Ik had dat gelukkig nog niet gezien, en ben eigenlijk ook niet van plan om die foto nog beter te gaan inspecterenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Die haren bij haar kut op de eerste foto
Dat bush.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Dit taalgebruikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:59 schreef tliciouz het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net 11 uur achter elkaar Mass Effect 3 gedaan. Deze is niet zo saai en lineair als de eerste twee. [ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:55 schreef KoningStoma het volgende:
Die vezels bij haar vagoo op die eerste fotografische afbeelding
Het verhaal van deel 2 sloeg ook nergens op. Vooral dat einde. Tot nu toe is het weer als deel 1, maar dan veel beter en de kwaliteit is ook overal gelijk. Het ziet er echt goed uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus?
Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik ME1 nooit eerder heb gespeeldMaar ik ben er wel behoorlijk van onder de indruk, het verhaal is echt zo fucking goed. Als ik deel 1 dan vergelijk met 2, stelt 2 eigenlijk niet zoveel voor
Maar we zullen donderdag/vrijdag zien wat deel 3 brengt, ik heb hoge verwachtingen
hehe nicequote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net 11 uur achter elkaar Mass Effect 3 gedaan. Deze is niet zo saai en lineair als de eerste twee. [ afbeelding ]
Heb 2 dan nog niet uit, maar meerdere reviews zeggen dat 1 beter wasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus?
Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik ME1 nooit eerder heb gespeeldMaar ik ben er wel behoorlijk van onder de indruk, het verhaal is echt zo fucking goed. Als ik deel 1 dan vergelijk met 2, stelt 2 eigenlijk niet zoveel voor
Maar we zullen donderdag/vrijdag zien wat deel 3 brengt, ik heb hoge verwachtingen
Natuurlijkquote:
rld-me3dlc gebruiken dan, al zal je die ook wel binnen hebbenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel hem op mijn laptop. Alles op hoog, alles aan en het speelt gewoon nog soepel op mijn 5 jaar oude laptop.
Dat zegt meer over het spel dan over mijn laptop.
Haha dan mag je hopen dat alles goed werktquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:21 schreef Michhas het volgende:
Sowieso begin ik in ME3 wel met een nieuw character. En dan over een jaartje ofzo alle drie de delen eens achter elkaar uitspelen met dezelfde characterChar uit 1 importeren naar 2, en dan importeren naar 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |