Is ook nog eens een normale clubquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:30 schreef SoldMayor het volgende:
Dat stadion, het publiek, Arsenal.![]()
Ik ga in London wonen.
Compatible with all Xbox 360, both Fat and Slim (except Xenon)quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw stoma, je kan die xbox juist wel voorzien van RGH, alleen zijn er een paar bij, die dan geen output meer geven via hdmi
Codenamed RGH 2.0, new features introduced:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Compatible with all Xbox 360, both Fat and Slim (except Xenon)
Xenon is het eerste mobo, zonder hdmi.
Als je die ook om gaat bouwen dan kom ik je nu nog tegen je kop aan slaan okquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twijfel ik mijn jasper xbox elite moet RGH'en, aangezien ik al een jtag heb
oke okequote:Op dinsdag 6 maart 2012 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je die ook om gaat bouwen dan kom ik je nu nog tegen je kop aan slaan ok
Ik snap werkelijk geen kut van wat je zojuist allemaal hebt gezegd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twijfel ik mijn jasper xbox elite moet RGH'en, aangezien ik al een jtag heb
FIFA?quote:
3-0quote:
En Black Ops 2 missen? Don't think so.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Xbox maar weg doen denk ik, gamen is het niet meer
http://portforward.com/quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:06 schreef tliciouz het volgende:
Nu heb ik eindelijk een xbox, kan ik niemand joinen in een party enzo. Krijg hem niet van strict af.
Wel tof hoorquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:02 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet dat hier weinig hockeyers zitten, maar toch ff mijn nieuwe stickje posten, vers uit Pakistan
Ja, maatje van me (zit ook bij mij in het team) komt uit pakistan, of nouja zn ouders... en die hebben een bedrijfje opgezet in dit spul !quote:Op woensdag 7 maart 2012 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel tof hoor!! Maar dacht dat het een maat van je was die hem had gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |