Ook zonder bierquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bitch please
Deze shit is de bom in combinatie met bier:
[ afbeelding ]
Ouwequote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ouwe![]()
Ik vandaag kneuren met die Vespa, word ik bij het stoplicht uitgescholden en uitgelachen door een stel tokkies![]()
Ik heb ze nog wel vriendelijk een fijne dag gewenst en succes gewenst met werken bij de plantsoenendienst, maar dat werd ook niet op prijs gesteldquote:
Wat gebeurde er danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel vriendelijk een fijne dag gewenst en succes gewenst met werken bij de plantsoenendienst, maar dat werd ook niet op prijs gesteld
Niks, want het stoplicht ging op groen en deze jongen laveerde prachtig mooi zijn brommer via het fietspad verder rechtdoor, terwijl de gewone weg linksaf ging en zij mij dus niet konden volgenquote:
Maar waarom gingen ze scheldenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks, want het stoplicht ging op groen en deze jongen laveerde prachtig mooi zijn brommer via het fietspad verder rechtdoor, terwijl de gewone weg linksaf ging en zij mij dus niet konden volgen
Hoho, we praten niet over zo'n Vespa he!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Of niet, Pietertje op een vespa. Zo fly
Gekocht voor 25 euro en een kratje bier, is een oude pizzabrommer geweest. Zelf gereviseerd voor 100 euro, loopt 1 op 40 en kost 3,80 verzekering per maand. Goedkoper ga ik geen motorisch vervoer vindenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Haha, zag 'm laatst nog bij P staan, wat een ding
Kunnen ze beter mijn tv jatten, die staat dichterbijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Schroevendraaier, koevoet, flipper en een baksteen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kunnen ze beter mijn tv jatten, die staat dichterbij
En brengt waarschijnlijk meer plezier op dan die afgetrapte brommerquote:
Lange lokken, watquote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd om eens naar de kapper te gaan, weg met de lange lokken
coup libanon?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd om eens naar de kapper te gaan, weg met de lange lokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |