Ik vond hem de laatste tijd juist weer wat beterder spelenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:31 schreef Caland het volgende:
Hoe lang mag Wijnaldum eigenlijk in de basis blijven staan? Die speelt echt al weken zo niet maanden dramatisch.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
Tuig.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_in_Eindhoven__.html
telegraaf komt weer lekker stokenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
Tuig.
Juiste berichtgeving is stoken?quote:
Regel #1 in het PSV-topic. Kritiek van buitenaf is altijd trollen of stoken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Juiste berichtgeving is stoken?
Komop man![]()
![]()
Drama de laatste tijd juist. Vandaag ook weer nadrukkelijk betrokken bij de 0-1 en 0-2. Lijkt wel of hij gewoon weigert mee terug te verdedigen. Daarnaast heb je er aanvallend ook weinig aan want hij mist gewoon te veel kansen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik vond hem de laatste tijd juist weer wat beterder spelen
Oh ok.Dit wist ik nog niet. Bedankt voor het melden.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Regel #1 in het PSV-topic. Kritiek van buitenaf is altijd trollen of stoken.
Zoals ik al eerder zei: het was eigenlijk een kwestie van tijd dat dit een keer ging gebeuren. We krijgen zó makkelijk lullige doelpunten tegen....quote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik had nooit kunnen denken dat PSV zó door het ijs zou zakken als vanmiddag. Ondanks dat geen enkele club in de eredivisie echt overtuigd is (constant) en PSV in principe (ranglijst) nog alle kans heeft om kampioen te worden zie ik het niet meer gebeuren. Fredje is te soft gebleken voor dit team, waarbij het verstandig voor psv zou zijn als ze er een trainer neer zetten die streng is voor deze groep.
Dus de Telegraaf is waarheid voor jou?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Juiste berichtgeving is stoken?
Komop man![]()
![]()
http://www.ed.nl/regio/ei(...)na-PSV-FC-Twente.ecequote:Op zondag 4 maart 2012 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus de Telegraaf is waarheid voor jou?
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus de Telegraaf is waarheid voor jou?
quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
Het zou pas nieuws zijn als het niet onrustig in EHV zou zijn na zo'n wedstrijd.
Die van Willy en René zal niet mals zijn, dat kan ik je nu al vertellen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef Einthovuh het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van de broertjes Kerkhof morgen en Harry v Raaij op 040tv
True. De Kerkhof broertjes zijn sowieso al geen fan van Rutten dus die zullen morgen wel weer hun gal spuwen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die van Willy en René zal niet mals zijn, dat kan ik je nu al vertellen.
Die van Harry vind ik een beetje lastig te voorspellen.
Kwaliteit achterin. Maar toch vind ik ook dat Fredje de jongens niet meer kan motiveren om voor elkaar door het vuurt te gaan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed. Dit wat PSV vandaag liet zien was natuurlijk klote. De verdediging om te janken en de instelling al helemaal.
Zou het echt leggen aan Fredje of toch de kwaliteit achterin?
quote:Pluspuntjes zag Rutten toch nog wel. ,,Onze aanvoerder, Ola Toivonen, ging voorop in de strijd. Ook Dries Mertens was wel aan dek.
Sterker nog; het beleid van Rutten kent geen motivering.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Kwaliteit achterin. Maar toch vind ik ook dat Fredje de jongens niet meer kan motiveren om voor elkaar door het vuurt te gaan.
Engelaar, Marcelo zijn niet door Rutten aangekocht?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef gniffie het volgende:
Om al die faal aankopen de afgelopen jaren heeft Rutten niet gevraagd lijkt mij
Ik snap nog steeds niet wat Marcelo nu precies deed bij die 1-5 van Fer, hij staat eerst in de looplijn van Fer maar stapt dan ineens opzij en gaat er vervolgens achteraan.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed. Dit wat PSV vandaag liet zien was natuurlijk klote. De verdediging om te janken en de instelling al helemaal.
Allebei.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Altijd hetzelfde liedje in Eindhovenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
Tuig.
Marcelo is uitvoerig heel wat jaren gescout. Engelaar is wel aangekocht door Rutten.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Engelaar, Marcelo zijn niet door Rutten aangekocht?
Nou ja, niemand, maar dan ook niemand zal ooit goede verdedigers van Manolev en Marcelo kunnen maken. En de tijd terugdraaien zodat Bouma weer een acceptabel niveau behaalt (groots is hij sowieso nooit geweest) is ook onmogelijk. In die zin ligt het dus niet aan Rutten.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Toivonen werkte zich idd kapot en deed dat niet onverdienstelijk.quote:
Degene die Marcelo gescout hebben moeten we maar zo snel mogelijk buiten vegenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:56 schreef gniffie het volgende:
[..]
Marcelo is uitvoerig heel wat jaren gescout. Engelaar is wel aangekocht door Rutten.
Al die onsamenhangende faalzooi die dit jaar is gehaald is door Brands en de geldschieters gehaald, niet door Rutten.
Ramptoerisme.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef mrstylo het volgende:
Wel grappig dat Feyenoorders/Ajacieden hier het meest actief zijn.
Ja en het was toch zo'n geweldig talent. De nieuwe Alex zeiden ze. Wel, we zien het nu.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Degene die Marcelo gescout hebben moeten we maar zo snel mogelijk buiten vegen
Dat is toch altijd zo als een club een wanprestatie heeft geleverd. Waarom verbaasd dit je zo ?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef mrstylo het volgende:
Ik dacht te veel vanuit mezelf.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:05 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo als een club een wanprestatie heeft geleverd. Waarom verbaasd dit je zo ?
Dan ben jij een uniek persoon,quote:Op zondag 4 maart 2012 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht te veel vanuit mezelf.
Ik heb volgens mij in totaal maar 10 berichten achtergelaten in Ajax en Feyenoord topic, dus vond het best raar.
Lol. 35.000 man loopt gelaten naar huis. Een groepje van wat, maximaal 20 man zoekt problemen op en het is onrustig in Eindhoven. Wat een kwaliteitsbladquote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
Tuig.
Is niet helemaal waar. Dat was nog een behoorlijke groep voor PSV begrippen. Ik gok snel een man of 60, maar dat is wel het minimale aantal. Ik denk tussen de 70 en 80 schuimbekkende cappuchonnetjes voorbij te hebben zien komen, maar of ze het allemaal tot de hoofdingang hebben gehaald, dat betwijfel ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:11 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lol. 35.000 man loopt gelaten naar huis. Een groepje van wat, maximaal 20 man zoekt problemen op en het is onrustig in Eindhoven. Wat een kwaliteitsblad![]()
Hij had al eind van het vorige seizoen weg moeten zijn..quote:Op zondag 4 maart 2012 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Rutten meteen weg of toch pas na dit seizoen?
"Prima" zal een verdediging die moet leunen op Marcelo en Derijck nooit zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 22:04 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja en het was toch zo'n geweldig talent. De nieuwe Alex zeiden ze. Wel, we zien het nu.
Waarom heeft Rutten het duo Marcelo en Derijck eigenlijk uit elkaar gehaald. Dat werkte prima voor de winterstop.
Is ie serieus uit de basis gehaald vanwege dat akefietje met Rutten eigenlijk?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Prima" zal een verdediging die moet leunen op Marcelo en Derijck nooit zijn![]()
Derijck is imho wel onze beste centrumverdediger. Komt tekort voor de top maar zal in 9 van de 10 wedstrijden in de eredivisie voldoen. Marcelo en Bouma halen dat al niet eens.....
Cocu lijkt me samen met Ten Hag.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
Wie zou Rutten tijdelijk moeten vervangen mocht hij eruit moeten?
Mag/zou Philip dat willen?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
Wie zou Rutten tijdelijk moeten vervangen mocht hij eruit moeten?
Nou, ga eens zoeken naar dat bewijs materiaal want dit heb ik nog nooit gezien..quote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef ganzenherder het volgende:
Marcelo werd hier eerst nog aanbeden en gezien als een beperkte voetballer maar perfecte mandekker. En na deze wanvertoning is het weer meteen helemaal niets meer... Het blijft een opportunistische sport dat voetbal zeg
Lijkt me niet. Keer op keer wijst de praktijk uit dat er onder een nieuwe trainer geen significante verschillen zijn in de resultaten.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:14 schreef ganzenherder het volgende:
Rutten meteen weg of toch pas na dit seizoen?
Opzich zal het niet veel zin hebben denk ik dan.
Aan de andere kant denk ik als we Rutten meteen wegdoen we nog een kleine kans maken op het kampioensschap. Oké, de verdediging zal er niet spontaan beter op worden maar om nou te zeggen dat meneer Rutten het maximale uit de selectie haalt....Niet echt...
Ik vind Marcelo nog altijd een heel behoorlijke mandekker, het is alleen zo jammer en raar dat hij vandaag de meest bizarre fouten maakte die allemaal afgestraft werden met een goal.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef ganzenherder het volgende:
Marcelo werd hier eerst nog aanbeden en gezien als een beperkte voetballer maar perfecte mandekker. En na deze wanvertoning is het weer meteen helemaal niets meer... Het blijft een opportunistische sport dat voetbal zeg
Niet in the moodquote:Op zondag 4 maart 2012 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou, ga eens zoeken naar dat bewijs materiaal want dit heb ik nog nooit gezien..
Valt wel mee.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:01 schreef mrstylo het volgende:
Geen idee. Rutten ziet het allemaal niet zo best wat verdediging betreft....quote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Is ie serieus uit de basis gehaald vanwege dat akefietje met Rutten eigenlijk?
Hij werd helemaal niet aanbeden. Hij speelde de laatste tijd alleen niet meer zo dramatisch als in het begin. Vandaag werd pijnlijk duidelijk dat die paar redelijke wedstrijden niets meer dan een opvlieging waren, hij mist duidelijk kwaliteit.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef ganzenherder het volgende:
Serieus? Hij kan voor geen meter mandekkenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind Marcelo nog altijd een heel behoorlijke mandekker, het is alleen zo jammer en raar dat hij vandaag de meest bizarre fouten maakte die allemaal afgestraft werden met een goal.
Hij heeft wel vaker zwakke momentjes, maar zo erg als vandaag is compleet nieuw voor me.
Fred zal het vast met je eens zijnquote:Een centrum van opbouwer Derijck en Marcelo ernaast vind ik niets onderdoen dan de verdediging van Twente of Ajax. En dat zijn ook gewoon titelkandidaten.
En voor de breedte is het een hele goeiequote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef rubbereend het volgende:
Met alle respect voor Derijck, hij is ook maar voor de breedte gehaald omdat hij een clausule had in zijn contract. Anders was hij nooit gehaald.
Daar zou je best wel eens een punt kunnen hebben!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef ganzenherder het volgende:
Sowieso weet ik nog steeds niet waarom er niet in de verdediging geinvesteerd is in de zomerstop. Iedereen wist dat PSV een kutverdediging heeft. En wat doen Brandts en consorten? Aanvallers en middenvelders halen...
Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat aanvallers en middenvelders over het algemeen meer waard zijn dan verdedigers en de kans op winst daardoor ook groter is. Dus dat het meer te maken heeft met het onderbouwen van de gedane investeringen en het investeringsrisico daarbij het meest positief is.
Het creëren van een gebalanceerde sterke selectie is daarbij blijbkaar van ondergeschikt belang geweest...
ligt eraan wat er voor handen is ook denk ik, goede middenvelders waren beschikbaar.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef ganzenherder het volgende:
Sowieso weet ik nog steeds niet waarom er niet in de verdediging geinvesteerd is in de zomerstop. Iedereen wist dat PSV een kutverdediging heeft. En wat doen Brandts en consorten? Aanvallers en middenvelders halen...
Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat aanvallers en middenvelders over het algemeen meer waard zijn dan verdedigers en de kans op winst daardoor ook groter is. Dus dat het meer te maken heeft met het onderbouwen van de gedane investeringen en het investeringsrisico daarbij het meest positief is.
Het creëren van een gebalanceerde sterke selectie is daarbij blijbkaar van ondergeschikt belang geweest...
Te obvious?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zou je best wel eens een punt kunnen hebben!
Ah, dat zie ik echt helemaal niet zo. Het is inderdaad een goeie kopper, maar ik zie hem toch wel vaker dan eens een verdediger helemaal uit zijn vorm spelen. Een spits tegen Marcelo zie ik altijd wel rooskleurig in. Als dan Derijck als opbouwer naast hem staat ipv van Bouma vind ik dat voor PSV in deze vorm helemaal niet onaardig.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Serieus? Hij kan voor geen meter mandekken. Hij trapt in vrijwel elke schijnbeweging en laat om de haverklap zijn man van zich weglopen, en dat is niet gebaseerd op deze wedstrijd maar op 2 seizoenen lang. Het enige wat hij kan is kopduels winnen, daardoor lijkt het nog iets.
Ik vind die Belgenduo bij Ajax en die gozert samen met Douglas van eenzelfde kwaliteit. Met als uitschieter Douglas, want dat vind ik een heel goeie verdediger. Ik zie niet echt een gat met PSV en die 2 clubs.quote:Fred zal het vast met je eens zijn.
Overigens beschouw ik PSV na de wanvertoningen van de afgelopen weken niet meer als titelkandidaat.
PSVbril.....quote:Op zondag 4 maart 2012 22:31 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind die Belgenduo bij Ajax en die gozert samen met Douglas van eenzelfde kwaliteit. Met als uitschieter Douglas, want dat vind ik een heel goeie verdediger. Ik zie niet echt een gat met PSV en die 2 clubs.
Daarom zei Rutten ook "ik speel het liefst door"quote:Op zondag 4 maart 2012 22:32 schreef Scorpie het volgende:
Ongelooflijk dit PSV, al die miljoenen en dan wederom na de winterstop instorten.
Neuh, daar heb ik niet echt moeite mee. Ik vind ze gewoon kwalitatief behoorlijk evenredig aan elkaarquote:
Met Strootman had PSV eenzelfde mentaliteit uit bij Feyenoord. Het is dat dat geen hoogstaand team is en de schade beperkt bleef, maar vandaag met Strootman was de uitslag hetzelfde geweest, gok ik.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef Zorro het volgende:
Kunnen we ook niet concluderen dat Strootman gewoon erg belangrijk is voor dit team?
och daarvoor dachten we ook dat dat nooit meer zou lukken.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:47 schreef leolinedance het volgende:
Net nog een paar filmpjes bekeken van seizoen 2004/2005. Pijnlijk om te beseffen dat het waarschijnlijk nooit meer zo wordt
wtfquote:Op zondag 4 maart 2012 22:47 schreef leolinedance het volgende:
Net nog een paar filmpjes bekeken van seizoen 2004/2005. Pijnlijk om te beseffen dat het waarschijnlijk nooit meer zo wordt
Nee, zeker nietquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Strootman had PSV eenzelfde mentaliteit uit bij Feyenoord. Het is dat dat geen hoogstaand team is en de schade beperkt bleef, maar vandaag met Strootman was de uitslag hetzelfde geweest, gok ik.
Zie jij die tijd nog terugkeren dan? Ik niet. Financieel zijn we nu ook niet bepaald 'gezond'. Dit jaar waarschijnlijk geen dure spelers weg, wellicht geen CL, dus komt er praktisch geen geld binnen. Dus grote kans dat we in een neerwaardse spiraal raken. Of onze jeugd moet écht goed zijn maar dat zal nog moeten blijken. Nee, echt positief ben ik niet voor de toekomst.quote:
Ja, dit jaar nogquote:Op zondag 4 maart 2012 23:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zie jij die tijden nog terugkeren dan? Ik niet.
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Inderdaad, ik verwacht ook dat we binnenkort de halve finale EL spelen.
Met het verschil dat Rutten aantoonbaar zwaktes heeft als het gaat om wedstrijdstrategieën, mentale voorbereiding, aankopen, wissels, en deze zwaktes blijft tonen. Hoe lang had hij vorig seizoen wel niet nodig om Berg eruit te laten? Hij is nooit op een ander idee gekomen dan een wissel Berg-Koevermans. En waarom heeft hij nog steeds niet door de aanval niets voorstelt en er eens iets anders geprobeerd moeten worden ipv vandaag wanneer de aanvallende nood hoog is niet verder te komen dan alle aanvallers er maar in te gooien?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Keer op keer wijst de praktijk uit dat er onder een nieuwe trainer geen significante verschillen zijn in de resultaten.
Cocu, leuk dat hij er bij is, en is zie daar in de toekomst wel iets van worden op basis van zijn kwaliteiten op het veld. Maar het is nergens op gebaseerd dat hij het allemaal effe gaat doen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:18 schreef rubbereend het volgende:
Als Cocu voorlopig niet de ambitie heeft hoofdtrainer te worden dan lijkt me dat nietecht de man die er eens flink aan gaat trekken
Dat zou best kunnen. Al ben je natuurlijk altijd afhankelijk van de marktwaarde van een speler. Zowel bij aan- als verkoop. Verder lopen aanvallers net zo makkelijk gratis of goedkoop de deur uit wegens beperkte contracten, clausules, doorverkooppercentages, etc. En het zijn juist de spelers die met de grootste doorloop. Verdedigers zijn doorgaans trouwer. Kans is groter dat als PSV zijnde je een verdediger verlengd dan een aanvaller.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:28 schreef ganzenherder het volgende:
wow. 2 man opgepakt, bam meteen in de krantquote:Op zondag 4 maart 2012 21:35 schreef Paul-89 het volgende:
Tuig.
Goh, ik ken er 1 bij ajax die vandaag ook ineens een held is, en vorige maand nog bij de amateurs moest gaan voetballenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:16 schreef ganzenherder het volgende:
Strootman was de afgelopen weken dan ook super bezig jaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:39 schreef Zorro het volgende:
Kunnen we ook niet concluderen dat Strootman gewoon erg belangrijk is voor dit team?
Inderdaad. Strootman is totaal geen uitzondering. Ook met Strootman hadden we vandaag gewoon op onze broek gekregen. Zoals dit team al het hele seizoen in het gros van de wedstrijden wanpresteert, inclusief Strootman. In de lastigere wedstrijden onderscheidt Strootman zich nimmer.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Strootman was de afgelopen weken dan ook super bezig ja![]()
![]()
Marcellis faalde bij de meet. Gewoon niet goed genoeg, en het is terecht dat ze die lieten gaan. Ook Marcellis had nu gefaald. Salcido was gewoon een goede verdediger die iets tegen de trainer had. Op het WK bewees hij dat hij het nog steeds kon. Of hij het vandaag de dag nog had gekund is maar de vraag.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tsja, nu denk je hadden we maar Marellis en zelfs Salcido nog
Alex, waarom ging je naar Paris SG?
neequote:Op maandag 5 maart 2012 02:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
En de Franse competitie is ook sterker.
Een topper kan een keer verloren gaan, met 0-1, 0-2 of 1-2 of iets dergelijks. Maar PSV in eigen huis mag nooit na 45 minuten tegen een 0-4 achterstand aankijken. Dat is volstrekt onacceptabel.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat je tegen een Twente tegen een zepert oploopt is dan niet onlogisch.
Hou toch op zegquote:Op maandag 5 maart 2012 07:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Die Labyad en Pieters waren ook bezig.
Labyad op de hand gaan staan van de Jong en Pieters duwt de scheidsrechter in zn rug en geen kaart?
Ga lekker naar je eigen forum. Pieters komt voor zijn neus staan meer niet. Duwen van achter?????quote:Op maandag 5 maart 2012 07:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, Die Labyad en Pieters waren ook bezig.
Labyad op de hand gaan staan van de Jong en Pieters duwt de scheidsrechter in zn rug en geen kaart?
Lijkt me dat Labyad nog wel geschorst gaat worden.quote:
Tuurlijk niet, was helemaal niks aan de hand. Aanstellersquote:Op maandag 5 maart 2012 10:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Lijkt me dat Labyad nog wel geschorst gaat worden.
Waarom gelijk zo geagiteerd reageren. Hij stelt een terechte vraag want het leek er wel degelijk op dat Labyad bewust op zijn hand ging staan. Dat de vraag van een Ajax supporter komt betekent niet gelijk dat hij trollt.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ga lekker naar je eigen forum. Pieters komt voor zijn neus staan meer niet. Duwen van achter?????
Labyad gaat per ongeluk op zijn hand staan, maar goed droom verder.
Waarom zou een Ajacied in een PSV-topic komen posten? Met het doel om te trollen, dat lijkt me wel duidelijk. Laat ze lekker in hun eigen topic huilie huilie doen en blij wezen dat Imbecilio de nieuwe ster is.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo geagiteerd reageren. Hij stelt een terechte vraag want het leek er wel degelijk op dat Labyad bewust op zijn hand ging staan. Dat de vraag van een Ajax supporter komt betekent niet gelijk dat hij trollt.
Sorry, het is verboden om geïnteresseerd zijn in meer dan alleen je eigen club? Misschien moet je dan ook eens naar je mede PSVers kijken na een verliespartij van Ajaxquote:Op maandag 5 maart 2012 11:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom zou een Ajacied in een PSV-topic komen posten? Met het doel om te trollen, dat lijkt me wel duidelijk. Laat ze lekker in hun eigen topic huilie huilie doen en blij wezen dat Imbecilio de nieuwe ster is.
Was er niet precies zo'n zelfde geval met pepe bij real - barcelona, toen de hele wereld schreeuwde dat het wel met opzet moest zijn gedaan! Nou vond ik dat bullshit en denk ik ook niet dat Labyad het expres deed. Dat van Pieters was trouwens wel lomp, hij wilde die scheids gewoon een flinke duw geven maar hield zich net in (gaf hem trouwens nog wel een duw, niet van achter). Maar goed, dat is ook geen schorsing waard.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:40 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ga lekker naar je eigen forum. Pieters komt voor zijn neus staan meer niet. Duwen van achter?????
Labyad gaat per ongeluk op zijn hand staan, maar goed droom verder.
Geïnteresseerd zijn? Haha, geloof je het zelf..quote:Op maandag 5 maart 2012 11:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sorry, het is verboden om geïnteresseerd zijn in meer dan alleen je eigen club? Misschien moet je dan ook eens naar je mede PSVers kijken na een verliespartij van Ajax.
Die vent trollt in elk topic, maar daar had jij het niet over.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geïnteresseerd zijn? Haha, geloof je het zelf..
Ajacied422 is duidelijk aan het trollen op de vorige pagina, als je dat niet ziet heb je een plaat voor je kop.
Ik denk dat jij even moet gaan afkoelen. Ik snap dat gisteren een emotionele dag voor je was, maar wat je nu allemaal uit je keyboard perst verdient de schoonheidsprijs niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:18 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Geïnteresseerd zijn? Haha, geloof je het zelf..
Ajacied422 is duidelijk aan het trollen op de vorige pagina, als je dat niet ziet heb je een plaat voor je kop.
Missschien chargeerde ik te veel, feit blijft dat meerendeel van Ajacieden hier alleen komen om te trollen. Dus dan is het maar beter dat ze gewoon allemaal wegblijven lijkt me.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die vent trollt in elk topic, maar daar had jij het niet over.
Hoezo, kan je niet tegen de waarheid?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij even moet gaan afkoelen. Ik snap dat gisteren een emotionele dag voor je was, maar wat je nu allemaal uit je keyboard perst verdient de schoonheidsprijs niet.
Nofi maareh, waar háál je het in hemelsnaam vandaan?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, dat zie ik echt helemaal niet zo. Het is inderdaad een goeie kopper, maar ik zie hem toch wel vaker dan eens een verdediger helemaal uit zijn vorm spelen. Een spits tegen Marcelo zie ik altijd wel rooskleurig in.
Nu kan ik je natuurlijk keihard dissen door 2-6 te gaan roepen, maar dat laat ik maar achterwege. Je ziet spoken vriend.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoezo, kan je niet tegen de waarheid?
Of je reageert gewoon normaal en rustig, of beter nog, je gaat er gewoon niet op in. Nu laat je je van je slechtste kant zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Missschien chargeerde ik te veel, feit blijft dat meerendeel van Ajacieden hier alleen komen om te trollen. Dus dan is het maar beter dat ze gewoon allemaal wegblijven lijkt me.
Ik vond het typerender hoe hij bij de 2-6 stond te schutteren en niet ingreep.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nofi maareh, waar háál je het in hemelsnaam vandaan?![]()
Zodra Marcelo ini een één tegen één situatie komt is het meteen le-vens-gevaarlijk. Dat verliest hij zó vaak dat het bijna niet meer te geloven is. De man legt ook zelden een sliding. Gisteren bij de 0-2 ook weer zo'n schitterend voorbeeld daarvan. Hij komt in een perfecte positie tov zijn tegenstander waar een serieuze centrumverdediger gewoon een tackle eruit gooit en de aanval daarmee dood slaat. Wat doet Marcelo? Niks! Achteruit blijven lopen en een paar seconden later ligt de bal in de goal![]()
Dat is zó typerend voor hem, niet ingrijpen, gewoon je door de tegenstander naar achteren laten dwingen. Moet voor een aanvaller wel echt héérlijk zijn om tegen zo'n speler te spelen.
Gelukkig bepaal ik zelf hoe ik reageer, dat hoef jij niet voor mij te doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon normaal en rustig, of beter nog, je gaat er gewoon niet op in. Nu laat je je van je slechtste kant zien.
Waarop baseer jij dat er niets aan de hand is?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, was helemaal niks aan de hand. Aanstellers
Het is wel heel moeilijk voor je om vragen / meningen van anderen te weerleggen met goede argumenten he?quote:Op maandag 5 maart 2012 11:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal ik zelf hoe ik reageer, dat hoef jij niet voor mij te doen.
Misschien voor in de OP?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Regel #1 in het PSV-topic. Kritiek van buitenaf is altijd trollen of stoken.
Valt wel mee hoor, ik reageer gewoon op dezelfde manier als Scorpie.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is wel heel moeilijk voor je om vragen / meningen van anderen te weerleggen met goede argumenten he?
Neuh en ga het vuurtje nu niet opstoken want die post van je voegt ook niks toe.quote:
Isaksson wordt uitgefloten omdat hij altijd veel te lang wacht met uittrappen en nooit voor de snelle hervatting kiest. Dat is al een paar jaar zo, logisch dat we dat zat zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:34 schreef Muto het volgende:
Maar kom op zeg. Het team uitfluiten wanneer ze ook maar 1 bal terugspelen op de keeper, maar zodra een speler zich op een dergelijke manier misdraagt wordt hij direct verdedigt. Ik zou het dan eerder andersom doen.
Oke. En de overige 10 spelers worden bij 0-0 na 22 minuten uitgefloten omdat? Overigens wel een rare reden om iemand uit te fluiten.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Isaksson wordt uitgefloten omdat hij altijd veel te lang wacht met uittrappen en nooit voor de snelle hervatting kiest. Dat is al een paar jaar zo, logisch dat we dat zat zijn.
Na 22 minuten stond het al 0-2 voor Twente hoor. Isaksson is een waardeloze keeper die dit seizoen ook alweer genoeg punten heeft gekost en gister 3 ballen gewoon had moeten hebben. Daarnaast vertraagd hij het spel enorm, genoeg reden dus.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Oke. En de overige 10 spelers worden bij 0-0 na 22 minuten uitgefloten omdat? Overigens wel een rare reden om iemand uit te fluiten.
Toch weet dat zelfde publiek wat er met een gebeurd als Issakson wel voor de snelle hervatting kiest. Sterker nog toen hij zich daar nog weleens voor liet opjutten heeft hij de bal zo vaak weggegeven dat mensen het vertrouwen in hem zijn verloren.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Isaksson wordt uitgefloten omdat hij altijd veel te lang wacht met uittrappen en nooit voor de snelle hervatting kiest. Dat is al een paar jaar zo, logisch dat we dat zat zijn.
Volgens mij reageer ik alleen met mijn pink al fatsoenlijker dan jij ooit zal doen, maar dat terzijde.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik reageer gewoon op dezelfde manier als Scorpie.
Ik heb het ook onder andere over vorige week tegen Feyenoord.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Na 22 minuten stond het al 0-2 voor Twente hoor. Isaksson is een waardeloze keeper die dit seizoen ook alweer genoeg punten heeft gekost en gister 3 ballen gewoon had moeten hebben. Daarnaast vertraagd hij het spel enorm, genoeg reden dus.
Daar heb je ook wel gelijk in, maar nu wacht ie lang en komen de ballen vaak nog niet aan. Tyton moet gewoon op doel, die heeft ook nog geen geweldige indruk gemaakt maar zal het zeker niet slechter doen dan Isaksson. Straalt iig al veel meer uit.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch weet dat zelfde publiek wat er met een gebeurd als Issakson wel voor de snelle hervatting kiest. Sterker nog toen hij zich daar nog weleens voor liet opjutten heeft hij de bal zo vaak weggegeven dat mensen het vertrouwen in hem zijn verloren.
Dat vond ik wel meevallen hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb het ook onder andere over vorige week tegen Feyenoord.
Gisteren haalde hij zijn hele repetoire van typerende fouten voor de dagquote:Op maandag 5 maart 2012 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vond het typerender hoe hij bij de 2-6 stond te schutteren en niet ingreep.
We moeten niet gaan overdrijven, was een total off day van PSV, maar Twente gaat ook nog wel steekjes laten vallen.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is de kampioensoverwinning van Twente geweest vermoed ik.
Nou, dat gaat allebei niet gebeuren dit seizoenquote:
Zo'n totale off day was het niet eens. Twente is gewoon de eerste ploeg die het verdedigende gestuntel eens een keer fatsoenlijk afstraft. Dit kan PSV tegen elke ploeg met een goede aanval overkomen.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
We moeten niet gaan overdrijven, was een total off day van PSV, maar Twente gaat ook nog wel steekjes laten vallen.
Net of zij een geweldige reeks achter de rug hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is de kampioensoverwinning van Twente geweest vermoed ik.
Sinds McClaren doen ze het toch best aardig? Alleen van Heracles verloren, rest allemaal gewonnen.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Net of zij een geweldige reeks achter de rug hebben.
PSV was shit, het scoreverloop hielp lekker mee, dat zijn van die "once in a lifetime" wedstrijden dat alles meezitquote:Op maandag 5 maart 2012 12:30 schreef J2T het volgende:
Twente speelde werelds gisteren. Uitstekend countervoetbal. Maar ik ben toch benieuwd naar het spel van FCT tegen de mindere goden van de eredivisie als zij het spel zelf moeten maken. Tegen Vitesse en Heracles was het iig zeer pover.
En die doelpunten, nu heeft de selectie van Twente wel kwaliteit natuurlijk, maar John die tussen 3 verdedigers precies in de kruis schiet van 25 meter, een geweldige kopbal van De Jong, Wisgerhof met een hard en goed afstandsschot (en een matige Isaksson), dat zijn doelpunten daar hoort een dosis geluk bij. Alleen het doelpunt van Janssen was pure klasse.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV was shit, het scoreverloop hielp lekker mee, dat zijn van die "once in a lifetime" wedstrijden dat alles meezit
Ze horen zeker tot de kanshebbers, met AZ de minste goals tegen dus verdedigend beter dan PSV en Ajaxquote:Op maandag 5 maart 2012 12:34 schreef J2T het volgende:
Maar mij hoor je niet klagen. Ik vind het wel prima zo. Bombardeer FCT maar lekker tot de torenhoge favoriet voor de titel. Alle ogen gericht op Twente nu.
Net zo als dat Ajax met grote verschillen wint, maar ondertussen oogt het spel matig. Maar komt misschien ook door de speelwijze.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds McClaren doen ze het toch best aardig? Alleen van Heracles verloren, rest allemaal gewonnen.
Behoorlijk nette reeks ja. Nog maar 3 verliespunten sinds de winterstop.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Net of zij een geweldige reeks achter de rug hebben.
Dan ken je ajacied422 nog niet goedquote:Op maandag 5 maart 2012 11:28 schreef Adames het volgende:
Ajacied422 trollt nauwelijks tot nooit. Hij perst alleen te veel nikszeggende oneliners uit zijn toetsenbord, maar de vraag was terecht en niks trollends aan. Op iemands hand gaan staan zonder daarna excuses aan te bieden doe je vrijwel nooit zonder opzet.
Ja Bouma, jij hebt gister idd laten zien hoe het moet, een kansloze bal binnenhouden waaruit een goal komt, chapeau !quote:Bouma: 'Aantal spelers ging niet voluit'
De klap die FC Twente toediende aan de concurrent was vlak na de wedstrijd nog niet bezonken. Het PSV-kamp was verbijsterd. "Er zijn harde woorden gevallen."
Frans Raaijmakers
EINDHOVEN
De muziek die uit de kleedkamer van FC Twente ontsnapte was tot ver in de buik van het Philips Stadion hoorbaar. De Tukkers dienden concurrent PSV een mokerslag toe (2-6) en dat mocht gevierd worden. De Eindhovenaren passeerden ondertussen het journaille met gebogen hoofd. Veel tijd voor een praatje hadden de spelers niet, de teleurstelling stond op de gezichten gebeiteld.
Verdediger Jetro Willems gebruikte het K-woord om zijn frustratie kracht bij te zetten. "Wat er fout ging?", herhaalde Willems de vraag. "Als je binnen een paar minuten met 0-3 achter staat, gaat alles fout, toch? Ik heb nog nooit zo'n afstraffing gehad, ik schrok. In de rust hadden we nog wel hoop, dat moet je immers altijd hebben. De trainer heeft in de pauze vooral gezegd dat we elkaar moesten steunen."
Wilfred Bouma spuugde verderop in de catacomben zijn gal uit. Hij was ontdaan en verbijsterd. "We zijn afgetroefd op alle fronten. Als je je basisafspraken niet nakomt, kan dit gebeuren. Heb je nog nooit een zwakkere eerste helft van PSV gezien? Dat zegt genoeg. Ik heb dit nog nooit meegemaakt, heel pijnlijk. Een aantal spelers heeft geen honderd procent inzet getoond, wie dat zijn weten ze zelf wel. Dit is een tik, er zijn harde woorden gevallen. Het publiek was terecht kwaad."
Op de persconferentie kreeg Fred Rutten de onvermijdelijke vraag na een wanprestatie als deze. Zit Rutten – die na dit seizoen vertrekt – de rit tot het einde van het voetbaljaargang uit of wordt-ie eerder al ontslagen? "Ik kan me niet voorstellen dat de club zich laat leiden door emotie", was zijn verkapte antwoord. "Ik heb een uitstekend FC Twente gezien. We hebben ze in het zadel geholpen, dat wel. Het was een terechte nederlaag."
Maar moeten nog wel tegen AZ, Ajax, Heerenveen en Feyenoord.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Behoorlijk nette reeks ja. Nog maar 3 verliespunten sinds de winterstop.
Wij moeten ook nog tegen AZ, Ajax en Heerenveenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar moeten nog wel tegen AZ, Ajax, Heerenveen en Feyenoord.
Er is nog echt geen zinnig woord over te zeggen en elke week ziet de stand er weer anders uit (Open deur)
Dat denk ik ook. Helemaal omdat jullie ook nog de EL en bekerwedstrijden tussen door hebben.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog tegen AZ, Ajax en Heerenveen![]()
Face it, PSV is volkomen de weg kwijt, die hebben echt niet de mentale kracht om dit nog tot een goed einde te brengen.
Ach de verdediging was zo lek als een mandje. Dit had Twente ook wel gewonnen met een lager rendement.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:18 schreef hannoes het volgende:
Een heel enkele keer lukt het een team om werkelijk alle kansen in doelpunten om te zetten. FC Twente was gisteren de gelukkige! FC Groningen deed het in oktober tegen Feyenoord ook een keer en won met 6-0. Arsenal zaterdag idem tegen Liverpool ... Het wedstrijdverloop kan soms volledig tegen of mee zitten. Helaas wordt er in de voetballerij maar weinig aandacht aan de factor geluk besteed.
Dat zo'n man erin staat zegt al genoeg, ook voluit helemaal niets meerquote:Op maandag 5 maart 2012 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)ing_niet_voluit.html
[..]
Ja Bouma, jij hebt gister idd laten zien hoe het moet, een kansloze bal binnenhouden waaruit een goal komt, chapeau !
Vergeet NAC Breda niet zondag. Dat zijn normaal gesproken onze jaarlijkse 3 verliespunten.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog tegen AZ, Ajax en Heerenveen![]()
Face it, PSV is volkomen de weg kwijt, die hebben echt niet de mentale kracht om dit nog tot een goed einde te brengen.
Als de spelers er net zo over denken als jullie, is het seizoen dus gewoon voorbijquote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Vergeet NAC Breda niet zondag. Dat zijn normaal gesproken onze jaarlijkse 3 verliespunten.
Die vergeet ik zeker niet. Als daar 3 punten gepakt worden beschouw ik dat als een klein wondertje.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Vergeet NAC Breda niet zondag. Dat zijn normaal gesproken onze jaarlijkse 3 verliespunten.
Als de spelers doorgaan op de weg van de afgelopen weken dan is het seizoen idd voorbij.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als de spelers er net zo over denken als jullie, is het seizoen dus gewoon voorbij
quote:Rutten: 'Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht'
Maandag, 5 maart 2012 om 11:40
De 2-6 nederlaag tegen FC Twente laat diepe sporen achter bij PSV. Er hangt een crisissfeer in Eindhoven en de gebruikelijke uitlooptraining vond maandag niet plaats op het trainingsveld, maar in de bossen bij De Herdgang. De spelers slaagden er daardoor in om de toegestroomde pers en fans te vermijden. Na de uitlooptraining stonden Ola Toivonen en Fred Rutten de media te woord.
Rutten stelde zondag nog dat je 'toppers nu eenmaal kan verliezen', maar de dreun die Twente uitdeelde, heeft toch wel indruk gemaakt. "Ik heb geen oog dicht gedaan vannacht", zei Rutten tegen Omroep Brabant. "Hoe kan het in godsnaam dat het zo fout is gegaan", vroeg de coach zich af. "Ik heb de hele nacht liggen piekeren."
Voor de lichte looptraining had Rutten een gesprek met de spelersgroep, maar de oefenmeester wilde niet prijsgeven wat er is besproken. Aan het einde van dit seizoen vertrekt Rutten bij PSV en de coach zei zondag nog niet bang te zijn voor een direct ontslag: "In voetbal regeert de emotie, maar ik denk niet dat deze club zich daardoor laat leiden.''
De oefenmeester bleek even later ook niet bang te hoeven zijn dat zijn spelers zich tegen hem keren. Aanvoerder Toivonen liet aan het ANP weten dat de selectie nog altijd volledig achter Rutten staat en dat de zaak daarmee wat hem betreft is afgedaan. “Iedereen heeft zijn zegje kunnen doen”, vertelde de Zweed. “We moeten ons nu richten op het duel van donderdag in de Europa League met Valencia.”
En dat we nog 2 keer konden scoren!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:12 schreef inZanity het volgende:
Heeft PSV eigenlijk al een bloemetje naar Douglas gestuurd? Die heeft er toch wel zo'n beetje persoonlijk voor gezorgd dat de schade enigszins beperkt bleef voor jullie en dat het 'slechts' bij 2-6 bleef.
tegen 10 man hebben we gewoon 2-2 gespeeldquote:Op maandag 5 maart 2012 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dat we nog 2 keer konden scoren!
hou ik je aanquote:Op maandag 5 maart 2012 14:43 schreef Doublepain het volgende:
Godsamme wat een vertrouwen weer hoor
Psv gaat gewoon kampioen worden punt
Het is niet onmogelijk maar ik schat de kans niet groter dan 10% meer na de vertoningen van de afgelopen tijd.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:43 schreef Doublepain het volgende:
Ja man wat zijn we ook goed hequote:Op maandag 5 maart 2012 14:43 schreef Doublepain het volgende:
Ik zeg, komende 3 Eredivisie wedstrijden worden verloren. Uefa Cup is het hoogst haalbare.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:43 schreef Doublepain het volgende:
Dat zou me wel héél erg tegenvallen, moet toch op zijn minst een gelijkspel tussen kunnen zitten.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik zeg, komende 3 Eredivisie wedstrijden worden verloren. Uefa Cup is het hoogst haalbare.
Boehoehoehoehoehoehoehoequote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie weer afgewimpeld als troll? Ongelooflijk triest niveau weer. Ik constateer iets wat ik live zie. Kan jij niets aan veranderen.
En ook weer zo'n simpele kneus hoor die zegt dat ik kom trollen met mijn reactie over labyad/pieters.
Ja want we gaan wel van Valencia winnen... Beker lijkt me eerder het hoogst haalbare.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik zeg, komende 3 Eredivisie wedstrijden worden verloren. Uefa Cup is het hoogst haalbare.
Er is nogmaals geen geld om Rutten te ontslaan. Enige optie zou zijn dat Rutten zelf vertrekt maar daarvoor is zijn ego te groot blijkbaar.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef 16meter het volgende:
Elke andere club had zo'n trainer weggestuurd. Onbegrijpelijk om zo slecht te presteren met een selectie die (op papier) eenvoudig kampioen moet kunnen worden.
Met deze frotters in de verdediging word je geen kampioen. Ook niet met een andere coach.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef 16meter het volgende:
Elke andere club had zo'n trainer weggestuurd. Onbegrijpelijk om zo slecht te presteren met een selectie die (op papier) eenvoudig kampioen moet kunnen worden.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt mijn reactie weer afgewimpeld als troll? Ongelooflijk triest niveau weer. Ik constateer iets wat ik live zie. Kan jij niets aan veranderen.
En ook weer zo'n simpele kneus hoor die zegt dat ik kom trollen met mijn reactie over labyad/pieters.
-De selectie geeft te kennen achter de trainer te staanquote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef 16meter het volgende:
- Natuurlijk zeggen ze dat. Een paar spelers althans. Zou jij iets anders zeggen in de media?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
-De selectie geeft te kennen achter de trainer te staan
-Wie zou het over moeten nemen?
-Een trainerswissel heeft zelfden effect
Waar je dat vandaan haalt ontgaat me toch echt. Iedereen die geen stront in zijn ogen heeft wist dat de verdediging onze achilleshiel zou zijn dit seizoen. Met een zwakke verdediging kan je dit soort labiliteit verwachten.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef 16meter het volgende:
Cocu heeft vooralsnog geen ambitie hoofdtrainer te worden en geeft zelf aan te weinig ervaring te hebben, lijkt me niet de geschikte man om nu de boel vlot te trekkenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef leolinedance het volgende:
[..]
- Natuurlijk zeggen ze dat. Een paar spelers althans. Zou jij iets anders zeggen in de media?
- Cocu, Advocaat, Faber, Sef Vergoossen?
- Maar dit is ook niks.
Hoezo ineens eenvoudig kampioen wordenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef 16meter het volgende:
De verdediging is in principe t.o.v. vorig jaar weinig veranderd. Toch hebben we nu al evenveel tegentreffers als het hele vorige seizoen.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar je dat vandaan haalt ontgaat me toch echt. Iedereen die geen stront in zijn ogen heeft wist dat de verdediging onze achilleshiel zou zijn dit seizoen. Met een zwakke verdediging kan je dit soort labiliteit verwachten.
Geen enkele trainer die met deze selectie significant beter zou presteren hoor...
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 05-03-2012 om 15:42:40Directeur Marcel Brands spreekt de pers bij #PSV toe. Dit kan niet zomaar passeren, zegt hij. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 05-03-2012 om 16:00:25Brands gaf signaal af bij #PSV. Hij zag er bezorgd uit. Mijn interpretatie: verlies tegen #NAC kan ontslag #Rutten betekenen. reageer retweet
Brandsquote:Op maandag 5 maart 2012 16:37 schreef Einthovuh het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 05-03-2012 om 15:42:40Directeur Marcel Brands spreekt de pers bij #PSV toe. Dit kan niet zomaar passeren, zegt hij. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 05-03-2012 om 16:00:25Brands gaf signaal af bij #PSV. Hij zag er bezorgd uit. Mijn interpretatie: verlies tegen #NAC kan ontslag #Rutten betekenen. reageer retweet
Zijn aankoopbeleid is nou niet bepaald slim. Verdediging is totaal geen aandacht aanbesteed.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brandsdie koopt die shitspelers toch voor zoveel geld?
Dat bedoel ik, vooral hij zou zijn trainer moeten steunen, zegt genoeg over de lamlulquote:Op maandag 5 maart 2012 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn aankoopbeleid is nou niet bepaald slim. Verdediging is totaal geen aandacht aanbesteed.
Valencia is een tegenstander die je ook met een goed spelend PSV kunt verliezen. NAC is een ander verhaal inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dik verlies tegen Valencia uit zou niet onwaarschijnlijk klinken, en dan een verlies bij NAC zou de druppel kunnen zijn. NAC is altijd extra gemotiveerd tegen PSV en hebben nou niet een onbehoorlijk team. ALleen de pech met Karelse. Matige trainer. Als NAC wint, dan voorspel ik chaos.
Als PSV goed speelt, dan geef ik ze geen behoorlijke nederlaag hoor. Maar als het gewoon echt om van te huilen is Donderdag en Zondag. Dan is het adios Frettenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:42 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Valencia is een tegenstander die je ook met een goed spelend PSV kunt verliezen. NAC is een ander verhaal inderdaad.
Terecht ook. Rutten heeft niet bepaald met PSV gedaan wat 'ie had moeten doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:37 schreef Einthovuh het volgende:
Als je je spelers al voor een belangrijke wedstrijd bij Groningen uit voor de 2e plaats niet kan motiveren (vorig seizoen laatste speelronde). Dan is er zeker iets goed mis met Fred.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Terecht ook. Rutten heeft niet bepaald met PSV gedaan wat 'ie had moeten doen.
Al 3 jaar geen prijs en ook nog eens geschiedenis geschreven met de grootste nederlaag in de historie van PSV...quote:Op maandag 5 maart 2012 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Terecht ook. Rutten heeft niet bepaald met PSV gedaan wat 'ie had moeten doen.
En zo gaat het al 2 jaarquote:Op maandag 5 maart 2012 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je je spelers al voor een belangrijke wedstrijd bij Groningen uit voor de 2e plaats niet kan motiveren (vorig seizoen laatste speelronde). Dan is er zeker iets goed mis met Fred.
Tegen FC Groningen en Feyenoord speelde de Stroot ook zwak.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week is de Stroot er weer, PSV gaat weer schitteren
Ik hoop met je mee, maar ik ben nu bang voor een totale inzinking.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week is de Stroot er weer, PSV gaat weer schitteren
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Al 3 jaar geen prijs en ook nog eens geschiedenis geschreven met de grootste overwinning in de historie van de Eredivisie...
Tegen feyenoord speelde hij helemaal niet zwakquote:Op maandag 5 maart 2012 16:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen FC Groningen en Feyenoord speelde de Stroot ook zwak.
Ook mét Strootman hadden we gisteren verloren. Niet met zulke ruime cijfers waarschijnlijk (de eerste 2 goals van Twente had hij waarschijnlijk wel tegengehouden).quote:Op maandag 5 maart 2012 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV moet niet het excuus op Strootman afleggen. Moet je eens zien hoe bedroevend PSV is zonder 'de Stroot'.
Met een beetje geluk neemt iemand het over die PSV in ieder geval Europa in krijgtquote:Op maandag 5 maart 2012 16:52 schreef Einthovuh het volgende:
Maar dan kun je wel Rutten ontslaan na NAC... Maar het is een paar wedstrijden voor het einde van het seizoen (die dan toch al verloren is). Waarom dan niet aan het begin van het seizoen ontslagen? Kost een hoop geld waar je dan toch niets meer aan hebt hooguit om een signaal af te geven aan de supporters.
Dat was onder een andere trainer dus niet gelukt wil je zeggen? Die 10-0 was eerder de verdienste van een zwak Feyenoord dan door Rutten.quote:
Welke wedstrijd in dit seizoen vond jij PSV kampioenswaardig spelen dan? Het gaat gewoon niet goed en we staan zo hoog doordat ook de concurrentie een kutseizoen draait.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon ophouden met dat gezeik en proberen er het beste van te maken. De titel en/of een CL-plek zijn nog gewoon binnen handbereik. Lijkt wel of de media en iedereen eromheen PSV een crisis willen aanpraten.
Tegen Valencia moet je gewoon op de counter spelen. Dat kan dit PSV namelijk wel redelijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:42 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Valencia is een tegenstander die je ook met een goed spelend PSV kunt verliezen. NAC is een ander verhaal inderdaad.
Willen is wat overdreven. Maar nu komt toch echt naar bovendrijven dat PSV niets wijzer is geworden van Tijdperk Rutten.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon ophouden met dat gezeik en proberen er het beste van te maken. De titel en/of een CL-plek zijn nog gewoon binnen handbereik. Lijkt wel of de media en iedereen eromheen PSV een crisis willen aanpraten.
Ik hoop ook niet dat Advocaat komt, Van Gaal ook nietquote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Doublepain het volgende:
Als Advocaat komt, bye bye depay, willems, ritzmaier etc
Dat hoort erbij als topploeg, de druk is groter en de pers zit er bovenop.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Lijkt wel of de media en iedereen eromheen PSV een crisis willen aanpraten.
Maar dat was vorig jaar ook al zo, het verschil tussen top en middenmoot is in de eredivisie gewoon langzaamaan aan het verdwijnen.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke wedstrijd in dit seizoen vond jij PSV kampioenswaardig spelen dan? Het gaat gewoon niet goed en we staan zo hoog doordat ook de concurrentie een kutseizoen draait.
De spoeling is inderdaad erg dun in trainerswereld. En veel coaches lopen al tussen de 55 en de 65.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat Advocaat komt, Van Gaal ook niet
Maar wie wel?
Erik van de Jakhalzen was ook al aanwezig op de Herdgangquote:Op maandag 5 maart 2012 16:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als topploeg, de druk is groter en de pers zit er bovenop.
Deal with it. [ afbeelding ]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat er nu moet worden opgehouden met dat gezeik en dat je de komende tien competitiewedstrijden gewoon weer moet gaan knallen.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke wedstrijd in dit seizoen vond jij PSV kampioenswaardig spelen dan? Het gaat gewoon niet goed en we staan zo hoog doordat ook de concurrentie een kutseizoen draait.
Dat hoeft een Ajacied ons echt niet komen uit te leggen hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willen is wat overdreven. Maar nu komt toch echt naar bovendrijven dat PSV niets wijzer is geworden van Tijdperk Rutten.
Twente-Fan is die gozer. Zeker lekker heel de Herdgang lopen trollen etc.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:57 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Erik van de Jakhalzen was ook al aanwezig op de Herdgang
Dan hoop ik dat die Tukker de dag van z'n leven gehad heeft.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:57 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Erik van de Jakhalzen was ook al aanwezig op de Herdgang
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 05-03-2012 om 12:08:48Zelfs #jakhals Erik op #Herdgang. Nu wachten op #pownews. #PSV #crisis reageer retweet
Thijs Slegers zal er wel zitten denk ikquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vanavond eens VI kijken, benieuwd in hoeverre PSV door het slijk gaat.
Waarschijnlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Thijs Slegers zal er wel zitten denk ik
Ik kijk de laatste tijd nog liever Studio Voetbal dan die stomme bierpraat.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gijpie kan los op die wedstrijd denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
dafuq...quote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste nog liever Studio Voetbal dan die stomme bierpraat.
Rutgerrrrrrrrquote:Op maandag 5 maart 2012 16:58 schreef Einthovuh het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 05-03-2012 om 12:08:48Zelfs #jakhals Erik op #Herdgang. Nu wachten op #pownews. #PSV #crisis reageer retweet
Hansie zal vast wel wat te melden hebben, Die laat nog wel eens wat ala jan van halst tonen. Johan Derksen is voor de ruttenafkraaksel en het slechte aankoopbeleid met name naar de verdediging kijkend.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hier het VI radio interview van vandaag: http://www.vi.nl/VI-TV-1/(...)=true#videoplayerTopquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
WaarschijnlijkEerlijke gast is het
Niet zo'n gozer die aan de pijpen gaat dansen van Fredquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
WaarschijnlijkEerlijke gast is het
Hoezo? Ik kan nu al voorspellen wat er gezegd gaat worden. Met z'n allen een beetje lachen om Manolev, vervolgens gooit die snor er nog wat clichés tegenaan en dat was het dan, wat een saaie tv.quote:
Doen we zelden meer.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan nu al voorspellen wat er gezegd gaat worden. Met z'n allen een beetje lachen om Manolev, vervolgens gooit die snor er nog wat clichés tegenaan en dat was het dan, wat een saaie tv.
Kom op zeg, dat gekruip in Praag z'n hol was niet om aan te zien gisteren.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan nu al voorspellen wat er gezegd gaat worden. Met z'n allen een beetje lachen om Manolev, vervolgens gooit die snor er nog wat clichés tegenaan en dat was het dan, wat een saaie tv.
Twee weken geleden nog na Groningen-uit. Maar goed, de meeste voetbalfans zijn dan ook niet bijster intelligent, dus ik begrijp best dat dat soort simpele tv vermakelijk kan zijn.quote:
Ik moet zeggen dat ik VI ook steeds minder aan vind, het is echt een format geworden (al een tijd).. het is erg voorspelbaar.. En Johan heeft regelmatig last van zijn manperiodquote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hij is daar wel consequent in, het gaat hem alleen om het voetbal en niet om clubs landen wat dan ookquote:Op maandag 5 maart 2012 17:08 schreef Einthovuh het volgende:
Gijpie heeft als ex-PSVer ook totaal niks meer met onze club he![]()
Kijk zelden meer maar vanavond wil ik het ook wel eens horen jaquote:Op maandag 5 maart 2012 16:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het kon hem ook inderdaad geen zak schelen dat Oranje de WK finale had verloren. Iniesta dit Iniesta dat.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is daar wel consequent in, het gaat hem alleen om het voetbal en niet om clubs landen wat dan ook
Klopt ja. Hij zei ook iets van: "als ik bij PSV langskom dan vraagt iedereen me: 'dit voelt zeker wel als thuiskomen he?' en daarna begint hij op z'n Gijps te lachen' Het interesseert hem allemaal niet zo veel.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is daar wel consequent in, het gaat hem alleen om het voetbal en niet om clubs landen wat dan ook
Ja, lijkt Boas mogelijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet dat Advocaat komt, Van Gaal ook niet
Maar wie wel?
Die schopt de oudjes toch graag weg?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, lijkt Boas mogelijk?
Ook al denkt iedereen
Het kan toch?
Boas zal komen voor 500.000 euro per jaar jaquote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, lijkt Boas mogelijk?
Ook al denkt iedereen
Het kan toch?
Na 1 bazen wedstrijd is zijn naam Villas Baas.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Users die met de suggestie van Villas Boas komen
Echt hè, net alsof hij PSV uberhaupt zou overwegen, de teringquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Boas is baas, klaarquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Chase_Utley het volgende:
Klopt, daarom kan hij beter dan PSV krijgen.quote:
Waar kan hij naar toe?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, daarom kan hij beter dan PSV krijgen.
Volgend seizoen vast wel naar een club als Inter. Of welke andere club uit een topcompetitie die op dat moment een trainer nodig hebben.quote:
Inter zal binnenkort Ranieri wel ontslaan.quote:
SVquote:Op maandag 5 maart 2012 17:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Villas-Boas
[ afbeelding ]
Sef Vergoossen
2013 is een special jaar dus kan je niet zomaar een kut trainer plaatsen.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:00 schreef Doublepain het volgende:
Of gewoon een jaartje bikkelen met een kut trainer en daarna faber of cocu
Tegen Barçaquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2013 is een special jaar dus kan je niet zomaar een kut trainer plaatsen.
Moet wel een trainer zijn die van barca moet winnenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2013 is een special jaar dus kan je niet zomaar een kut trainer plaatsen.
Doe niet mal man, Guardiola zal aan het eind van dit seizoen wel oprotten bij Barçaquote:
En brengt Torres met zich mee.quote:
Met Romana als assistent?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Zanger Rinus wordt Trainer Rinus en komt bij PSV.
uiteraard kan datquote:Op maandag 5 maart 2012 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, lijkt Boas mogelijk?
Ook al denkt iedereen
Het kan toch?
Zeggen ze?quote:
Rutten betrekt op zichzelf, hij zegt ik ben verantwoordelijk. Op de club kijken ze hem niet anders aan, wel rotsfeer 'maar dat hoort ook, er hoort chagrijn te zijn'.quote:
4e seizoen zonder prijzen zou dat dan toch al worden?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rutten betrekt op zichzelf, hij zegt ik ben verantwoordelijk. Op de club kijken ze hem niet anders aan, wel rotsfeer 'maar dat hoort ook, er hoort chagrijn te zijn'.
Brands, Fans emotioneel/geschokt, bang 3e seizoen op rij weer geen prijzen.
Ik ben niet van na 1 klap meteen een beslissing te nemen (mbt ontslag Rutten)
Dat was het zo'n beetje.
Fred klonk nuchter/realistisch
2007/2008 laatste keer kampioen dacht ik ja.. misschien bedoelde ze daarmee geen voorronde CL.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:56 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
4e seizoen zonder prijzen zou dat dan toch al worden?
Buitenlandse trainer wil Brands niet. Wil Nederlandstalige.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef Adames het volgende:
Anders zou PSV gewoon Mancini moeten losweken, die zal ook wel eens toe zijn aan een nieuw avontuur.
Begrip voor het niet ontslaan van Rutten zeker?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Statement: PSV vraagt de supporters om begrip
Wat een nietszeggend klotebericht vol vaagheden en clichés. Dit wil ik als supporter niet lezen als officieel statement.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Statement: PSV vraagt de supporters om begrip
3 wedstrijden uit de moeilijke serie:quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Allemaal leuk om te zeggen dat het nog maar 10 wedstrijden zijn en dat er niks aan de hand is, maar laat het gvd nu maar eens zien dan
Precies, weer allemaal een grote bek van : "Misschien komen we hier wel beter uit".quote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
3 wedstrijden uit de moeilijke serie:
Groningen 3-0 verloren
Feyenoord 3-2 gewonnen, schraal/net.
Twente verloren 2-6.
'Nu is elke wedstrijd een finale' ..
Nee we zijn nog niet kansloos, maar er komen nog moeilijke wedstrijd en je hebt nu al 6 punten gemorst.. Achja, nooit opgeven!
Heerenveen zal sowieso geprikkeld zijn na die 1-5quote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Met die slakkenverdediging kom je ook lekker ver. Ik weet zeker dat Heerenveen al weet wat hun tactiek zal worden, Lekker achterover hangen, op de counter loeren. Zo kwetsbaar is het PSV.
En ik weet zeker dat Heerenveen minstens 1x gaat scoren.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heerenveen zal sowieso geprikkeld zijn na die 1-5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |