Duhquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een lid van de Hofstadgroep
Mich kun je mij een linkje PM'en naar het laatste seizoen van Spartacus?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
I know, ik heb alleen al kaartjes voor het concert in Antwerpen
Wel zin in
Nu je er toch bent, nieuwe Spartacus seizoen al gecheckt?
Ja dat zijn sowieso oude nummers, uit 2007 ofzo. Weet niet eens of ie al iets nieuws heeftquote:
Haha, volgens mij hebben ze ooit een foto van hem gebruikt ipv Mohammed Bquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een lid van de Hofstadgroep
Krant verwisselt rapper met Mohammed B.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha, volgens mij hebben ze ooit een foto van hem gebruikt ipv Mohammed B
Snap ik, maar dat is toch niet vroeger man.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat zijn sowieso oude nummers, uit 2007 ofzo. Weet niet eens of ie al iets nieuws heeft
[..]
Kraantje Pappie van een paar jaar terug wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef Bozz187 het volgende:
Geen kraantje pappie noemen -1 voor deze topic
mohammed b had laatst bijna veel geld verdiend, hij faalde alleen om jessy R dood te slaan. Dus iemand baalt nu heeel ergquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat zijn sowieso oude nummers, uit 2007 ofzo. Weet niet eens of ie al iets nieuws heeft
[..]
Dat nummer is zo intens kutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef Bozz187 het volgende:
Geen kraantje pappie noemen -1 voor deze topic
Nja vroeger, meer dat ik het nu niet meer checkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is toch niet vroeger man.Ik luisterde altijd veel naar Jiggy Djé enz.
en huidig ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kraantje Pappie van een paar jaar terug wel.
Trey is gewoon pure eyecandyquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja vroeger, meer dat ik het nu niet meer check
Die was ook zo
Heb jij zijn eerdere nummers wel eens gehoord dan? Zo veel beter.quote:
Ja deze 2 helemaalquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Snap ik, maar dat is toch niet vroeger man.Ik luisterde altijd veel naar Jiggy Djé enz.
Well duh.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, nieuwe Spartacus seizoen al gecheckt?
quote:
Waarom verkopen ze Pringles Salt & Vinegar niet meerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:56 schreef tliciouz het volgende:
Pringles blijf je? Pleaseeee.
[ afbeelding ]
Doe ik als ik thuis ben, half uurtjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mich kun je mij een linkje PM'en naar het laatste seizoen van Spartacus?
Ik heb eerst seizoen 1 en 2 weer gekeken, vanavond laatste aflevering van seizoen 2 kijken en dan: Vengeancequote:
Je had ooit grijze Pringles met pizzasmaak, die shit was de bomquote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom verkopen ze Pringles Salt & Vinegar niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |