Als je nou eens gewoon stopt met onzin te verkopenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik zal ook wat minder gaan trollen hier over voetbal, merk dat sommige mensen daar niet zo heel best mee om kunnen gaan en dat komt de gezelligheid zeker niet ten goede.
Net alsof er zondag anders veel gepost word? Maar je moet dus nu voortaan vragen wat je mag posten of wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Graag, het is niet leuk maar gewoon erg vervelend. Geld ook voor Tauch en Nick uiteraard.
Nah vind ik niet boeiend genoeg, is ook gewoon niet leuk meer maar erg vervelendquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:55 schreef Bozz187 het volgende:
Mag ik hier nog wel over mijn motor avonturen posten?
Rappers Jay-Z en Kanye West komen naar Nederland. De twee staan met het project Watch the Throne op 15 juni in het Gelredome in Arnhem.quote:
Las het net ja, wel bruutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rappers Jay-Z en Kanye West komen naar Nederland. De twee staan met het project Watch the Throne op 15 juni in het Gelredome in Arnhem.
I know, ik heb alleen al kaartjes voor het concert in Antwerpenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Rappers Jay-Z en Kanye West komen naar Nederland. De twee staan met het project Watch the Throne op 15 juni in het Gelredome in Arnhem.
Ik ga naar Antwerpenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die onderste heb ik echt helemaal grijs gedraaid.quote:
Onderste is ook bruutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die onderste heb ik echt helemaal grijs gedraaid.
Bwoah ik ook! Volgende week de stad in! Biertjes drinken en niet naar rapperts luisterenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Duidelijk dat wij daar even een pilsner gaan drinken.
Hehe die onderste ken ik van Entourage, wanneer Ari met een paintball geweer het kantoor van Lloyd inlooptquote:
Wel Salah Edin vroegerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Luisteren jullie echt naar die Amerikaanse rap shit. Opgezwolle, Winne, Fresku, Fakkelbrigade en Steen zijn de manier om te rollen niggahs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |