Mooi. Ken ik er één rezerveerten dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zijn/komen er wel in het roze begreep ik
Kenne me nieuwe tietuh in een Nel Veerkampiequote:Op donderdag 8 maart 2012 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ut ff gevraagd, en ze doet ut
Ze vroeg eerst: "Kent ik d'r nog ff over nadenkuh?" Maar ik heb gezegd van niet"
Dus... Opgelost
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
charlotte nilsson is gespot in m'n computertje... Whoppaa
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh nu maak je vrienden!
Je hebt kans dat Tha_Erik je dan de 24e een huwelijksaanzoek doet!
Ow ééégwelquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:55 schreef Maes het volgende:
Kenne me nieuwe tietuh in een Nel Veerkampie
Heerlijk!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
charlotte nilsson is gespot in m'n computertje... Whoppaa
Oh in dat geval doe ik even the bridge (quote:
En elke melancholiekquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:00 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral de woohoohoo kan ik altijd wel aan jou overlaten he?
Ja, da's natuurlijk een makkelijke hequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:03 schreef Greys het volgende:
Next!
Zonder op te zoeken, uit welk nummer komen deze twee regels?
And the heat is on
When the daylight is gone
quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:58 schreef Greys het volgende:
Hallo?Ik kan die laatste 'rrrrrrrrrrrrr' niet eeuwig volhouden
Zelfs ik wist diequote:Op donderdag 8 maart 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, da's natuurlijk een makkelijke he.
Fly on the winggggs of loooooove! Fly baby flyyyy-y-yyyyyy!
Oh nou vooruitquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ja sorry, ik zat net in de bus en nu moest ik even naar huis lopen. Mobiel had ik het helaas toch niet snel op kunnen lepelen, ben ben ik bang!
3JSquote:
Ik zal het de vierentwintigste voor je zingen, deal?quote:
Dat had ik door.quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
Ja
Dat was dat zinnetje dat je dacht 'prrrrrrrrrrrr'!
EDIT: oh dat ging nog over de 3JS
Trusten Roozjee!quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ga alweer slapen.![]()
Wekker gaat over 6 uurtjes.![]()
Oh, deze weet ik al nietquote:Op donderdag 8 maart 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
Next!
Uit welk nummer komt deze zin?
Every day is a question mark
Imani toch?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
Next!
Uit welk nummer komt deze zin?
Every day is a question mark
Ohja, nu je het zegt!quote:
De 3js hebben toch ook niet gewonnen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft toen niet gewonnen toch? Werd tweede dacht ik.
NOU, WIE?quote:
To be solvedquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaa!
Je beeb komt ook! Ik hoopte al dat ze door de Russische inzending gelokt zou worden
En dat logistieke praktische dinges gebeuren waar we het een uurtje of wat geleden aan de telefoon nog over hadden? Dat komt wel goed?
En Brandend Zand van Anneke Kreunzoquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:07 schreef Greys het volgende:
Dan gaan we speciaal voor je Beeb vragen of Henk stiekem even tussen al het Songfestivalgeweld wil draaien:
Uhhh... ik heb geen ideequote:Op donderdag 8 maart 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
En gaat Beeb aan het bier of aan de whisky?
Da's voor als jij in mijn tipi komt, dan kan de beeb foto's makenquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Elisa's beeb? Ik voel me gesaboteerd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |