Ja, maar dan weet ik nog steeds niet de echte naamquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:07 schreef Greys het volgende:
Muis, of een plakkert op je boob op de 24e met je username
Mijn voornaam krijgt je niet. Pleurt op!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:06 schreef Muis006 het volgende:
Iets heel anders overigens: ik wilde voorstellen om per PM een lijst rond te laten gaan van usernames en echte (voor)namen van degenen die komen.
Goed idee?
Dan twee plakkerts, op je linker en je rechter.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet ik nog steeds niet de echte naam
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn voornaam krijgt je niet. Pleurt op!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan twee plakkerts, op je linker en je rechter.
Sorry hoor Jean-Baptistequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn voornaam krijgt je niet. Pleurt op!
Dat boek ben ik nu aan het lezen! Freaky!quote:
Bwehehehequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat boek ben ik nu aan het lezen! Freaky!![]()
Afijn, normaliter word ik Henk genoemd, maar dat is nu misschien niet zo handig.
Ik zal eens nadenken over een andere naam.
Ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:41 schreef Greys het volgende:
Misschien moeten we voor dat soort dilemma's binnenkort even een pre-meet bij Henk houden
We maken er een prijsvraag van: twee stikkerts en dan moet je bij iedereen een kruisje zetten bij de naam waarvan je denkt dat het de echte naam is. Zal me dat niet een spannende wedstrijd wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:08 schreef Muis006 het volgende:
Ja, maar dan weet ik nog steeds niet de echte naam
Wandel zequote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:14 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik op 2 na alle echte namen wel weet trouwens
Maar dat lossen we wel op voor degenen die dat niet weten.
Ik ga het even visualiseren zo Muis, je linker en je rechter plakkert, terwijl ik met Beetle in de zon in het bos loop in het Rrrrrotterdamsche.
Later!
Not fair, weet ik van lang niet iedereen :Squote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We maken er een prijsvraag van: twee stikkerts en dan moet je bij iedereen een kruisje zetten bij de naam waarvan je denkt dat het de echte naam is. Zal me dat niet een spannende wedstrijd worden
* dikke zwarte stift op lijstje zet!
Dan gok je maarquote:Op vrijdag 9 maart 2012 11:53 schreef totebel het volgende:
Not fair, weet ik van lang niet iedereen :S
Nee, Knarf is waar jij woont een heel gebruikelijke meisjesnaamquote:
Muis-oo-oo-siks, voor vrienden Nicole.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan gok je maar
Ik zal er vast één verklappen: Muis006 heet écht Muis006 (spreek uit: oh oh six)
[..]
Nee, Knarf is waar jij woont een heel gebruikelijke meisjesnaam![]()
Maar of ze antwoord krijgen is een tweede?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Men mag me heel de avond vragen hoe ik heet hoor.
"Joehoeeeeeee TOMBOLAFANNNN!"quote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:11 schreef Steve het volgende:
Gewoon de usernames gebruiken.. Altijd leuk voor 'buitenstaanders'.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |