Zie je wel dat je er nog haske jong uitzietquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor...
Ik was het niet hoor
Bleiswijkse (27) steekt ex in rug
Gezelligquote:Op donderdag 8 maart 2012 17:37 schreef bruinekanarie het volgende:
Waarschijnlijk ben ik er ook bij :-)
Geen ideequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
Oh en pokke ook
En ik blief wel zo'n roze shirt. Kostda?
Ziet m goan ziet m goan met zn basketsloefkes pleurtopshirtje aanquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee![]()
En ik weet niet of ze er nu in het roze zijn, maar anders kan je 'm misschien bestellen de 24e en dan stuurt Henk (of ik) het wel naar je op.
Ik zie je al helemaal gaan met je PLEURT OP shirt![]()
Deesquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
En gaat Beeb aan het bier of aan de whisky?
Dankquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:39 schreef Greys het volgende:
Pokketrollie ik vind het geweldig dat je ook komt!
Kijk, dan komt de optie: "rapporteer deze post aan een moderator" toch weer goed van pas!quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:46 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Kijk, dan komt de optie: "rapporteer deze post aan een moderator" toch weer goed van pas!
Ik krijg ze over 2 weken binnen in diverse kleuren en maten.. voor diegene die in de buurt wonen, jullie zijn van harte welkom om te komen passenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee![]()
En ik weet niet of ze er nu in het roze zijn, maar anders kan je 'm misschien bestellen de 24e en dan stuurt Henk (of ik) het wel naar je op.
Ik zie je al helemaal gaan met je PLEURT OP shirt![]()
Grolsch gaat m niet echt worden bij ons in het winkeltje, desperado kan aan gewerkt worden...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:38 schreef Pokkehontas het volgende:
[..]
Dees
[ afbeelding ]
Of dees
[ afbeelding ]
(Maar dan wel minder dan op de foowtoowT)
Whisky drink ik thuis wel. Beter voor de economie (de onze althans)
Party for everybody....dance! Come on and dance! Come on and dance! Party for everybody![]()
Een man naar mijn hart.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:13 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
Grolsch gaat m niet echt worden bij ons in het winkeltje, desperado kan aan gewerkt worden...
Hihaaaaaaaquote:Op vrijdag 9 maart 2012 02:11 schreef HalveMaatje het volgende:
Ik krijg ze over 2 weken binnen in diverse kleuren en maten.. voor diegene die in de buurt wonen, jullie zijn van harte welkom om te komen passen
Als je er maar eentje neemt waarin we nog hupsend 'Hallelujaaaa tra la laaaaaa' kunnen zingenquote:
Dilemma....quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:29 schreef Greys het volgende:
Als je er maar eentje neemt waarin we nog hupsend 'Hallelujaaaa tra la laaaaaa' kunnen zingen![]()
Of eentje in een maatje kleiner zodat dat bij jou verwondingen tijdens het hupsen voorkomt.
Ik mag ook wel hequote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:41 schreef Greys het volgende:
Misschien moeten we voor dat soort dilemma's binnenkort even een pre-meet bij Henk houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |