hihi ik moest lachenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat doet Pim tegenwoordig?
Ik heb lang niet meer iets gehoord van hem
Zul je net zien.quote:
Ok, maar wat voor verongelukte uitgekotste tokkie moet je zijn om op Melkert te stemmen?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Al die tokkies die op "Ons Pim" hebben gestemd
Melkert was die dag tig keer zo ergquote:Op maandag 5 maart 2012 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Al die tokkies die op "Ons Pim" hebben gestemd
Dat welquote:Op maandag 5 maart 2012 19:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
JWZ! Zeker de meest amusante politicus ever
Melkertbaan hequote:Op maandag 5 maart 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar wat voor verongelukte uitgekotste tokkie moet je zijn om op Melkert te stemmen?
Ik had het over de "Grootste Nederlander van de Eeuw" verkiezing. Dat Fortuyn die verkiezing won, sloeg helemaal nergens op.quote:
Die verkiezing was dan ook vrij kort na zijn dood. Als die nu gehouden zou zijn had je een heel andere uitslag gehad.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had het over de "Grootste Nederlander van de Eeuw" verkiezing. Dat Fortuyn die verkiezing won, sloeg helemaal nergens op.
Dat klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had het over de "Grootste Nederlander van de Eeuw" verkiezing. Dat Fortuyn die verkiezing won, sloeg helemaal nergens op.
Ene Geert Wquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die verkiezing was dan ook vrij kort na zijn dood. Als die nu gehouden zou zijn had je een heel andere uitslag gehad.
Echt niet normaal waar die kinderen zich allemaal mee bezig houden, 12 jarige kinderen die praten alsof ze al een heel leven achter de rug hebbenquote:
Ik heb het één keertje gezien, tijdens een lollige avond met een vriendinquote:
Enkele zijn via een keizersnede ter wereld gekomen.quote:
Ik vind er ook geen reet aan.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:02 schreef YazooW het volgende:
Ben ik de enige die Graham Norton niet grappig vind?
Misschien zijn de Izzard-fragmentjes op?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:03 schreef Tegan het volgende:
Wat is er toch zo leuk aan hem dat DWDD een Graham Norton fetish heeft.
Vooral zo treurig als Graham grapjes maakt over 938432 jaar oude internetfilmpjes en plaatjes, en dat DWDD die dan ook nog eens jatquote:Op maandag 5 maart 2012 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien zijn de Izzard-fragmentjes op?
Die legging naast haar maakt het plaatje er ook niet beter op.quote:
We moeten raden welke nummers het zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 20:06 schreef Adelante het volgende:
Zijn dit twee numners doorelkaar in 1 min??
Na elkaar, maar ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:06 schreef Adelante het volgende:
Zijn dit twee numners doorelkaar in 1 min??
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:07 schreef hexje het volgende:
Ik stoor mij vooral aan die spermalok aan de zijkant van haar hoofd.
Een van de verliezers van die verkiezing destijds ( een vrouw, die nog steeds op tv is) trok destijds precies hetzelfde gezicht als Ad Melkert tijdens dat debat. Die had er dus niets van geleerd.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:
Nu weer een week wachten.quote:
En het wordt elke keer meer...quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Norrage het volgende:
Hou toch eens op met ELKE keer alles weer te laten zien Jezus
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Norrage het volgende:
Ze hebben het al moeilijk genoeg met het opvullen van dit programma. Gun ze deze oplossing!quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Norrage het volgende:
+1.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Norrage het volgende:
Aldus Maria.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:10 schreef Norrage het volgende:
Magdalena, mag ik hopenquote:
Je kunt tussendoor een kind werpen onderhand.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef WammesWaggel het volgende:
ff poepen tijdens dit segment, HET KAN!
Zeker, samen met die gozer die guns of Brixton zongquote:
De vrouw die Kate Bush zong vind ik ook goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Zeker, samen met die gozer die guns of Brixton zong
Haha ik dacht dat ik de enige was die daar ook aan dachtquote:Op maandag 5 maart 2012 20:11 schreef Tegan het volgende:
Owja, nu moet ik weer denken aan dat stukje van Jamai dat hij dacht dat zij dood was.
Ik vind ze eigenlijk een beetje op elkaar lijken. Het zou zo broer en zus kunnen zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
Ik vind het nog steeds een bizar idee dat ze het met John de Mol heeft gedaan.
Oh ja ,quote:Op maandag 5 maart 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
Ik vind het nog steeds een bizar idee dat ze het met John de Mol heeft gedaan.
Niet haten op Willeke.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]vind ik ook.
Ik vind dit niet goed gezongen maar wel ontroerend.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Oh ja ,
Ze is toch de moeder van kleine Johnny de Mol
De eerste keer.quote:
Het was het niet...quote:
Die ene is Nick.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef padlarf het volgende:
Die linker is Simon toch, Nick met de gitaar
Denk maar zo: lang hoofd = Nick, breed hoofd = Simon.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik ga het weer proberen te onthouden
Zul je net zien dat de volgende keer Simon een gitaar heeft.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik ga het weer proberen te onthouden
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zul je net zien dat de volgende keer Simon een gitaar heeft.
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Denk maar zo: lang hoofd = Nick, breed hoofd = Simon.
Nick = dik (met die plofkop)quote:Op maandag 5 maart 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]Ik probeer er een ezelsbruggetje van te maken, maar het lukt niet.
saaie pick is nickquote:Op maandag 5 maart 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]Ik probeer er een ezelsbruggetje van te maken, maar het lukt niet.
Dit was al een beetje op zijn Simon en Garfunkels.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:18 schreef themole het volgende:
Had ze toch liever een poging zien doen tot Simon and Garfunkel.
Die met die grote scheur (mond) is Simonquote:
Misschien omdat Dumpert het ook van YouTube ript?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:26 schreef Slickk het volgende:
Waarom staat altijd bij De TV Draait Door dat de filmpjes van YouTube komen, terwijl ze duidelijk wat toppers van Dumpert hebben gehaald?![]()
Dumpert ript niet, users dumpen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Misschien omdat Dumpert het ook van YouTube ript?
En users kunnen het eerst van Youtube geript hebben.quote:
quote:Poularde en vessie - 6-3-2012
Het gerecht 'poularde en vessie', oftwel kip in varkensblaas is bedacht door chefkok Fernand Point (1897-1955). Point was en is een begrip in de historie van de Franse gastronomie. Hij wordt gezien als een van de grondleggers van de nouvelle cuisine en hij was de eerste die drie sterren van Michelin kreeg in 1933. Kranenborg gaat vandaag met Van Houten koken omdat die een pupil is van Bocuse (en hij was op zijn beurt ooit de pupil van Point). Vandaag wordt er dus Poularde en vessie in de DWDD studio bereid door Robert Kranenborg en Ferry van Houten.
Toch vind ik dat het onderwerp over dat debat gisteren wel iets genuanceerder gebracht had mogen worden. Hans Dijkstal en Melkert lieten zich kennen die avond maar ik vond Paul witteman iets te trots op zijn aandeel in het debat. Jack de vries vind ik enigzins hypocriet want Balkenende en Pim Fortuyn hadden een verbond elkaar niet/nauwelijks aan te vallen in debatten. Sowieso snap ik dat hele "je moet niet plassen tegen de wind in" niet. Alsof men straks die andere populist met blond haar niet mag aanvallen als hij de verkiezingen wint.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar wat voor verongelukte uitgekotste tokkie moet je zijn om op Melkert te stemmen?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef Karina het volgende:
Vanavond gaan we kokkerellen:
Te gast in de uitzending van dinsdag 6 maart zijn: o.a. Hans Aarsman, Robert Kranenborg. Muziek is er van Benny Sings, tafelheer is Marc-Marie Huijbregts en Nico Dijkshoorn dicht. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
[..]
I know. Subtiel verschil welquote:Op maandag 5 maart 2012 21:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
En users kunnen het eerst van Youtube geript hebben.
Aarsmade.quote:
MM lijkt mij meer de bukker....quote:
Ik begin al te kwijlen bij de gedachte.quote:Meesterkoks Robert Kranenborg en Ferry van Houten presenteren één van de Grote Gerechten uit de Haute Cuisine: de ‘Poularde en vessie’, gemest hoentje uit Bresse in varkensblaas.
Ik moest ook lachen en toen dacht ik 'ah kom op kerel, je bent 28...grow up.'quote:
Ik moest ook lachen en ik ben nog een stukkie ouder dan jijquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen en toen dacht ik 'ah kom op kerel, je bent 28...grow up.'
Ja., vooral die varkensblaasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik begin al te kwijlen bij de gedachte.
Volgens mij wel.quote:
Nietes!!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:33 schreef Elusive het volgende:
ik wacht nog steeds op de dag dat marc marie eindelijk toegeeft dat hij een typetje speelt.
Geeft niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik begreep het wel, maar ik kijk ook alle Talentenjachten, dus ik weet hoe het werkt
Nieuwe kapper ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:31 schreef alors het volgende:
Heeft Matthijs zijn voorhoofd laten botoxen ofzo dat dat haar er nu zo voor gekamd moet?
http://pauwenwitteman.vara.nl/quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Wat komt er bij P&W dan, dat zo bijzonder is?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
Met Bos en Marijnissenquote:Het is vandaag precies tien jaar geleden dat Pim Fortuyn zijn historische verkiezingszege behaalde bij de gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam.
Pauw & Witteman markeert vanavond het begin van deze politiek historische periode met een uitzending over Pim Fortuyn, zijn betekenis, zijn stijl van politiek bedrijven, debatteren en taboes doorbreken. Eén ding is zeker: het politieke klimaat is door Fortuyn voorgoed verander
Kaj van der Linden en Harry Mens.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
NED2.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Om kwart over 8 komt er toch ook al iets?
Leuk! Ik ga niet kijken.quote:
Ik ook niet. Het wil me niet zo pakken.quote:
Nee, ik vind het wel sexy.quote:
Is-ie er weer, de duivenman?quote:
Nope ik ben nog een kitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |