Heb jij zijn eerdere nummers wel eens gehoord dan? Zo veel beter.quote:
Ja deze 2 helemaalquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is toch niet vroeger man.Ik luisterde altijd veel naar Jiggy Djé enz.
Well duh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, nieuwe Spartacus seizoen al gecheckt?
quote:
Waarom verkopen ze Pringles Salt & Vinegar niet meerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:56 schreef tliciouz het volgende:
Pringles blijf je? Pleaseeee.
[ afbeelding ]
Doe ik als ik thuis ben, half uurtjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mich kun je mij een linkje PM'en naar het laatste seizoen van Spartacus?
Ik heb eerst seizoen 1 en 2 weer gekeken, vanavond laatste aflevering van seizoen 2 kijken en dan: Vengeancequote:
Je had ooit grijze Pringles met pizzasmaak, die shit was de bomquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze Pringles Salt & Vinegar niet meer
Deze shit is de bom in combinatie met bier:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je had ooit grijze Pringles met pizzasmaak, die shit was de bom
Dan moet je is een joint rokenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Deze shit is de bom in combinatie met bier:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Bitch pleasequote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Daar heb ik inderdaad niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh deze is zoooo lekker.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dan wil ik eerlijk gezegd alleen maar zo snel mogelijk slapenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan moet je is een joint rokenDan is alles wat voer is de bom!
That shit cray.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb eerst seizoen 1 en 2 weer gekeken, vanavond laatste aflevering van seizoen 2 kijken en dan: Vengeance
Is hij vet?
deze ja :quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:16 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Thanks bromeoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf gedownload via nieuwsgroepen, maar ik ga even voor je zoeken brosef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |