Jij mag nooit meer meerijdenquote:
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar maar het was zo gezellig en leuk..
quote:
Die is niet van ESFquote:
Jaaa en dan bij Kisses for me zo raar doen met je voetjes zoals zij ook dedenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik heb maar 11 van de meegaanders nog niet gemeetValt mee
En abba moet eropEn kisses for me
Jaquote:
Ik draag nooit rokken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:28 schreef Knarf het volgende:
Bucks Fizz, mogen we dat bij de dames ook doen?
Foeiquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:05 schreef Amsel het volgende:
Sorry guys, net toch een stedentripje geboekt op deze datum, dus ik moet toch afhaken(Al is dat stedentripje wel weer leuk natuurlijk
)
De sitting bull cocktail, de vlaggetjes in de kaas, en eh, nog watquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
Straks om drie uur zijn Maes en ik bij Henk!
En ik weet nu al niet meer wat ik ook alweer moest vragen
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Vragen aan Henk woensdag
- wat kunnen we eten die donderdag voor degenen die dat willen
- hebbie ook vlaggetjes in je kaas
- krijgt Muis ook een cowboy in haar Indianencocktail
Ja!quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:52 schreef Greys het volgende:
Oh ja
Even kieken wat er ook alweer in die cocktail ging...
EDIT: 43, cacao likeur, cream and milk
zoiets was het he?
JF Greesquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:41 schreef Greys het volgende:
Straks om drie uur zijn Maes en ik bij Henk!
En ik weet nu al niet meer wat ik ook alweer moest vragen
Lees eens terug schele, heb ik al gedaan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JF Grees
Maak dan een briefje, pretletter
Pfffttt.... vrouwen
Muis, ga haar helpen, want het loopt in het 100
Ik zag het, maar ik ben bang dat het onvoldoende helpt; je zal er naartoe moeten ben ik bangquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:06 schreef Muis006 het volgende:
Lees eens terug schele, heb ik al gedaan.
Waarom wil jij mij naar Rotjeknor hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het, maar ik ben bang dat het onvoldoende helpt; je zal er naartoe moeten ben ik bang
Zelfs jij hebt me doorquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:13 schreef Muis006 het volgende:
Waarom wil jij mij naar Rotjeknor hebben
Je gaat vast mijn kliko infiltreren heals tegenaanval op mijn biomedische chip.
En bedanktquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelfs jij hebt me door
Echt, wat doe ik hier nog
En jullie gaan die kroeg echt zó leuk vindenquote:
Mee eens!quote:
Cool, dus dan kunnen we ze alvast een beetje meer voorbereiden op wat er zoal binnen gaat komen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
En ze vonden deze topics juist hartstikke tof en ze gaan zelf ook een account aan maken
Treffendquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:43 schreef Takaiki het volgende:
Verzoekje: ESF-tune!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*PAHPAH PAHPAHPAH PAHPAAAAAHPAHPAAAAAHHH....*
Dan gaan we voortaan gewoon vaker meeten bij Henkquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
En ze vonden deze topics juist hartstikke tof en ze gaan zelf ook een account aan maken
Vrijdagavond wat te doen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan gaan we voortaan gewoon vaker meeten bij Henk![]()
![]()
*giechel*quote:Henk, weet wat je zegt... De dag na het ESF bel ik je nog wel even
Nee trust me, die heeft er heel veel zin in!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef Oognip het volgende:
Henk kijkt alsof ie er zo zijn twijfels bij heeft
Ik heb mijn NSF lampie laten zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef Cat22 het volgende:
Die foto!![]()
![]()
![]()
![]()
Die mannen die snappen het!
Mogen lampies en boa's trouwens ook?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee trust me, die heeft er heel veel zin in!
Hij FBte net al (na instructies hoe op FOK! te kunnen komen om zelf te posten) dat ie jullie gaat stalken hier!
Say whutttt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:41 schreef Amsel het volgende:
Oooh ik vind het zo jammer dat ik niet mee kan! Maar dat tripje kon niet op een andere datum. Ik zal aan jullie denken!!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee trust me, die heeft er heel veel zin in!
Hij FBte net al (na instructies hoe op FOK! te kunnen komen om zelf te posten) dat ie jullie gaat stalken hier!
quote:
Zul je net zien, gaat J. de Mol proberen snel een wet te krijgen tegen het gebruik van vlaggetjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:51 schreef Maes het volgende:
Oooooh de foto is leuk!!!!!! (maar dat wist ik al)
Bij Henk kan en mag alles![]()
mits niet verboden bij wet.
Nee, is goed hoor; ik kom welquote:
Dan krijgt J. de Mol mijn vlag (met stok) anaal ingebrachtquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zul je net zien, gaat J. de Mol proberen snel een wet te krijgen tegen het gebruik van vlaggetjes.
Mannen, ik ben er gek op; ze zijn zo lekker makkelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef Greys het volgende:
Maes en ik: "Peter, mag jij ook op de foto op FOK?"
Peter: "Tuuuuuuuuuuuurlijk!"
Wij: "Mag je naam er ook bij? Je voornaam?"
Peter: "Al zet je mijn achternaam er bij!!!"
Reuze gemakkelijk, die heren
Rome. Where elsequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Say whutttt?Ik dacht dat je je had aangemeld! Waar ga je heen?
quote:
Dat is zeg maar meer mijn type dan Henkquote:
Dat wilde ik al zeggen, dat ik dacht dat jij dat wel wat zou vinden!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is zeg maar meer mijn type dan Henk
Oh hoi Henk
Goed excuus!quote:
OMFG, serieus?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
Verka pack your bags, de Russische inzending voor 2012 is net bekend geworden.
Mijn cola kwam mijn neus uit
Geweldig!quote:
Ik vind dat Henk en Peter die moeten nadoen voor julliequote:Op woensdag 7 maart 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
Die moet Henk ook ff krijgen voor op onze Eurovisie avond in de kroeg
quote:
Pakkend melodietje, ik ken het refrein al.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
In Soviet Russia, de vlaggetjes wapper you.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pakkend melodietje, ik ken het refrein al.![]()
![]()
![]()
En ik zag vlaggetjes!
Inderdaad. 1 keer geluisterd en nu al in mijn hoofd. "Come on and dance"quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pakkend melodietje, ik ken het refrein al.![]()
![]()
![]()
En ik zag vlaggetjes!
O mijn godquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
Neee..quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zó lollig, dit gaat meer punten krijgen nog dan die ouwe Engelbertquote:
Zou wel willen want het lijkt me heel gezellig maar gaat om verschillende redenen niet lukken helaas. Dan zit ik oa net in mijn nieuwe huisje en midden in de verbouwing.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het zó lollig, dit gaat meer punten krijgen nog dan die ouwe Engelbert
Kom jij ook op ons Eurovisiefeestje, de 24e mei?
Inbelverbindingdeuntje!quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:26 schreef Rica het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat het niet gekozen werd. Had graag de internationale reacties gezien.
Het is wel heel offtopic (sorryquote:
Ge-wel-digquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:15 schreef Greys het volgende:
Ja, serieus, hebben vanavond gewonnen van heel veel inzendingen
O.a. een oud-winnaar van het Eurovisie. Maar de grannies wonnen.
Dit gaat me een punten scoren...
Gelukkig zitten ze niet bij Joan in de finale
Ik kwam daardoor bij Carlo & Irene terrecht, toen K-Otic, toen Sita en nu Kim Lian van der Meij?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is wel heel offtopic (sorry) maar hierdoor zit ik NSF liedjes van 1998 te luisteren op youtube (ja Double Date is van een jaar later
), wat een toffe liedjes zaten er in dat jaar.
.
Huh?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik kwam daardoor bij Carlo & Irene terrecht, toen K-Otic, toen Sita en nu Kim Lian van der Meij?.
Super leuk idee van zequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef Dirkh het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_voor_Cornald__.html
Ook een meet voor finale in 't DeLaMar Theater?
Doemdenker!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Super leuk idee van ze
Maar wel een stuk minder leuk als Joan het per ongeluk net niet mocht redden
Dan zitten ze te kijken naar een finale zonder Nederland.
Oeh dat is om de hoek bij mij.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef Dirkh het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_voor_Cornald__.html
Ook een meet voor finale in 't DeLaMar Theater?
Jaaah!quote:Op donderdag 8 maart 2012 04:43 schreef HalveMaatje het volgende:
dus als ik het goed begrijp moet ik:
* met een verenhoofddeksel op
* pompommetjes wapperend
* vlaggetjes zwaaiend (al dan niet op de anaal de mol manier)
* met 2 echt valse tanden
* in oma kleding gehuld
* met rottuhrdamsuh tongval
* 6 ouwe oostblokse vrouwen na doen terwijl ik You and Me in het russisch doet chansoneren..
Klinkt goed
heb er zin an..
Kan nu al niet meer stuk deze avond
Ik weet niet of je wel eens gekeken hebt naar de gemiddelde songfestivalbezoeker hebt gekeken, maar dat zijn hoofdzakelijk ranjadrinkers, verplicht met rietje en paraplu. Uiteraard de FOK!club uitgesloten, die zijn echt volstrekt normaal.quote:Op donderdag 8 maart 2012 05:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jaaah!![]()
Man, als je dat voor elkaar krijgt heb je er meteen een heleboel vaste klanten bij, denk ik.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens gekeken hebt naar de gemiddelde songfestivalbezoeker hebt gekeken, maar dat zijn hoofdzakelijk ranjadrinkers, verplicht met rietje en paraplu. Uiteraard de FOK!club uitgesloten, die zijn echt volstrekt normaal.
Sowee, jij leert snelquote:Op donderdag 8 maart 2012 04:43 schreef HalveMaatje het volgende:
* pompommetjes wapperend
* in oma kleding gehuld
* 6 ouwe oostblokse vrouwen na doen terwijl ik You and Me in het russisch doet chansoneren..
Klinkt goed
heb er zin an..
Jij slavendrijver!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:16 schreef HalveMaatje het volgende:
tja.. Volle bak gister.
Uiteraard ook nog ff het lichaam te grabbel gooien in de witte aap.
Ik ga ervan uit dat het de 24ste mei nog wat later gaat worden, zal kijken of jullie voor het ontbijt al naar huis mogen...
Nee!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:14 schreef Takaiki het volgende:
Cat!
Had je al gezien dat ik me bij jou uitgenodigd heb de 26e?
That's the spirit!quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:16 schreef HalveMaatje het volgende:
tja.. Volle bak gister.
Uiteraard ook nog ff het lichaam te grabbel gooien in de witte aap.
Ik ga ervan uit dat het de 24ste mei nog wat later gaat worden, zal kijken of jullie voor het ontbijt al naar huis mogen...
Makkie toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 04:43 schreef HalveMaatje het volgende:
* pompommetjes wapperend
* in oma kleding gehuld
Klinkt goed
heb er zin an..
Zolang je Take me to your heaven maar leuk vindt, ben ik tevreden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef HalveMaatje het volgende:
hallooo...![]()
Druk bezig met het downloaden van alle ESF nummertjes... heb wel een beetje m'n twijfels bij sommige hoor
Hebbie (kijk Grees!) Linda Wagenmakers ook?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef HalveMaatje het volgende:
hallooo...![]()
Druk bezig met het downloaden van alle ESF nummertjes... heb wel een beetje m'n twijfels bij sommige hoor
Erik, onze chef muziek, is al bezigquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:02 schreef HalveMaatje het volgende:
Alles wat ik niet heb gaan jullie uiteraard gewoon voor mij meenemen toch??? Ik vind alles leuk...
Oh jezus fuck... staat FOK!tv online?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:06 schreef Maanvis het volgende:
Wat heb jij voor accent Greys??? Heb je net voor het eerst gehoord
FOK!tv 600 FOK!kers bij de John Carter wereldpremièrequote:Op donderdag 8 maart 2012 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus fuck... staat FOK!tv online?
Van de filmavond?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOK!tv 600 FOK!kers bij de John Carter wereldpremière
okquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:08 schreef Greys het volgende:
Oh Henk, als je iemand wilt quoten en beantwoorden, dan moet je rechtsboven die ene post die je wilt quoten even op het meest rechter tekentje drukken, die aanhalingstekens.
Dan komt die post in je invoerscherm, waar jij dan weer onder kunt typen.
Maar het gaat al prima
we hebben een buurman die van oorsprong uit maastricht komt en ons elke week volpropt met de nodige kruimeltjes en christoffels...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:19 schreef Takaiki het volgende:
Lustuh die gastuh ook Limburrugse vlaait?
nog vaker naar de sportschool dan maar.. Ghehequote:Op donderdag 8 maart 2012 15:34 schreef Greys het volgende:
Muis is aan het oefenen op d'r Rotterdams Henk... denk ik.
Zoveel mogelijk 'hebbie'
Ze zal je de komende tijd vast nog de kleren van het lijf vragen!
Wat Grees zegt dus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:33 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
eeeuh... 43 1/2 om en nabij.. Dat is van belang omdat....???
hij is vrij vandaag... Zal hem ff porren.. Hij staat bij m'n facebook matties.. Doe hem maar ff pesten..quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:59 schreef Greys het volgende:
Gaat Peter ook nog een account maken Henk?
Of is dit stiekem Peter al op jouw account?
Zuwwe vlaait meenemen voor jou en je buurmant? Hebbie ook wat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:38 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
we hebben een buurman die van oorsprong uit maastricht komt en ons elke week volpropt met de nodige kruimeltjes en christoffels...
De reden dus dat we dagelijks in de sportschool hangen.. Ahum
Dan hebt ik ut best goed gedaan(t?).quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:33 schreef Greys het volgende:
Gewoon 'doet ik ut goed?' ipv doeit
HIJ IS FIJN!
Dan kun je een paar kekke blauwe hakjes van mij lenen, ter verhoging van de feestvreugdequote:Op donderdag 8 maart 2012 15:33 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
eeeuh... 43 1/2 om en nabij.. Dat is van belang omdat....???
Aldus mijn post op de fpquote:Op donderdag 8 maart 2012 @ 18:08 schreef BrandX het volgende:
1.: HI-LA-RISCH!![]()
!
2: Briljante inzending imo
3.: ZIJ MOCHTEN WEL VLAGGETJES!
Echt geweldig vind ik de babouschkiquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook een briljante inzending.
Nu nog een kittig choreografietje er bij...
En ja, dat publiek mocht wel vlaggetjes
Jammer dat Nel Veerkamp dood is, anders hadden wij volgend jaar ook zoiets kunnen sturen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt geweldig vind ik de babouschki
En je ziet ook dat ze mega lol hebben
MammaB heb ook nog wel zo'n shirtje. Zakkut vragen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:17 schreef Muis006 het volgende:
Jammer dat Nel Veerkamp dood is, anders hadden wij volgend jaar ook zoiets kunnen sturen.
Met luipaardprintje op het grote scherm
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MammaB heb ook nog wel zo'n shirtje. Zakkut vragen?
charlotte nilsson is gespot in m'n computertje... Whoppaaquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zolang je Take me to your heaven maar leuk vindt, ben ik tevreden!![]()
Over shirtjes gesproken...quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MammaB heb ook nog wel zo'n shirtje. Zakkut vragen?
Oeh nu maak je vrienden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
charlotte nilsson is gespot in m'n computertje... Whoppaa
Jammer dat ze niet oranje zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
Over shirtjes gesproken...
Henk verkoopt ook leuke shirtjes (voor Kids Unlimited), echt iets voor jullie met je Rotterdamse les
[ afbeelding ]
Ik heb ut ff gevraagd, en ze doet utquote:
Mooi. Ken ik er één rezerveerten dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn/komen er wel in het roze begreep ik
Kenne me nieuwe tietuh in een Nel Veerkampiequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ut ff gevraagd, en ze doet ut
Ze vroeg eerst: "Kent ik d'r nog ff over nadenkuh?" Maar ik heb gezegd van niet"
Dus... Opgelost
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh nu maak je vrienden!
Je hebt kans dat Tha_Erik je dan de 24e een huwelijksaanzoek doet!
Ow ééégwelquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:55 schreef Maes het volgende:
Kenne me nieuwe tietuh in een Nel Veerkampie
Heerlijk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
Oh in dat geval doe ik even the bridge (quote:
En elke melancholiekquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral de woohoohoo kan ik altijd wel aan jou overlaten he?
Ja, da's natuurlijk een makkelijke hequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
Next!
Zonder op te zoeken, uit welk nummer komen deze twee regels?
And the heat is on
When the daylight is gone
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:58 schreef Greys het volgende:
Hallo?Ik kan die laatste 'rrrrrrrrrrrrr' niet eeuwig volhouden
Zelfs ik wist diequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, da's natuurlijk een makkelijke he.
Fly on the winggggs of loooooove! Fly baby flyyyy-y-yyyyyy!
Oh nou vooruitquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ja sorry, ik zat net in de bus en nu moest ik even naar huis lopen. Mobiel had ik het helaas toch niet snel op kunnen lepelen, ben ben ik bang!
3JSquote:
Ik zal het de vierentwintigste voor je zingen, deal?quote:
Dat had ik door.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
Ja
Dat was dat zinnetje dat je dacht 'prrrrrrrrrrrr'!
EDIT: oh dat ging nog over de 3JS
Trusten Roozjee!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ga alweer slapen.![]()
Wekker gaat over 6 uurtjes.![]()
Oh, deze weet ik al nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
Next!
Uit welk nummer komt deze zin?
Every day is a question mark
Imani toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
Next!
Uit welk nummer komt deze zin?
Every day is a question mark
Ohja, nu je het zegt!quote:
De 3js hebben toch ook niet gewonnen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft toen niet gewonnen toch? Werd tweede dacht ik.
NOU, WIE?quote:
To be solvedquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaa!
Je beeb komt ook! Ik hoopte al dat ze door de Russische inzending gelokt zou worden
En dat logistieke praktische dinges gebeuren waar we het een uurtje of wat geleden aan de telefoon nog over hadden? Dat komt wel goed?
En Brandend Zand van Anneke Kreunzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:07 schreef Greys het volgende:
Dan gaan we speciaal voor je Beeb vragen of Henk stiekem even tussen al het Songfestivalgeweld wil draaien:
Uhhh... ik heb geen ideequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
En gaat Beeb aan het bier of aan de whisky?
Da's voor als jij in mijn tipi komt, dan kan de beeb foto's makenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Elisa's beeb? Ik voel me gesaboteerd
.
Zie je wel dat je er nog haske jong uitzietquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor...
Ik was het niet hoor
Bleiswijkse (27) steekt ex in rug
Gezelligquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef bruinekanarie het volgende:
Waarschijnlijk ben ik er ook bij :-)
Geen ideequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh en pokke ook
En ik blief wel zo'n roze shirt. Kostda?
Ziet m goan ziet m goan met zn basketsloefkes pleurtopshirtje aanquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee![]()
En ik weet niet of ze er nu in het roze zijn, maar anders kan je 'm misschien bestellen de 24e en dan stuurt Henk (of ik) het wel naar je op.
Ik zie je al helemaal gaan met je PLEURT OP shirt![]()
Deesquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
En gaat Beeb aan het bier of aan de whisky?
Dankquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
Pokketrollie ik vind het geweldig dat je ook komt!
Kijk, dan komt de optie: "rapporteer deze post aan een moderator" toch weer goed van pas!quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Kijk, dan komt de optie: "rapporteer deze post aan een moderator" toch weer goed van pas!
Ik krijg ze over 2 weken binnen in diverse kleuren en maten.. voor diegene die in de buurt wonen, jullie zijn van harte welkom om te komen passenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee![]()
En ik weet niet of ze er nu in het roze zijn, maar anders kan je 'm misschien bestellen de 24e en dan stuurt Henk (of ik) het wel naar je op.
Ik zie je al helemaal gaan met je PLEURT OP shirt![]()
Grolsch gaat m niet echt worden bij ons in het winkeltje, desperado kan aan gewerkt worden...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Dees
[ afbeelding ]
Of dees
[ afbeelding ]
(Maar dan wel minder dan op de foowtoowT)
Whisky drink ik thuis wel. Beter voor de economie (de onze althans)
Party for everybody....dance! Come on and dance! Come on and dance! Party for everybody![]()
Een man naar mijn hart.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:13 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
Grolsch gaat m niet echt worden bij ons in het winkeltje, desperado kan aan gewerkt worden...
Hihaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:11 schreef HalveMaatje het volgende:
Ik krijg ze over 2 weken binnen in diverse kleuren en maten.. voor diegene die in de buurt wonen, jullie zijn van harte welkom om te komen passen
Als je er maar eentje neemt waarin we nog hupsend 'Hallelujaaaa tra la laaaaaa' kunnen zingenquote:
Dilemma....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:29 schreef Greys het volgende:
Als je er maar eentje neemt waarin we nog hupsend 'Hallelujaaaa tra la laaaaaa' kunnen zingen![]()
Of eentje in een maatje kleiner zodat dat bij jou verwondingen tijdens het hupsen voorkomt.
Ik mag ook wel hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:41 schreef Greys het volgende:
Misschien moeten we voor dat soort dilemma's binnenkort even een pre-meet bij Henk houden
Ja, maar dan weet ik nog steeds niet de echte naamquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:07 schreef Greys het volgende:
Muis, of een plakkert op je boob op de 24e met je username
Mijn voornaam krijgt je niet. Pleurt op!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:06 schreef Muis006 het volgende:
Iets heel anders overigens: ik wilde voorstellen om per PM een lijst rond te laten gaan van usernames en echte (voor)namen van degenen die komen.
Goed idee?
Dan twee plakkerts, op je linker en je rechter.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet ik nog steeds niet de echte naam
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn voornaam krijgt je niet. Pleurt op!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan twee plakkerts, op je linker en je rechter.
Sorry hoor Jean-Baptistequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn voornaam krijgt je niet. Pleurt op!
Dat boek ben ik nu aan het lezen! Freaky!quote:
Bwehehehequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat boek ben ik nu aan het lezen! Freaky!![]()
Afijn, normaliter word ik Henk genoemd, maar dat is nu misschien niet zo handig.
Ik zal eens nadenken over een andere naam.
Ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:41 schreef Greys het volgende:
Misschien moeten we voor dat soort dilemma's binnenkort even een pre-meet bij Henk houden
We maken er een prijsvraag van: twee stikkerts en dan moet je bij iedereen een kruisje zetten bij de naam waarvan je denkt dat het de echte naam is. Zal me dat niet een spannende wedstrijd wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:08 schreef Muis006 het volgende:
Ja, maar dan weet ik nog steeds niet de echte naam
Wandel zequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik op 2 na alle echte namen wel weet trouwens
Maar dat lossen we wel op voor degenen die dat niet weten.
Ik ga het even visualiseren zo Muis, je linker en je rechter plakkert, terwijl ik met Beetle in de zon in het bos loop in het Rrrrrotterdamsche.
Later!
Not fair, weet ik van lang niet iedereen :Squote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We maken er een prijsvraag van: twee stikkerts en dan moet je bij iedereen een kruisje zetten bij de naam waarvan je denkt dat het de echte naam is. Zal me dat niet een spannende wedstrijd worden
* dikke zwarte stift op lijstje zet!
Dan gok je maarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:53 schreef totebel het volgende:
Not fair, weet ik van lang niet iedereen :S
Nee, Knarf is waar jij woont een heel gebruikelijke meisjesnaamquote:
Muis-oo-oo-siks, voor vrienden Nicole.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan gok je maar
Ik zal er vast één verklappen: Muis006 heet écht Muis006 (spreek uit: oh oh six)
[..]
Nee, Knarf is waar jij woont een heel gebruikelijke meisjesnaam![]()
Maar of ze antwoord krijgen is een tweede?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Men mag me heel de avond vragen hoe ik heet hoor.
"Joehoeeeeeee TOMBOLAFANNNN!"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:11 schreef Steve het volgende:
Gewoon de usernames gebruiken.. Altijd leuk voor 'buitenstaanders'.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |