Zolang je Take me to your heaven maar leuk vindt, ben ik tevreden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef HalveMaatje het volgende:
hallooo...![]()
Druk bezig met het downloaden van alle ESF nummertjes... heb wel een beetje m'n twijfels bij sommige hoor
Hebbie (kijk Grees!) Linda Wagenmakers ook?quote:Op donderdag 8 maart 2012 13:54 schreef HalveMaatje het volgende:
hallooo...![]()
Druk bezig met het downloaden van alle ESF nummertjes... heb wel een beetje m'n twijfels bij sommige hoor
Erik, onze chef muziek, is al bezigquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:02 schreef HalveMaatje het volgende:
Alles wat ik niet heb gaan jullie uiteraard gewoon voor mij meenemen toch??? Ik vind alles leuk...
Oh jezus fuck... staat FOK!tv online?quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:06 schreef Maanvis het volgende:
Wat heb jij voor accent Greys??? Heb je net voor het eerst gehoord
FOK!tv 600 FOK!kers bij de John Carter wereldpremičrequote:Op donderdag 8 maart 2012 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus fuck... staat FOK!tv online?
Van de filmavond?
quote:Op donderdag 8 maart 2012 14:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOK!tv 600 FOK!kers bij de John Carter wereldpremičre
okquote:Op donderdag 8 maart 2012 14:08 schreef Greys het volgende:
Oh Henk, als je iemand wilt quoten en beantwoorden, dan moet je rechtsboven die ene post die je wilt quoten even op het meest rechter tekentje drukken, die aanhalingstekens.
Dan komt die post in je invoerscherm, waar jij dan weer onder kunt typen.
Maar het gaat al prima
we hebben een buurman die van oorsprong uit maastricht komt en ons elke week volpropt met de nodige kruimeltjes en christoffels...quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:19 schreef Takaiki het volgende:
Lustuh die gastuh ook Limburrugse vlaait?
nog vaker naar de sportschool dan maar.. Ghehequote:Op donderdag 8 maart 2012 15:34 schreef Greys het volgende:
Muis is aan het oefenen op d'r Rotterdams Henk... denk ik.
Zoveel mogelijk 'hebbie'
Ze zal je de komende tijd vast nog de kleren van het lijf vragen!
Wat Grees zegt dus.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:33 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
eeeuh... 43 1/2 om en nabij.. Dat is van belang omdat....???
hij is vrij vandaag... Zal hem ff porren.. Hij staat bij m'n facebook matties.. Doe hem maar ff pesten..quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:59 schreef Greys het volgende:
Gaat Peter ook nog een account maken Henk?
Of is dit stiekem Peter al op jouw account?
Zuwwe vlaait meenemen voor jou en je buurmant? Hebbie ook wat.quote:Op donderdag 8 maart 2012 15:38 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
we hebben een buurman die van oorsprong uit maastricht komt en ons elke week volpropt met de nodige kruimeltjes en christoffels...
De reden dus dat we dagelijks in de sportschool hangen.. Ahum
Dan hebt ik ut best goed gedaan(t?).quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:33 schreef Greys het volgende:
Gewoon 'doet ik ut goed?' ipv doeit
HIJ IS FIJN!
Dan kun je een paar kekke blauwe hakjes van mij lenen, ter verhoging van de feestvreugdequote:Op donderdag 8 maart 2012 15:33 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
eeeuh... 43 1/2 om en nabij.. Dat is van belang omdat....???
Aldus mijn post op de fpquote:Op donderdag 8 maart 2012 @ 18:08 schreef BrandX het volgende:
1.: HI-LA-RISCH!![]()
!
2: Briljante inzending imo
3.: ZIJ MOCHTEN WEL VLAGGETJES!
Echt geweldig vind ik de babouschkiquote:Op donderdag 8 maart 2012 18:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook een briljante inzending.
Nu nog een kittig choreografietje er bij...
En ja, dat publiek mocht wel vlaggetjes
Jammer dat Nel Veerkamp dood is, anders hadden wij volgend jaar ook zoiets kunnen sturen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Echt geweldig vind ik de babouschki
En je ziet ook dat ze mega lol hebben
MammaB heb ook nog wel zo'n shirtje. Zakkut vragen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:17 schreef Muis006 het volgende:
Jammer dat Nel Veerkamp dood is, anders hadden wij volgend jaar ook zoiets kunnen sturen.
Met luipaardprintje op het grote scherm
quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MammaB heb ook nog wel zo'n shirtje. Zakkut vragen?
charlotte nilsson is gespot in m'n computertje... Whoppaaquote:Op donderdag 8 maart 2012 13:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zolang je Take me to your heaven maar leuk vindt, ben ik tevreden!![]()
Over shirtjes gesproken...quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
MammaB heb ook nog wel zo'n shirtje. Zakkut vragen?
Oeh nu maak je vrienden!quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef HalveMaatje het volgende:
[..]
charlotte nilsson is gespot in m'n computertje... Whoppaa
Jammer dat ze niet oranje zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
Over shirtjes gesproken...
Henk verkoopt ook leuke shirtjes (voor Kids Unlimited), echt iets voor jullie met je Rotterdamse les
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |