Mee eens!quote:
Cool, dus dan kunnen we ze alvast een beetje meer voorbereiden op wat er zoal binnen gaat komen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
En ze vonden deze topics juist hartstikke tof en ze gaan zelf ook een account aan maken
Treffendquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:43 schreef Takaiki het volgende:
Verzoekje: ESF-tune!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*PAHPAH PAHPAHPAH PAHPAAAAAHPAHPAAAAAHHH....*
Dan gaan we voortaan gewoon vaker meeten bij Henkquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:48 schreef Greys het volgende:
En ze vonden deze topics juist hartstikke tof en ze gaan zelf ook een account aan maken
Vrijdagavond wat te doen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan gaan we voortaan gewoon vaker meeten bij Henk![]()
![]()
*giechel*quote:Henk, weet wat je zegt... De dag na het ESF bel ik je nog wel even
Nee trust me, die heeft er heel veel zin in!quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:19 schreef Oognip het volgende:
Henk kijkt alsof ie er zo zijn twijfels bij heeft
Ik heb mijn NSF lampie laten zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:24 schreef Cat22 het volgende:
Die foto!![]()
![]()
![]()
![]()
Die mannen die snappen het!
Mogen lampies en boa's trouwens ook?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee trust me, die heeft er heel veel zin in!
Hij FBte net al (na instructies hoe op FOK! te kunnen komen om zelf te posten) dat ie jullie gaat stalken hier!
Say whutttt?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:41 schreef Amsel het volgende:
Oooh ik vind het zo jammer dat ik niet mee kan! Maar dat tripje kon niet op een andere datum. Ik zal aan jullie denken!!
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee trust me, die heeft er heel veel zin in!
Hij FBte net al (na instructies hoe op FOK! te kunnen komen om zelf te posten) dat ie jullie gaat stalken hier!
quote:
Zul je net zien, gaat J. de Mol proberen snel een wet te krijgen tegen het gebruik van vlaggetjes.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:51 schreef Maes het volgende:
Oooooh de foto is leuk!!!!!! (maar dat wist ik al)
Bij Henk kan en mag alles![]()
mits niet verboden bij wet.
Nee, is goed hoor; ik kom welquote:
Dan krijgt J. de Mol mijn vlag (met stok) anaal ingebrachtquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zul je net zien, gaat J. de Mol proberen snel een wet te krijgen tegen het gebruik van vlaggetjes.
Mannen, ik ben er gek op; ze zijn zo lekker makkelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:01 schreef Greys het volgende:
Maes en ik: "Peter, mag jij ook op de foto op FOK?"
Peter: "Tuuuuuuuuuuuurlijk!"
Wij: "Mag je naam er ook bij? Je voornaam?"
Peter: "Al zet je mijn achternaam er bij!!!"
Reuze gemakkelijk, die heren
Rome. Where elsequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Say whutttt?Ik dacht dat je je had aangemeld! Waar ga je heen?
quote:
Dat is zeg maar meer mijn type dan Henkquote:
Dat wilde ik al zeggen, dat ik dacht dat jij dat wel wat zou vinden!quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is zeg maar meer mijn type dan Henk
Oh hoi Henk
Goed excuus!quote:
OMFG, serieus?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
Verka pack your bags, de Russische inzending voor 2012 is net bekend geworden.
Mijn cola kwam mijn neus uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |