van Valve staat niets, dus zal wel een richtdatum zijn ofzo
Veel plezier met je watervergiftiging.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Donderdag ga ik het record onder het kwartier zetten
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Datum van Valve was altijd summer 2012
Nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 7 maart 2012 14:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Veel plezier met je watervergiftiging.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 14:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Beter dat dan dood gemaakt worden door een blije mus
Komt er nog 1 : This fall will also bring the expansion pack Battlefield 3: Armored Killquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef dreamzk het volgende:
Nieuwe DLC van BF3
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters
Helaas pas in juni
vertaling sucks maar goed, copy / paste gedaan en verder niet naar gekekenquote:Own servers for console gamers
In addition to new DLC packs announced EA DICE also said that it will give console gamers the chance to own (Ranked) server to rent. This is possible on the PC since Battlefield 2, players had to play always been hosted on servers from EA and DICE or waive the option ranking official in private matches. This allows game modes, map rotation, and probably also rules (possibly limit sniper rules against spawn camping, etc.) set - the latter is only a guess on our part, it was announced only that you can make settings such as on a PC. For console gamers would be a real novelty, just the map rotation is on Xbox 360 and PS3 sometimes very own.
Dedicated servers zijn er nu ook al, maar die worden beheerd door de uitgever en Dice.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:17 schreef Pixell het volgende:
Oftewel dedicated servers, echt een must voor elke fps!
Metro, Tehran highway en Seine crossing. En Grand bazaar natuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:18 schreef SoldMayor het volgende:
Welke zijn de campmaps dan?
Ik heb eigenlijk alleen een hekel aan damavand peak en karkand.
Het had al veel eerder in games moeten zitten. Natuurlijk heb je wel kans dat mensen het voor boosten gebruiken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dedicated servers zijn er nu ook al, maar die worden beheerd door de uitgever en Dice.
[..]
Metro, Tehran highway en Seine crossing. En Grand bazaar natuurlijk.
Ik denk dat ze met dat rent-a-server gebeuren, multiplayer games op de consoles gaan revolutioneren.
Ik denk dat veel mensen dat gaan doen en dat ze er veel geld mee kunnen verdienen. Als andere uitgevers dat in gaan zien, dan gaan meer games het ook doen. Dan zijn we eindelijk af van dat idiote matchmaking en die idioot slecht werkende multiplayer games.![]()
Ik trap er niet meer in, afgelopen met die kletsquote:
Maps en een password hopelijk. Of in ieder geval een paar private slots.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het had al veel eerder in games moeten zitten. Natuurlijk heb je wel kans dat mensen het voor boosten gebruiken.
Al zal er op de consoles er alleen een optie zijn voor de maps, het is iig al iets
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:42 schreef SoldMayor het volgende:
Boeiend allemaal.. HALO 4 komt er aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |