hihi ik moest lachenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat doet Pim tegenwoordig?
Ik heb lang niet meer iets gehoord van hem
Zul je net zien.quote:
Ok, maar wat voor verongelukte uitgekotste tokkie moet je zijn om op Melkert te stemmen?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Al die tokkies die op "Ons Pim" hebben gestemd
Melkert was die dag tig keer zo ergquote:Op maandag 5 maart 2012 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Al die tokkies die op "Ons Pim" hebben gestemd
Dat welquote:Op maandag 5 maart 2012 19:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
JWZ! Zeker de meest amusante politicus ever
Melkertbaan hequote:Op maandag 5 maart 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ok, maar wat voor verongelukte uitgekotste tokkie moet je zijn om op Melkert te stemmen?
Ik had het over de "Grootste Nederlander van de Eeuw" verkiezing. Dat Fortuyn die verkiezing won, sloeg helemaal nergens op.quote:
Die verkiezing was dan ook vrij kort na zijn dood. Als die nu gehouden zou zijn had je een heel andere uitslag gehad.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had het over de "Grootste Nederlander van de Eeuw" verkiezing. Dat Fortuyn die verkiezing won, sloeg helemaal nergens op.
Dat klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had het over de "Grootste Nederlander van de Eeuw" verkiezing. Dat Fortuyn die verkiezing won, sloeg helemaal nergens op.
Ene Geert Wquote:Op maandag 5 maart 2012 19:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
Die verkiezing was dan ook vrij kort na zijn dood. Als die nu gehouden zou zijn had je een heel andere uitslag gehad.
Echt niet normaal waar die kinderen zich allemaal mee bezig houden, 12 jarige kinderen die praten alsof ze al een heel leven achter de rug hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |